Osaisitteko arvailla mitä rotuja meidän kaunottaresta löytyy?
Meillä ei ole mitään tietoa äidistä tai isästä, mutta omia arveluitakin roduista kyllä löytyy!
Olisi kiva kuulla teidän arvioitanne!
Täältä löytyy kuvia:
http://www.hauhau.com/kuvat.php?sivu=nayta_kuva&id=12907
http://www.hauhau.com/kuvat.php?sivu=nayta_kuva&id=12906
http://www.hauhau.com/kuvat.php?sivu=nayta_kuva&id=12905
Mitähän rotuja?
24
1308
Vastaukset
on PALJON samannäköinen, mutta ruskea ja luppakorvilla! Mäyräkoiraa ainakin...meillä vaan korkeammat jalat hiukan kun kuvan neidillä!
- nasut
Valkoista oli vain hieman vähemmän, mutta tassujenkin väritys oli aivan samanlainen.
itse olen hieman veikkaillut, että koirassa olisi mäyristä ja papillonia, mutta varmasti myös muita rotuja löytyy yllin kyllin! nasut kirjoitti:
Valkoista oli vain hieman vähemmän, mutta tassujenkin väritys oli aivan samanlainen.
itse olen hieman veikkaillut, että koirassa olisi mäyristä ja papillonia, mutta varmasti myös muita rotuja löytyy yllin kyllin!Kyllä siinä on ihan varmasti päärotuna
Welsh Corgi, ja sitte jotain muuta...
- FAU
oisko corgia ainakin seassa?
- koiraihmisteniskä
MITEn olette ostaneet koiran, jonka rodusta / vanhemmista ette tiedä mitään ??
Kohan kysyn vaan, koska tunnut tosi oudolta koiranomistajalta.- nasut
Kreikkalaisesta eläinkaupasta jossa ei tiedetty mitään koiran isästä tai äidistäkään. Sen takia emme tiedä "alkuperästä" mitään.
Miten niin tunnun oudolta koiranomistajalta? Siis vain tämänkö takia, ettemme tiedä koiran vanhemmista mitään? - -Shiisaa-
nasut kirjoitti:
Kreikkalaisesta eläinkaupasta jossa ei tiedetty mitään koiran isästä tai äidistäkään. Sen takia emme tiedä "alkuperästä" mitään.
Miten niin tunnun oudolta koiranomistajalta? Siis vain tämänkö takia, ettemme tiedä koiran vanhemmista mitään?Perhoskoiraa? Korvat ainakin on niin samannäköiset. On kyllä söpö hauva :)
- nasut
-Shiisaa- kirjoitti:
Perhoskoiraa? Korvat ainakin on niin samannäköiset. On kyllä söpö hauva :)
häntä on myös samanlainen, vaikka se ei noissa kuvissa niin näykkään.
- ::::::
Että welsh corgi ja belgianpaimenkoira groenendael. Tosi suloinen koissu muuten =)!
- nasut
on muuten ulkonäöllisesti aika samoja piirteitä kuin meidän koirassa, ei ole tullutkaan koskaan mieleen. Kokoluokka on vaan aivan eri!
Luonteestakin löytyy samaa. Meidän koira on kova vartoimaan omaa perhettään. Rauhoittuu kun näkee ettei hätää ole, mutta aluksi on todella epäluuloinen vieraista ja ei tykkää ollenkaan jos joku vaan "tunkee" meille sisälle. Muuten ei hauku ollenkaan oikeastaan, mutta tälläisissä tilanteissa kyllä varoittaa kunnolla vierasta. - =o)
naamassa kovin samanlaista siroutta ja ilmettä kuin groenendaelilla... turkin väri ja pituuskin viittaisivat siihen suuntaan.. Ja tuo corgi täytyy kyllä olla ihan varma! =D
rungon pituus ja toisaalta mataluus kertoo siihen suuntaan. Muu voi olla sitten jo mitä tahansa.
- nasut
mutta totta on, että ulkonäkö viittaa siihenkin.
Itse olen ajatellut rungon pituuden ja mataluuden tulevan mäyräkoirasta. Korvat ja häntä taas ovat ihan kuin papillonilla mielestäni. nasut kirjoitti:
Itse olen ajatellut rungon pituuden ja mataluuden tulevan mäyräkoirasta. Korvat ja häntä taas ovat ihan kuin papillonilla mielestäni.länsigöötanmaan pystykorva. Katso linkkiä ja kuvia.
On todella vaikeaa kuvien perusteella arvailla.
http://netti.nic.fi/~rjt487s/nasut kirjoitti:
Itse olen ajatellut rungon pituuden ja mataluuden tulevan mäyräkoirasta. Korvat ja häntä taas ovat ihan kuin papillonilla mielestäni.älä välitä. Ei sinun tarvitse vastailla tuollaisiin kysymyksiin. Tiedät itse miksi koira on sinulla kaverina ja se riittää kaikille muillekkin.
- hurraa UMAlle
umalehtinen kirjoitti:
älä välitä. Ei sinun tarvitse vastailla tuollaisiin kysymyksiin. Tiedät itse miksi koira on sinulla kaverina ja se riittää kaikille muillekkin.
Nyt KAIKKI seropien omistajat pulinohin
Uma antaa rotumäärityksiä seropienne roduista.
*******LOL*** - nasut
umalehtinen kirjoitti:
älä välitä. Ei sinun tarvitse vastailla tuollaisiin kysymyksiin. Tiedät itse miksi koira on sinulla kaverina ja se riittää kaikille muillekkin.
En ymmärrä kylläkään miksi joku luulisi meidän kaipaavan sääliä? Siis mistä?!
No, täällä välillä tuntuu olevan kirjoittajia, joiden pakko sanoa jotakin ilkeää. Mutta mitäs me niistä? Me ainakin nautimme koirastamme täysin "rinnoin", antaa muiden "räksyttää".
Ja enhän minä täällä ole kenellekkään tilivelvollinen. Kysyä saa tietenkin aina, mutta miksi aina niin ilkeästi tietämättä kuitenkaan taustoista sen enempää!
Tuo länsigöötanmaanpystykorvakin näyttää tutulta, sitä saattaa hyvinkin olla joukossa mukana.
Törmäsin muuten aivan vahingossa pentuihisi tuolla samassa paikassa, jossa meidänkin kuvia. Söpöjä olivat! Vaikka kaikki pennut kyllä rotuun katsomatta ovat niin söpöisiä...
- aloittajalle
1. Miksi olet ostanut koiran? Siis ilmeisesti hetken mielijohteesta, tietämättä, millaisia ominaisuuksia seropissasi on.
2. Millä perusteilla valitsit juuri tämän koiran?
Tulikos ihan laillisesti tullien läpi, vai taskussa?
ei kyllä jaksa ymmärtää, jotka näitä sekarotuisia tuovat ulkomailta, niitä kun on kotisuomessakin ihan tarpeeksi kodittomina.
haet vaan ylimääräistä huomiota ja sääliä koirasi kanssa. Jos ja kun et edes tiedä, mitä rotuja siinä on, niin et voi mennä rodunomaisiin harrastuksiinkaan. Mutta eihän kaltaisesi salakuljettajat haluakaan harrastaa mitään, pääasia heille on, että koira on ERIKOINEN....LOL..- nasut
1. En ole ostanut koiraa todellakaan hetken mielijohteesta. Olen tutustunut koiraan ennen ostoamme sekä koiranosto päätöstä harkittiin pitkään ennen koiran hankkimista. Me emme ole tuoneet koiraa kreikasta vaan koira on tullut meille aikuisena ja Kreikasta pentuna.
2. Koira tuntui meille sopivalta. Koira vastasi meidän "kriteerejä" sekä me koiran myyjän kriteerejä.
Koira on tuotu ihan laillisesti kaikkien sääntöjen mukaisesti Suomeen.
Emme todellakaan hae ylimääräistä huomiota tai sääliä. huomiota saamme perheessämme kaikki aivan tarpeeksi ja sääliä emme todellakaan kaipaa! Kaipaatko sinä koirasi kanssa sääliä? Me emme ainakaan, meillä kaikki on enemmän kuin hyvin!
Onko sinulle tullut mieleen, että ehkä tiedän millainen luonne koirallani on, joten voin mennä meille sopiviin harrastuksiin. tuskin läheskään kaikki sekarotuisten omistajat pystyvät varmuudella kertomaan oman koiransa kaikki rodut. Ja toisaalta mistä tiedät tarvitsemmeko rodunomaisia harrastuksia? Kyllä ilman niitäkin tulee toimeen. Ja kokeillahan aina kaikkea voi!
Salakuljettajaa et minusta saa mitenkään, etkä kylläkään myös koiran Suomeen tuoneista ihmisistä.
Mikäli sinulla vielä jotakin kysyttävää vastaan kyllä mielelläni, mutta toivoisin hieman asiallisempaa tapaa kysyä asioita. Haukkuisitko vasta sitten kun tiedät asioiden oikean laidan? Äläs nyt viitti nimitellä, syytellä ja tentata, ihmistä josta et tiedä yhtään mitään. Ei kai sinun bisnes nyt kärsinyt, kun tuo koira tuli ulkomailta, vai mix noin aloit uhoamaan ?!
Kuinka moni seropin omistaja tietää mitä kaikkia rotuja on koirassaan, ja silti harrastavat mikä heille ja koiralleen sopii ??
Ja tuolta linkistä tämä kuva jos olis musta niin minusta muistuttaa tosi paljon tuota kyseistä koiraa,
http://www.phnet.fi/public/korjula/Sikra kirjoitti:
Ja tuolta linkistä tämä kuva jos olis musta niin minusta muistuttaa tosi paljon tuota kyseistä koiraa,
http://www.phnet.fi/public/korjula/Gorgia. Olisiko sitten joku musta, ja pitkäkarvainen toisena (yhtenä =)) Lapphund, lapinkoira...
- Voisi
olla..luonnekin kertoo paljon.Voihan siinä olla vaikka pystykorvaa ;) mene ja tiedä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017433
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805018- 794849
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522679
- 402576
- 482229
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840