KOEAJA VISTA

ILMAISEKSI!

http://download.windowsvista.com/preview/rc1/en/download.htm

MICROSOFT TARJOAA KAIKILLE MAHDOLLISUUDEN TUTUSTUA VISTAN EDISTYKSELLISEEN TEKNOLOGIAAN JO ENNEN VIRALLISTA JULKISTUSTA.

KÄYTÄ TILAISUUS HYVÄKSESI, KOET TODELLISEN AJONAUTINNON JOSTA TÄHÄN ASTI OLET VAIN UNEKSINUT! SAMALLA VOIT TUTUSTUA UUSIMPAAN DIGITAALISEEN OIKEUKSIEN HALLINTAAN (DRM), TÄTÄKÄÄN PIIRRETTÄ EI LINUXISTA LÖYDY JA TUSKIN ON SIIHEN KOSKAAN SAATAVILLAKAAN.

VISTA - TULEVAISUUDEN KÄYTTÖJÄRJESTELMÄ MICROSOFTILTA.

14

1062

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lötvöskä

      tienasit, mainospelle

    • Tuota**

      Moni vielä kiroaa.
      Voipi käydä niin, että MS omistaa sinutkin, ellei niin ole jo.

    • Miksi lataisin

      Viruksesi netistä. Miksen vain asentaisi http://www.ubuntu-fi.org ilmaista UbuntuLinuxia, joka on täysin suomenkielinen.

    • sitten ku

      wintoy eXPlode jää vanhaksi niin poistuu koneelta ja ainoastaan linukka kehis, helvetti mitään vistan paskaa viemään tilaa kiintarilta turhaan. Täyttä sontaa koko vista, ihmiset sen vielä huomaa ja tulee kiroamaan.

      • Mulla Xp tulee olemaan vielä pitkään. Mää en ainakaan tule ostamaan mitään tuollaisia paska softia. Tietokone lehdessä oli tarina Raimo Kosken kirjoittamasta Linux Asentajan Käsikirjasta. täytyy varmaan hankkia sellainen. Sen mukana tulee jokin DVD, joka sisältää Lineox enterprise Linux 4.0 ja joitain ohjelmia linuxille.


      • asentajan käsikirjaa
        hexi kirjoitti:

        Mulla Xp tulee olemaan vielä pitkään. Mää en ainakaan tule ostamaan mitään tuollaisia paska softia. Tietokone lehdessä oli tarina Raimo Kosken kirjoittamasta Linux Asentajan Käsikirjasta. täytyy varmaan hankkia sellainen. Sen mukana tulee jokin DVD, joka sisältää Lineox enterprise Linux 4.0 ja joitain ohjelmia linuxille.

        Tiesithän että vistan asennus on hyvin helppo ja kaikki toimii heti asennuksen jälkeen.

        Et siis tarvitse "asentajan käsikirjaa" ja viikkokausien säätämistä kuten linuksissa.

        Mikä lie paukkulankaviritys tuo mainitsemasi lineox, meneppä ensin atk-liikkeeseen ja kysy vaikkapa jotain peliä "lineox käyttöjärjestelmälle" voipi olla että saat hyväntahtoista hymyilyä vastaukseksi.


      • kommentti!

        Tälläiset "paskaa" kommentit ovat todella vakuuttavia. Niistä saa heti sen käsityksen että takana piilee vankkumaton asiantuntemus!


      • puusilimä_

        "Täyttä sontaa koko vista, ihmiset sen vielä huomaa ja tulee kiroamaan. "

        se on luultavasti tosi buginen paska ja sp:tä pukkaa ihan tolkutonta tahtia 2 vuotta ennen kuin se pysyy jollain lailla "pystyssä".
        MUTTA MUTTA.. mitäpä luulet huomaavatko ihmiset sitä? onko huomanneet tähän asti? suurin osa "aivottomia" koneen ostajia saa(ostaa siis) sen vaan mukaaan kaupasta ja sitten uhoavat täällä ja naapurille ym. miten hieno se on se uus ihq.
        kiroilua toki tulee kun se "järjestelmä" jotain tärkeää kadottaa tavalla tai toisella.
        tai joku pöpö sotkee koneen kokonaan. tai drm ei annakaan tehdä jotain mitä haluais.
        ja tää lista ois loputon oikeestaan...


      • asentajan käsikirjaa kirjoitti:

        Tiesithän että vistan asennus on hyvin helppo ja kaikki toimii heti asennuksen jälkeen.

        Et siis tarvitse "asentajan käsikirjaa" ja viikkokausien säätämistä kuten linuksissa.

        Mikä lie paukkulankaviritys tuo mainitsemasi lineox, meneppä ensin atk-liikkeeseen ja kysy vaikkapa jotain peliä "lineox käyttöjärjestelmälle" voipi olla että saat hyväntahtoista hymyilyä vastaukseksi.

        Kyllä tiedän että vista on helppo asentaa sellaiselle, joka on käyttänyt vinukkaa. Tiedän varsin hyvin, että vistaan tulee kaikki softat rekisteröidä ja niillä täytyy olla mikkisoftan hyväksyntä. Minulla ei ainakaan ole varaa maksaa jostain harraste softasta tuhatta egeä, kun sellaisen voi saada muutamalla kympillä tai jopa ilmaiseksi. Vista tähtää vain entistä tehokkaampaan rahastukseen. Tarvii ostaa lisenssi jokaiselle koneele erikseen, koska vista tulee sisältään DRM rajoitukset.

        En ole tarvinnut tähän mennessä yhtään peliä tietsikalle, enkä aio tarvita vast edeskään.

        Linux on mulle outo siksi on hyvä jokin kirja millä tutustua järjestelmään. Toinen vaihtoehto mulla on Mac koneet.


      • Bits©
        asentajan käsikirjaa kirjoitti:

        Tiesithän että vistan asennus on hyvin helppo ja kaikki toimii heti asennuksen jälkeen.

        Et siis tarvitse "asentajan käsikirjaa" ja viikkokausien säätämistä kuten linuksissa.

        Mikä lie paukkulankaviritys tuo mainitsemasi lineox, meneppä ensin atk-liikkeeseen ja kysy vaikkapa jotain peliä "lineox käyttöjärjestelmälle" voipi olla että saat hyväntahtoista hymyilyä vastaukseksi.

        Milloin sen viikkokausien säätämisen pitäisi oikein alkaa? Asensin Ubuntun tuossa nurkassa olevaan vanhaan masiinaan, eikä ole ensimmäistäkään "säätöä" vielä kaivannut. Asennuksessa meni vanhukseen hiukka kauemmin, tunti... päivityksineen, ohjelmistoineen...


    • SorryVaan

      Nuo Vistan "uudet" ominaisuudet on pääasiassa kopioitu Linux ja Mac maailmasta... Uusi IE:kin on jo syntyessään vanhanaikainen verrattuna Firefoxiin ja Operaan. Sorry vaan sulle jos et paremmasta tiedä kuin Vista.

      • johan vitsin murjasit

        Ei wissa ole uusia ominaisuuksia, jotka olisi kopioitu.. Suorastaan hävytöntä, että Linux julkaisisi niin surkeaa koodia. Se koodi mitä siihen on laitettu on tuotu kaatopaikalta. Huononnettu tietoturva ainakin.


      • MS:llä
        johan vitsin murjasit kirjoitti:

        Ei wissa ole uusia ominaisuuksia, jotka olisi kopioitu.. Suorastaan hävytöntä, että Linux julkaisisi niin surkeaa koodia. Se koodi mitä siihen on laitettu on tuotu kaatopaikalta. Huononnettu tietoturva ainakin.

        Että MS:llä on iso kasan linuxkoneita vakoiltavana "testattavana" ja Vistan perusrakennekin, ytimen ja käyttöliittymän erottaminen toisistaan on kopioitu Linuxista.


      • sellainen tarkennus
        MS:llä kirjoitti:

        Että MS:llä on iso kasan linuxkoneita vakoiltavana "testattavana" ja Vistan perusrakennekin, ytimen ja käyttöliittymän erottaminen toisistaan on kopioitu Linuxista.

        että ei kopioitu vaan "yritetty" kopioida, tosin huonolla menestyksellä, ei mikki$ofta siihen kykene.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      958
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      694
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe