Känkkäränkkä-päivä!

Ursa

Ärrin murrin! Muutama muukin kuin minä ja eräät työhöni liittyvät ihmiset ovat ilmeisesti nousseet tänä maanantaina väärällä jalalla sängystä ylös?? Näin äkkiä vilkaistuna näyttää siltä. Maanantait on viikon kurjimpia päiviä, kyllä. Mutta kohta se on taas ohi tältä viikolta, skål. http://youtube.com/watch?v=h02-2j3_E2A
...ihanaa 60-lukua aiheesta.

Suosittelen terapiaksi vaikka kuutamokävelyä koiran kanssa. Tai ihan valoisalla minä lähdin, mutta kuutamoksi se muuttui. Ei oo tosikaan että nyt jo on päivä näin lyhyt.

6

538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olevan täällä pulinoissakin noita känkkiksiä liikkeella taitaa vaan olla yksi ja sama kiusaaja,,,EI KIVA !!!

    • ja varsinkin niiden aamut ovat aina olleet mulle kauhistus =)! Pää toimii silloin viiveellä ja aina saadaan juosta kieli kurkussa kovalla kiiruulla, että ehditään ajoissa minne kukakin menossa on! Pitäisi lailla kieltää sellaiset aamun aloitukset! =)
      Kaikkein "kamalinta" on silmät ristissä nähdä joku raikas ja aurinkoinen ihminen täydessä vireessä, kun itse kaiholla muistelee juomatta jäänyttä aamukahviaan, tukka solmussa ja matkalaukut silmien alla! Aina silloin lupaan itselleni, että kyllä minäkin huomenna nousen ajoissa ja virkeänä...

    • mikä on norjan kansallsruoka?Tiedän ei kuulu aiheeseen:)

      • uskominen, niin se on pizza Grandiosa. :D Tai yleensäkin pakastepizza. Ja näin väitetään monessa paikassa.

        Norjan kansallisruoka? Heititpä pahan. Arvelisin, että se kyllä vaihtelee alueittain. Esimerkiksi "lapskaus" pohjoisessa (lihaperunamuhennos), ja lammaskaali. Ja turska eli muodossa. Kalapullat ja kalapihvit ja kalalaatikko ja kalamureke. :)


      • Ursa kirjoitti:

        uskominen, niin se on pizza Grandiosa. :D Tai yleensäkin pakastepizza. Ja näin väitetään monessa paikassa.

        Norjan kansallisruoka? Heititpä pahan. Arvelisin, että se kyllä vaihtelee alueittain. Esimerkiksi "lapskaus" pohjoisessa (lihaperunamuhennos), ja lammaskaali. Ja turska eli muodossa. Kalapullat ja kalapihvit ja kalalaatikko ja kalamureke. :)

        ??

        :-S

        Silakkalaatikko? Pottukolikko?


      • Ursa kirjoitti:

        ??

        :-S

        Silakkalaatikko? Pottukolikko?

        se miesten mielestä on HK-blue ja se pizza mutta oikeesti ainakin läskisoossi on mun yksi suosikki,,,minä luulin että työsiellä vaan lohta syötte:))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe