Tän palstan nimeks vois vaihtaa Arvaa kuka?
Arvaattekos "kuka" minä oon?
Minä en sitä tosin ikinä kerro.
:P
Arvaa kuka?
66
2248
Vastaukset
- Tundraturpa
sen verran voin paljastaa. =)
Tundraturpa kirjoitti:
sen verran voin paljastaa. =)
joko nyt arvasin.
http://images.google.fi/images?q=Suomen kartta&hl=fi&hs=ij8&lr=&client=firefox-a&rls=org.mozilla:fi-FI:official&sa=X&oi=images&ct=title
toivottavasti toimivalla linkillä=)
http://www.carneval.net/leikkeja_kuka.html- Roppila
Olet tietenkin minä rekkautuneena :D :D
Sikra kirjoitti:
Saatat olla osittain oikeassakin...yxi niistä monista sinuista....
"vivahteikas"tyyppi,monta samassa jne =)
- Roppila
Sikra kirjoitti:
Saatat olla osittain oikeassakin...yxi niistä monista sinuista....
olla aika veemäinen mummeli.....
Roppila kirjoitti:
olla aika veemäinen mummeli.....
kaikilla kun ei ole niin monia persoonia kuin sinulla.
- Roppila
davalyan kirjoitti:
kaikilla kun ei ole niin monia persoonia kuin sinulla.
Voinen kertoa, ettei minulla ole koskaan ollut sakemannia...se siitä exsakulista :D
Olen jopa kerran laittanut sinulle koirani kuvalinkin tänne .... Roppila kirjoitti:
Voinen kertoa, ettei minulla ole koskaan ollut sakemannia...se siitä exsakulista :D
Olen jopa kerran laittanut sinulle koirani kuvalinkin tänne ....linkin laittoi?En ainakaan muista edes kirjoitelleeni kanssanne aikaisemmin =)Ja kuka tietää onko exsakulilla sakemannia ollenkaan?En minä ainakaan uskalla kättäni pantiksi laittaa =)
Roppila kirjoitti:
Olen jopa kerran laittanut sinulle koirani kuvalinkin tänne ....Heh heh..paljonhan sitä kerrotaan...eihän tässä nyt kukaan ole sakemanneista ees kirjottanut mitään...
- Roppila
davalyan kirjoitti:
linkin laittoi?En ainakaan muista edes kirjoitelleeni kanssanne aikaisemmin =)Ja kuka tietää onko exsakulilla sakemannia ollenkaan?En minä ainakaan uskalla kättäni pantiksi laittaa =)
Miksi nyt sitten ryhdyit nälvimään?
mielestäni et ole kaikkein riitaisempia ollut täällä .. vai onko nyt päivystysvuoro :D Roppila kirjoitti:
mielestäni et ole kaikkein riitaisempia ollut täällä .. vai onko nyt päivystysvuoro :Dpäivä =)En useinkaan jaksa vattuilla ihmisille,ehkä lopetan tälläkin kertaa..
Roppila kirjoitti:
mielestäni et ole kaikkein riitaisempia ollut täällä .. vai onko nyt päivystysvuoro :DTämä palstahan kattaa koko Suomen. Eiköhän siinä jo ole päivystäjiä tarpeeksi. Ahvenanmaalta aina Ivaloon ovat varmasti asuinpaikkamme.
- exsakuli
se olen minä salanimellä :-D
- exsakuli
davalyan kirjoitti:
linkin laittoi?En ainakaan muista edes kirjoitelleeni kanssanne aikaisemmin =)Ja kuka tietää onko exsakulilla sakemannia ollenkaan?En minä ainakaan uskalla kättäni pantiksi laittaa =)
mutta on ja useampia kuviakin löytyy netistä jos osaa etsiä oikealla nimellä ;-D
- Tundraturpa
tääkin meni?? Poistan ketjun jos jatkatte toisillenne v...lua.
- Tundraturpa
davalyan kirjoitti:
nyt oikeesti tapella,en minä ainaskaan ollut tosissani ollenkaan =)
enkä sun viestejä tarkoittanutkaan, eikä tietenkään oikeasti tapella, mutta en tykkää että nimitellään toisia kirjoittajia....
Tundraturpa kirjoitti:
enkä sun viestejä tarkoittanutkaan, eikä tietenkään oikeasti tapella, mutta en tykkää että nimitellään toisia kirjoittajia....
taas tosiaan pärjätä vähemmälläkin nimittelyllä.Kamala kun on tylsä päivä,kertakaikkiaan.
niin anna mennä vaan,jos sulla ei ole yhtään huumorintajua..mä ainakin olen höpissyt ihan harmitonta höplää..mutta poista vaan jos siltä tuntuu........
- haukkumista ole
Tundraturpa kirjoitti:
"kaikilla kun ei ole niin monia persoonia kuin sinulla"
haukkumista ole kirjoitti:
"kaikilla kun ei ole niin monia persoonia kuin sinulla"
se moite vai olenko kateellinen? =)
- Tundraturpa
Sikra kirjoitti:
niin anna mennä vaan,jos sulla ei ole yhtään huumorintajua..mä ainakin olen höpissyt ihan harmitonta höplää..mutta poista vaan jos siltä tuntuu........
huumorintajua, ja jos mulle nettipalstalla v...llaan, niin päivä ei mee sen takia pilalle! :)
Lähinnä en tykänny tuon yhen R-nimimerkin hönkäyksestä yhteen sinun viestiin, mutta en kanna siitä sen enempää murhetta jos et kerran sinäkään! Tundraturpa kirjoitti:
huumorintajua, ja jos mulle nettipalstalla v...llaan, niin päivä ei mee sen takia pilalle! :)
Lähinnä en tykänny tuon yhen R-nimimerkin hönkäyksestä yhteen sinun viestiin, mutta en kanna siitä sen enempää murhetta jos et kerran sinäkään!No.. mä olen jo tottunut tuo äRrrän v********n, ettei tee mulle enään mitään vaikutusta, joillain kun on halvat huvit. Joskus jopa naurattaa.
Sitte kun joskus oikeen pahaks yltyy niin heitän viestinsä ylläpitoon.- Roppila
Sikra kirjoitti:
No.. mä olen jo tottunut tuo äRrrän v********n, ettei tee mulle enään mitään vaikutusta, joillain kun on halvat huvit. Joskus jopa naurattaa.
Sitte kun joskus oikeen pahaks yltyy niin heitän viestinsä ylläpitoon.Minuako tarkoitit kenties??
Et kovin paljon minua ole joutunut kärsimään,
sillä kirjoitan tooosi harvoin tänne ..
mutta anna palaa ja lähetä tämäkin ylläpitoon,
ole hyvä! - Tundraturpa
Roppila kirjoitti:
Minuako tarkoitit kenties??
ole hyvä!lähetetä kun annetaan palaa vaan! Mutta arvaa jo, kuka oon??
- hahahahhahahaha
Roppila kirjoitti:
ole hyvä!ain sillon ko sakulin toinen käsi huilaa.etkö ny jo tajuu kui tyhmält toi kuulostaa ja näyttää.tosi säälittävää
- Roppila
hahahahhahahaha kirjoitti:
ain sillon ko sakulin toinen käsi huilaa.etkö ny jo tajuu kui tyhmält toi kuulostaa ja näyttää.tosi säälittävää
Vaikea on mennä sanomaan hänen käsistään,
tiedä häntä
vaikka ompelisi paljetteja parhaillaan :=D
Itseasiassa säälittävää ja tyhmää on hänen vainoamisensa ja samalla minun sekoittamiseni häneen.
Muuta yhteistä kun ei ole kuin palveluskoirat ja nekin eri roduista. Roppila kirjoitti:
ole hyvä!Osui ja uppos...kärsinyt en ole, älä nyt luule liikoja itsestäs...
- siä kuule
Roppila kirjoitti:
tiedä häntä
Itseasiassa säälittävää ja tyhmää on hänen vainoamisensa ja samalla minun sekoittamiseni häneen.
Muuta yhteistä kun ei ole kuin palveluskoirat ja nekin eri roduista.kanatarhalainenki sakuli ton sun leikkis näkis jo kaukaa.roppila joo ka ku ei lääkekaappi tai vai sideharso tai lasaretti.yht'aikaa paikal ja yht'aikaa pois ja ko sakuliroppila ei oo tääl ni si on parikyt muuta sormee herjaas vakkareit ja neki on kiin sakuliroppilan käsis.
- exsakuli
Roppila kirjoitti:
tiedä häntä
Muuta yhteistä kun ei ole kuin palveluskoirat ja nekin eri roduista.se paljetti jutska kämähti käsille piti alottaa uus harrastus joka vie sitte illalla aikaa ,mutta koska sä oot mun sivupersoona voit kai vastailla näihin älyttömyyksiin mun puolesta ettei mun tartte tälleen aamulla aikaani tähän hukata näin paljoa! ;-D
ps. meiliä odotellessa! - exsakuli
siä kuule kirjoitti:
kanatarhalainenki sakuli ton sun leikkis näkis jo kaukaa.roppila joo ka ku ei lääkekaappi tai vai sideharso tai lasaretti.yht'aikaa paikal ja yht'aikaa pois ja ko sakuliroppila ei oo tääl ni si on parikyt muuta sormee herjaas vakkareit ja neki on kiin sakuliroppilan käsis.
älä siä ny ala mulle heittää tollas herjaa....
Ei vaiskaa vai eiskaa jos mulla oikeesti olis sivupersoona kyllä mä sille olisin paljo hienomman nikin kehittäny kun roppila :-/
mites olis vaikka tippa-iita ,ruisku-raisa,pami-pelle,ativanin-valma....mitä mitä sirdaludin-sirpa meinas unohtuu.... :-D - issu56
exsakuli kirjoitti:
Ei vaiskaa vai eiskaa jos mulla oikeesti olis sivupersoona kyllä mä sille olisin paljo hienomman nikin kehittäny kun roppila :-/
mites olis vaikka tippa-iita ,ruisku-raisa,pami-pelle,ativanin-valma....mitä mitä sirdaludin-sirpa meinas unohtuu.... :-Dse sopis hyvin!!
- seuranneena
exsakuli kirjoitti:
se paljetti jutska kämähti käsille piti alottaa uus harrastus joka vie sitte illalla aikaa ,mutta koska sä oot mun sivupersoona voit kai vastailla näihin älyttömyyksiin mun puolesta ettei mun tartte tälleen aamulla aikaani tähän hukata näin paljoa! ;-D
ps. meiliä odotellessa!nyt ihan pakko kysyä oletko ihan oikeasti aikuinen ihminen, kaikkine lollotteluinesi ja muine lapsellisine sanakäänteinesi vaikutat alle 15-vuotiaalta.
Luoja varjelkoon potilaita jos oikeasti olet hoitoalalla.
Ei aikuinen ihminen käyttäydy noin. - Klaara-Klotsapiini
exsakuli kirjoitti:
mites olis vaikka tippa-iita ,ruisku-raisa,pami-pelle,ativanin-valma....mitä mitä sirdaludin-sirpa meinas unohtuu.... :-DMitä vikaa on Roppila nickissä??
Ellet pyydä anteeksi täällä julkisesti minulta,
olen pakotettu lähettämään solvauksesi ylläpitoon ja vaatimaan IP-osoitteesi ja henkilötietojesi luovuttamista minulle.
exRoppila :=D - issu56
Klaara-Klotsapiini kirjoitti:
Mitä vikaa on Roppila nickissä??
olen pakotettu lähettämään solvauksesi ylläpitoon ja vaatimaan IP-osoitteesi ja henkilötietojesi luovuttamista minulle.
exRoppila :=Dja niin perin lapsellista kotkotusta!!
- Klaara-Klotsapiini
issu56 kirjoitti:
ja niin perin lapsellista kotkotusta!!
Miten niin lapsellista?
Nyt on nickiini kohdistunut suoranainen solvaus ja mustamaalaus. Olen syvästi järkyttynyt. En keskustele asiasta sivullisten kanssa tämän enempää vaan odottelen anteeksipyyntöä solvaajalta ennen fanitapaamista. Harkitsen uudelleen lähdenkö Helsingin kauppatorille vai en... - exsakuli
seuranneena kirjoitti:
nyt ihan pakko kysyä oletko ihan oikeasti aikuinen ihminen, kaikkine lollotteluinesi ja muine lapsellisine sanakäänteinesi vaikutat alle 15-vuotiaalta.
Ei aikuinen ihminen käyttäydy noin.kylläpä on hauska juttu...
Milläs alalla olet itte? Pankkivirkailija? Oletko sitä 24h/vrk ?
Siis mikä siinä on että teille ei nyt mene jakeluun että oli mun ammatti vaikka nuohooja en minä sitä ole tällä palstalla,mulla on kieltämättä omituinen huumorintaju mutta se on ollu voimavara että jaksaa arkista elämää jossa aikuisten oikeesti eri aina naurata.Ja kyllä olen aikuinen siinä missä nää viiskymppisetkin ja niitten teksteistä sitä ei aina huomaa edes.
Ihmisellä on elämässä monta ns. "roolia" KUKAAN ja korostan EI KUKAAN ole kaikkialla samanlainen,on vanhemman rooli,työntekijän rooli,rooli ystävien kanssa yms. on paikkoja ja asioita joissa elämä vetää vakavaksi töissäkin mutta ei kenenkään psyyke kestä jos otsa kurtussa ottaa kaiki asiat,vai kuvittelitko että mun nimi on oikeesti sakuli? Hei tämä on viatonta ja hauskaa ajanvietettä koko palsta ei täällä tartte pingottaa ja olla niin aikuista...ja kun paljon joutuu olemaan nuorten kanssa tarttuu väkisinkin jotain puhetapaa heiltäkin,lollit ja muut on pitkään ollu irkki maailmassa ja mä olen usein irkkaamassa mannerten taakse ja ihan kuule aikuisten rotuharrastajien kanssa!
Jos sä et ymmärrä jotakin älä heti ota tuomarin roolia ja kerro kuinka joku ei ole aikuinen ja joku on ,ota se lappu pois silmiltä ja huomaat että huumori on parasta mitä luoja ihmiseen loi! - exsakuli
seuranneena kirjoitti:
nyt ihan pakko kysyä oletko ihan oikeasti aikuinen ihminen, kaikkine lollotteluinesi ja muine lapsellisine sanakäänteinesi vaikutat alle 15-vuotiaalta.
Ei aikuinen ihminen käyttäydy noin.sori mä olen perus stadilainen näin me pamlataan ei oikeen jaksa aina puhuu sivistyneesti kun ikäsä on tätä heittäny....vai etkö sä pysty snaijaan et tää on murre siinä missä savo ja muutki??
- exsakuli
issu56 kirjoitti:
se sopis hyvin!!
ootko koskaan ajatellu että sun jutskat menee melko usein herjaamiseksi....??? *lähti ylläpitoon soittelemaan pahasta tädistä ny*
- exsakuli
Klaara-Klotsapiini kirjoitti:
Mitä vikaa on Roppila nickissä??
exRoppila :=Dno senku lähetät sitte vaan pönttö...:-D
- hiiiiiiih
exsakuli kirjoitti:
sori mä olen perus stadilainen näin me pamlataan ei oikeen jaksa aina puhuu sivistyneesti kun ikäsä on tätä heittäny....vai etkö sä pysty snaijaan et tää on murre siinä missä savo ja muutki??
jooooooooopajooooooo
http://fi.wikipedia.org/wiki/Murre - Roppila
exsakuli kirjoitti:
no senku lähetät sitte vaan pönttö...:-D
Ai-jai-jai.. banni odottaa!!
** LOL ** exsakuli kirjoitti:
kylläpä on hauska juttu...
Milläs alalla olet itte? Pankkivirkailija? Oletko sitä 24h/vrk ?
Siis mikä siinä on että teille ei nyt mene jakeluun että oli mun ammatti vaikka nuohooja en minä sitä ole tällä palstalla,mulla on kieltämättä omituinen huumorintaju mutta se on ollu voimavara että jaksaa arkista elämää jossa aikuisten oikeesti eri aina naurata.Ja kyllä olen aikuinen siinä missä nää viiskymppisetkin ja niitten teksteistä sitä ei aina huomaa edes.
Ihmisellä on elämässä monta ns. "roolia" KUKAAN ja korostan EI KUKAAN ole kaikkialla samanlainen,on vanhemman rooli,työntekijän rooli,rooli ystävien kanssa yms. on paikkoja ja asioita joissa elämä vetää vakavaksi töissäkin mutta ei kenenkään psyyke kestä jos otsa kurtussa ottaa kaiki asiat,vai kuvittelitko että mun nimi on oikeesti sakuli? Hei tämä on viatonta ja hauskaa ajanvietettä koko palsta ei täällä tartte pingottaa ja olla niin aikuista...ja kun paljon joutuu olemaan nuorten kanssa tarttuu väkisinkin jotain puhetapaa heiltäkin,lollit ja muut on pitkään ollu irkki maailmassa ja mä olen usein irkkaamassa mannerten taakse ja ihan kuule aikuisten rotuharrastajien kanssa!
Jos sä et ymmärrä jotakin älä heti ota tuomarin roolia ja kerro kuinka joku ei ole aikuinen ja joku on ,ota se lappu pois silmiltä ja huomaat että huumori on parasta mitä luoja ihmiseen loi!>> mulla on kieltämättä omituinen huumorintaju mutta se on ollu voimavara että jaksaa arkista elämää jossa aikuisten oikeesti eri aina naurata.
- exsakuli
Sikra kirjoitti:
>> mulla on kieltämättä omituinen huumorintaju mutta se on ollu voimavara että jaksaa arkista elämää jossa aikuisten oikeesti eri aina naurata.
ja niin helvatan kärjistettyä jubaa että tyhmemmänkin olisi pitäny tajuta että se oli VITSI !!!!! *pyörittelee silmiään* onko täällä joku saamarin rajotin että jos ei kärjistetty juba tule tiettyjen nikkien kirjottama alkaa rajotin kirkua että VIRHE VIRHE !!! ???
RELATKAA NYT HERRANTÄHDEN JO! - exsakuli
hiiiiiiih kirjoitti:
jooooooooopajooooooo
http://fi.wikipedia.org/wiki/MurreYksilömurre, idiolekti, on yhden henkilön puheenparsi. Siihen luetaan kaikki yksilön käyttämät rekisterit (ihminen puhuu eri tavalla äidilleen tai poliisille).
Juu pampaaan mutsille erinlailla kun skoudelle ja duunissa puhun sitte yleiskieltä ja ammattislangia! - +++++++++++++++
exsakuli kirjoitti:
ja niin helvatan kärjistettyä jubaa että tyhmemmänkin olisi pitäny tajuta että se oli VITSI !!!!! *pyörittelee silmiään* onko täällä joku saamarin rajotin että jos ei kärjistetty juba tule tiettyjen nikkien kirjottama alkaa rajotin kirkua että VIRHE VIRHE !!! ???
RELATKAA NYT HERRANTÄHDEN JO!Eihän täällä ole tarvinnut vihaamiesi vakkarien kirjoittaa kuin joku viesti perhosista ja kukista kun olet repinyt pöksysi samantien.
Sinulle kun niitä hälyjä on kertomasi mukaan tullut postiin aina kun väärä sana on mainittu.
Hankkisit jo oikeasti elämän kaikkine malvankukkinesi ja perhosiesi kanssa. - exsakuli
+++++++++++++++ kirjoitti:
Eihän täällä ole tarvinnut vihaamiesi vakkarien kirjoittaa kuin joku viesti perhosista ja kukista kun olet repinyt pöksysi samantien.
Sinulle kun niitä hälyjä on kertomasi mukaan tullut postiin aina kun väärä sana on mainittu.
Hankkisit jo oikeasti elämän kaikkine malvankukkinesi ja perhosiesi kanssa.sori mulla on ihka oma mielekäs elämä ja toisin kun luulet mä en ees viitti täällä ihan joka päivä roikkua nyt on muutama vapari ja roikun silloin muutenki koneella aikaajoin myös täällä..entäs sä jatkuva päivystys ja autolog ettei tartte kirjautua erikseen???
- exsakuli
Roppila kirjoitti:
Ai-jai-jai.. banni odottaa!!
** LOL **nimittäin mä just huomasin että addiktoiduin tähän potaskan jauhamiseen eilisestä tähän päivään, onneksi oli ilta ja yö välissä et pysty elämää sitä elämääkin, pliis hanki mulle bannit tänne ettei tuu enempää kommentoitua, alkaa itteensäkin jo rasittaa!!
:-/ - 0000000000000
exsakuli kirjoitti:
sori mulla on ihka oma mielekäs elämä ja toisin kun luulet mä en ees viitti täällä ihan joka päivä roikkua nyt on muutama vapari ja roikun silloin muutenki koneella aikaajoin myös täällä..entäs sä jatkuva päivystys ja autolog ettei tartte kirjautua erikseen???
Sinunhan ei tarvitsekkaan päivystää itse, eikös se niin ollut että saat soiton ja ilmoituksen heti kun joku väärä termi mainitaan.
Olet nähtävästi värvännyt jonkun kyttäämään palstaa aina kun et itse ehdi ettei vain mitään jäisi sinulta huomaamatta. exsakuli kirjoitti:
RELATKAA NYT HERRANTÄHDEN JO!NO KYLLÄ TÄÄKIN TYHMÄ TAJUAA ET TUO ON VITSI...
mutta on asioita joista ei vitsailla, ihan yhtä törkeetä, kuin joku heittäis vitsiä jostain raiskauksesta tai lapseensekaantumisesta, naurattaisiko sekin sua..kai...........no onhan sitä kaikenlaista huumorintajua tietty...
Eikä sillä ole merkitystä ainakaan mulle KUKA tuon "VITSIN" kirjoittaa, yhtä törkeä mauton se on.- exsakuli
Sikra kirjoitti:
NO KYLLÄ TÄÄKIN TYHMÄ TAJUAA ET TUO ON VITSI...
mutta on asioita joista ei vitsailla, ihan yhtä törkeetä, kuin joku heittäis vitsiä jostain raiskauksesta tai lapseensekaantumisesta, naurattaisiko sekin sua..kai...........no onhan sitä kaikenlaista huumorintajua tietty...
Eikä sillä ole merkitystä ainakaan mulle KUKA tuon "VITSIN" kirjoittaa, yhtä törkeä mauton se on.oli tossa muuta hösää en IHAN HETI ehtiny vastata... sori sori :-/
siis haloo sun kaveris issu piti hyvänä vitsinä tossa taannoin sitä että joku irvaili mielenterveyspotilailla ja köyhyydellä??? (aivan aiheettomasti ja muista jutuista lipsuen)
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=102&conference=4500000000001523&posting=22000000019473767
Onko se saamari sitte aihe vitsailla vai?
Kun huomautin että tollaselle ei naureskella mitäpä vastas issukka?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=102&conference=4500000000001523&posting=22000000019485205
Jumankauta tollasia ääliöitä ei sii pidä teidän mielestä halveksia?? Mutta jos pikku koiruleista heittää läppää heti on poliisit perässä....sä pistät koirat ihmisten edelle....just joo kertoo paljon niin paljon....ja selvennys miksi mainitsen issu tässä siksi että tehän kerrotte JATKUVASTI kuinka olette 101% samaa mieltä KAIKESTA siis siitäkin että mielenterveysongelmalle ja köyhyydelle saa nauraa???????? YÖK :-(
Ja älä sinä tule mulle kertomaan mitä pidän vitsinä mitä en kun et oikeesti tunne mua ja mun JYRKKÄÄ tapaani suhtautua kaikkeen tollaseen ja jääköön ny kertomatta mitä kaikkea tässä tullu nähtyä/kuultua/koettua elämässä mä en vaan oikeesti jaksa jatkuvasti tälläsellä sirkuspalstalla olla vakava saa sitä olla muualla ihan tarpeeksi...traagista niin pirun traagista ... mie en saa hymyillä,mie en saa nauraa,mie en saa kertoilla vitsei ,mie en saa olla erimieltä ... vieläkö jatkan? - issupissulta
exsakuli kirjoitti:
oli tossa muuta hösää en IHAN HETI ehtiny vastata... sori sori :-/
siis haloo sun kaveris issu piti hyvänä vitsinä tossa taannoin sitä että joku irvaili mielenterveyspotilailla ja köyhyydellä??? (aivan aiheettomasti ja muista jutuista lipsuen)
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=102&conference=4500000000001523&posting=22000000019473767
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=102&conference=4500000000001523&posting=22000000019485205
Jumankauta tollasia ääliöitä ei sii pidä teidän mielestä halveksia?? Mutta jos pikku koiruleista heittää läppää heti on poliisit perässä....sä pistät koirat ihmisten edelle....just joo kertoo paljon niin paljon....ja selvennys miksi mainitsen issu tässä siksi että tehän kerrotte JATKUVASTI kuinka olette 101% samaa mieltä KAIKESTA siis siitäkin että mielenterveysongelmalle ja köyhyydelle saa nauraa???????? YÖK :-(
Ja älä sinä tule mulle kertomaan mitä pidän vitsinä mitä en kun et oikeesti tunne mua ja mun JYRKKÄÄ tapaani suhtautua kaikkeen tollaseen ja jääköön ny kertomatta mitä kaikkea tässä tullu nähtyä/kuultua/koettua elämässä mä en vaan oikeesti jaksa jatkuvasti tälläsellä sirkuspalstalla olla vakava saa sitä olla muualla ihan tarpeeksi...traagista niin pirun traagista ... mie en saa hymyillä,mie en saa nauraa,mie en saa kertoilla vitsei ,mie en saa olla erimieltä ... vieläkö jatkan?täsä hänen peilikuvastaan
-------
ryppy
Kirjoittanut: venttura 29.5.2006 klo 07.50
kun ensimmäistä kertaa eksyi meikäläisen peiliin, piti sitä katella pitkään ja hartaasti pienellä kammolla. Nyt kun niitä on muutama lisää, niin eipä niihin juurikaan tule kiinnitettyä huoniota. vanhuus ei tosiaankaan tule yksin, eikä niille rypyille mitään mahda, mutta erityisesti mieltäni lämmitti hyvän miespuolisen ystäväni lausahdus tässä taannoin: rupsahda rauhassa :). exsakuli kirjoitti:
Ja älä sinä tule mulle kertomaan mitä pidän vitsinä mitä en kun et oikeesti tunne mua ja mun JYRKKÄÄ tapaani suhtautua kaikkeen tollaseen ja jääköön ny kertomatta mitä kaikkea tässä tullu nähtyä/kuultua/koettua elämässä mä en vaan oikeesti jaksa jatkuvasti tälläsellä sirkuspalstalla olla vakava saa sitä olla muualla ihan tarpeeksi...traagista niin pirun traagista ... mie en saa hymyillä,mie en saa nauraa,mie en saa kertoilla vitsei ,mie en saa olla erimieltä ... vieläkö jatkan?No mulle ei kuulu mitä toiset pitää hyvänä vitsinä, jos niitä ei kohdisteta mulle, eikä minuun tai mun perheeseen tai koiriini. Naura sille mikä hyvältä tuntuu.
En nyt kerkiä noita linkkejä lukemaan...myöhemmin sitte....
Juu niinkuin sanoin koirat menee "määrätyissä" asioissa ihmisten edelle, (älä yleistä taas)niinkuin jos olen koirani näyttelyyn ymv. ilmoittanut, niin joku ihminen saa siirtää viihteelle menonsa, en hoida lapsiaan sillon kun ole koirien kanssa menossa johonkin.
Sulla on kyllä outo tapa yleistää asioita, ja jopa näytät uskovasi nuo omat yleistyksesi.
No en sitä kertonutkaan mitä pidät vitsinä..SINÄ KERROIT SEN IHAN ITSE ?!
Kyllä niitä järkyttäviä asioita on mahtunut muidenkin elämässä ... on on..nähty on ja kuultu on ja koettukkin on. et ole ollenkaan ainoa.
Tottakai saat nauraa ja hymyillä ja jos sun ilosi pilaa tuo kun mä en niitä koira/mummo syönti vitsejä hyväksy vitseiksi...niin jos se sun elämääsi helpottaa...niin anna tulla...koita kestää.
Nyt on mentävä.- exsakuli
Sikra kirjoitti:
No mulle ei kuulu mitä toiset pitää hyvänä vitsinä, jos niitä ei kohdisteta mulle, eikä minuun tai mun perheeseen tai koiriini. Naura sille mikä hyvältä tuntuu.
En nyt kerkiä noita linkkejä lukemaan...myöhemmin sitte....
Juu niinkuin sanoin koirat menee "määrätyissä" asioissa ihmisten edelle, (älä yleistä taas)niinkuin jos olen koirani näyttelyyn ymv. ilmoittanut, niin joku ihminen saa siirtää viihteelle menonsa, en hoida lapsiaan sillon kun ole koirien kanssa menossa johonkin.
Sulla on kyllä outo tapa yleistää asioita, ja jopa näytät uskovasi nuo omat yleistyksesi.
No en sitä kertonutkaan mitä pidät vitsinä..SINÄ KERROIT SEN IHAN ITSE ?!
Kyllä niitä järkyttäviä asioita on mahtunut muidenkin elämässä ... on on..nähty on ja kuultu on ja koettukkin on. et ole ollenkaan ainoa.
Tottakai saat nauraa ja hymyillä ja jos sun ilosi pilaa tuo kun mä en niitä koira/mummo syönti vitsejä hyväksy vitseiksi...niin jos se sun elämääsi helpottaa...niin anna tulla...koita kestää.
Nyt on mentävä.minä jos kuka tiedän etten todella ole ainoa jolle on sattunu ja tapahtunu joka on kuullu ja nähny en mä niin sanonukkaan,en mä yleistele mä vaan taas ihmettelen..paitti ettei jaksa /ehdi tässä kauaa mitään parempaakin tekemistä niinkun nyt esmes ; hengittäminen,nauraminen,syöminen,laulaminen ja loput jää sanomatta on ne niih tuhmia juttuja ;-D
- PÖH PÖH PÖH
exsakuli kirjoitti:
Ja älä sinä tule mulle kertomaan mitä pidän vitsinä mitä en kun et oikeesti tunne mua ja mun JYRKKÄÄ tapaani suhtautua kaikkeen tollaseen ja jääköön ny kertomatta mitä kaikkea tässä tullu nähtyä/kuultua/koettua elämässä mä en vaan oikeesti jaksa jatkuvasti tälläsellä sirkuspalstalla olla vakava saa sitä olla muualla ihan tarpeeksi...traagista niin pirun traagista ... mie en saa hymyillä,mie en saa nauraa,mie en saa kertoilla vitsei ,mie en saa olla erimieltä ... vieläkö jatkan?ainahan sinä täällä olet.Tulkitset miten sattuu kirjoitukset. Buahhahhahhaaaaaa. Itse solvaat ja irvit toisia.
- toivees totehen käy
exsakuli kirjoitti:
nimittäin mä just huomasin että addiktoiduin tähän potaskan jauhamiseen eilisestä tähän päivään, onneksi oli ilta ja yö välissä et pysty elämää sitä elämääkin, pliis hanki mulle bannit tänne ettei tuu enempää kommentoitua, alkaa itteensäkin jo rasittaa!!
:-/;)))
Suotatpa saahakki pannin sakkuli, suotappa hyvinnii ;)) - tundrankamu
Roppila kirjoitti:
ole hyvä!Suksi sinä suolle noine outoine tulkintoinesi.Sinä näet heti uhkauksia siellä, missä pelkästään todetaan joku asia joka sinua ei taas miellyttänyt.
- oletkoulujakäymätön
Sikra kirjoitti:
NO KYLLÄ TÄÄKIN TYHMÄ TAJUAA ET TUO ON VITSI...
Eikä sillä ole merkitystä ainakaan mulle KUKA tuon "VITSIN" kirjoittaa, yhtä törkeä mauton se on.No, kyllä noi raiskaukset ja muut on hippasen isompia asioita kun lahtelaiselle ikärouvalle vittuilut koirista tai sulamattomuudesta.Osoitit vain ettei sinulla ole pienintäkään kykyä nauraa ITSELLESI, muille olet kyllä aina kovaan ääneen höröttämässä.Kertoo vain sivistyksesi tasosta, tai sen puutteesta.
- tursk-
0000000000000 kirjoitti:
Sinunhan ei tarvitsekkaan päivystää itse, eikös se niin ollut että saat soiton ja ilmoituksen heti kun joku väärä termi mainitaan.
Olet nähtävästi värvännyt jonkun kyttäämään palstaa aina kun et itse ehdi ettei vain mitään jäisi sinulta huomaamatta.saat soiton ja ilmoituksen heti kun joku väärä termi mainitaan.
No enpä "osaa arvata"! Joten se siitä...=)
- 2006
2006
- arvaan
kiinalainen?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017433
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805018- 794849
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522679
- 402576
- 482229
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840