Ja sitten Latinaksi =)

Nomen est omen.
Kukaan mies ei ole omena.

Alea jacta est!
Minen jaksa alennusmyyntejä!

Animula vagula, blandula.
Eläimet vakoilee, sekoilee.

E pur, si muove!
Ei perkele, se on muovia!

Exceptio confirmat regulam.
Poikkeuksellisen rajut rippiäiset.

Ille faciet.
Ile on naamat.

Gaudeamus igitur.
Gaudeamuksella käy aina tuuri.

Iuvenes dum sumus.
Juvalla tyhmänä sumussa.

In vino veritas.
Viinissä on verta taas.

Naturalia non sunt turpia.
Luonnonsuojelijoita ei pidä vetää turpiin.

Navigare necesse est.
Täytyypä suunnistaa Eestiin.

Arversa fortuna.
Vastustaja kuulapelissä.

Non videbis annos Petri.
Älä anna enää kaljaa Petrille.

On y soit, qui mal y pense.
espanjaa?
Onni soitti, kun maalla on penseää.

Audi, vide, sile!
Isän auto, leveä, sileä!

Debellare superbos.
Debiili pääjohtaja.

Etiam periere ruinae.
Etiäiset ruinaa kivennäisvettä.

Vae victis?
Missä on Vihti?

Sic transit gloria mundi.
Taudit tarttuvat glorian suusta.

13

618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja levyjen nimistä:

      Brothers in arms = veljet kädellä

      True Blue (Madonna) = tosi sininen

      Love me tender (Elvis) = rakasta minua hiilivaunu

      You could be mine (Guns'n'Roses) = Voisit olla kaivos

      He ain't heavy, he's my brother (hollies) = Ei hän ole raskaana, hän on veljeni

      The first time ever i saw your eyes (?) = Sahaan sinua silmään ekaa kertaa

      Rock around the clock - Kivi kellon ympärillä

      Twist and Shout - Väännä ja huuda

      Jailhouse Rock - Vankitalon Kivi

      We will rock you - Kivitämme sinut

      Let's get rocked - Tulkaamme kivitetyiksi

      Pump up the jam (Technotronic) = Pumppaa hillo ylös

      Waterloo (Abba) = Vesivessa

      • Venakko

        "Pumppaa hillo ylös"!Nää on hyviä!Lisää!!!


      • Venakko kirjoitti:

        "Pumppaa hillo ylös"!Nää on hyviä!Lisää!!!

        on vaikea löytää,noita joitain samoja juttuja on joka paikka täynnä mutta uusia ei.


      • davalyan kirjoitti:

        on vaikea löytää,noita joitain samoja juttuja on joka paikka täynnä mutta uusia ei.

        Miespörssi
        Keltainen pörssi on saanut kilpailijan, tuotteet hieman eri laatua mutta käytettyjä nämäkin.

        MIESPÖRSSI ON NYT AVATTU!

        Tämän päivän vaihtotarjouksina mm. seuraavia malleja:

        AHTI 1945
        Siisti, vähänajettu, taloudellinen. Myydään käteisellä tai vaihdetaan nuorempaan. Talvitossut ym. lisävarusteita.

        ALPO 1920
        Hyväkuntoinen veteraani rauhalliseen ajoon. Juuri entisöity. Sopii harrastelijalle. Uudet lasit.

        ASKO 1956
        Myydään tarpeettomana tai vaihdetaan koiraan tms. käypään tavaraan. Äänenvaimentajassa pikkuvikoja.

        BERTIL 1949
        Kohtalaisen siisti. Vaihdetaan mielellään uudempaan ja pienempiruokaiseen. Ensimmäinen omistaja. Edullisesti.

        CHRISTER 1964
        Paljon ajettu, mutta hyvin pidetty. Diplomaattikäytossä. Hyvät puristukset. Juuri maalattu. Teknisesti hyvä.

        IIRO 1959
        Lämmin, pieniruokainen. Halvalla, perässä pientä laittamista. Radio tulee mukana.

        JAAKKO 1958
        Hyvin pidetty. Alkuperäinen kunto. Otettu käyttöön vasta 1988 lokakuussa.

        KEIJO 1941
        Halpa. Pieni nivelvika. Yksityiskäyttöinen. Uudella peitolla. Savuttaa vähän.

        LASSE 1984
        Tässä tosi tilaisuus. Urheilullinen, tosi hieno, täysin ajamaton yksilö. Lukkoperä.

        MATTI 1951
        Taloudellinen, loistokunto. Hyvin pidetty, ei kolhuja. Kiihtyy hyvin.

        IGOR 1955
        Hyvin säilynyt. Ei vingu, 6 kk takuu. Alkuperäinen kunto. Pientä vuotoa. Tuotu maahan 1992.

        PENTTI 1957
        Lämmin, siisti, pieniruokainen. Perä vähän roikkuu, muuten hyvä.

        MIKIS 1967
        Tiukka perä, hyvät puristukset.Suhteellisen siisti. Vaihdossa käy vanhempikin. Tuotu Ruotsista 1979.

        TONY 1969
        Tosi sportti. Ainut Suomessa. Musta. Juuri testattu ärhäkkä, makeet äänet. Teknisesti hyvä - kovaan ajoon. Tämä yksilö pidemmällä kardaanilla.


      • Hyi häpiä. Latinan taitoja PÖH sanon minä.


      • paivansadeko

        oikein kaksi waterloota. Kyllä meidän kelpaa :))


      • paivansadeko kirjoitti:

        oikein kaksi waterloota. Kyllä meidän kelpaa :))

        käy,sinähän sitten osaat varmaan sujuvasti latinaa =)Kun oikein kaksin kappalein...


      • paivansadeko
        davalyan kirjoitti:

        käy,sinähän sitten osaat varmaan sujuvasti latinaa =)Kun oikein kaksin kappalein...

        ainakin waterloota :)


      • davalyan kirjoitti:

        Miespörssi
        Keltainen pörssi on saanut kilpailijan, tuotteet hieman eri laatua mutta käytettyjä nämäkin.

        MIESPÖRSSI ON NYT AVATTU!

        Tämän päivän vaihtotarjouksina mm. seuraavia malleja:

        AHTI 1945
        Siisti, vähänajettu, taloudellinen. Myydään käteisellä tai vaihdetaan nuorempaan. Talvitossut ym. lisävarusteita.

        ALPO 1920
        Hyväkuntoinen veteraani rauhalliseen ajoon. Juuri entisöity. Sopii harrastelijalle. Uudet lasit.

        ASKO 1956
        Myydään tarpeettomana tai vaihdetaan koiraan tms. käypään tavaraan. Äänenvaimentajassa pikkuvikoja.

        BERTIL 1949
        Kohtalaisen siisti. Vaihdetaan mielellään uudempaan ja pienempiruokaiseen. Ensimmäinen omistaja. Edullisesti.

        CHRISTER 1964
        Paljon ajettu, mutta hyvin pidetty. Diplomaattikäytossä. Hyvät puristukset. Juuri maalattu. Teknisesti hyvä.

        IIRO 1959
        Lämmin, pieniruokainen. Halvalla, perässä pientä laittamista. Radio tulee mukana.

        JAAKKO 1958
        Hyvin pidetty. Alkuperäinen kunto. Otettu käyttöön vasta 1988 lokakuussa.

        KEIJO 1941
        Halpa. Pieni nivelvika. Yksityiskäyttöinen. Uudella peitolla. Savuttaa vähän.

        LASSE 1984
        Tässä tosi tilaisuus. Urheilullinen, tosi hieno, täysin ajamaton yksilö. Lukkoperä.

        MATTI 1951
        Taloudellinen, loistokunto. Hyvin pidetty, ei kolhuja. Kiihtyy hyvin.

        IGOR 1955
        Hyvin säilynyt. Ei vingu, 6 kk takuu. Alkuperäinen kunto. Pientä vuotoa. Tuotu maahan 1992.

        PENTTI 1957
        Lämmin, siisti, pieniruokainen. Perä vähän roikkuu, muuten hyvä.

        MIKIS 1967
        Tiukka perä, hyvät puristukset.Suhteellisen siisti. Vaihdossa käy vanhempikin. Tuotu Ruotsista 1979.

        TONY 1969
        Tosi sportti. Ainut Suomessa. Musta. Juuri testattu ärhäkkä, makeet äänet. Teknisesti hyvä - kovaan ajoon. Tämä yksilö pidemmällä kardaanilla.

        ihan paras =)! Pidemmällä kardaanilla...=)


      • muskettisopuli kirjoitti:

        ihan paras =)! Pidemmällä kardaanilla...=)

        sitä jotain olla tarjolla =)


      • davalyan kirjoitti:

        sitä jotain olla tarjolla =)

        ihan tasapuolisuudenkin nimissä =)! Ottaisin sisään ajetun ja pieniruokaisen lisävarusteilla tietty...kaupunkikäyttöön =)


      • issu56

        Etiäiset ruinaa kivennäisvettä; ita recte jee :)).

        Mitähän tuumaisivatkaan vieraat, jos kummankin veskin oveen kirjoittaisin waterloo, kun joitain on jo kovastikin naurattanut alakerran veskin ovessa oleva kakkakomero-kyltti ;=).


      • issu56 kirjoitti:

        Etiäiset ruinaa kivennäisvettä; ita recte jee :)).

        Mitähän tuumaisivatkaan vieraat, jos kummankin veskin oveen kirjoittaisin waterloo, kun joitain on jo kovastikin naurattanut alakerran veskin ovessa oleva kakkakomero-kyltti ;=).

        hymyjä kirvota =)
        Joko katsoit toisesta linkistä "vain naisille"millaisen vaihdokin voisit ukkosi tilalle ottaa ? =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe