Kerron ensin itsestäni, eli olen 17vuotias nuorimies, ja nyt yli puoli vuotta seurustellut. En mitenkään kehu itseäni, mutta todella monen tytön kommentin perusteellä voin sanoa olevani hyvännäköinen (ainakin heidän mielestään, koskaan ei tiedä mitä sinä ajattelet)
No, tyttöystäväni ei ole miss-suomi tasoa, ei koulunsa kaunein ja seksikkäämpiäkin olen nähnyt. Pojat eivät ole juoseet koulussa hänen perässään. Hän ei ole seurustellut ennen meidän juttua.Tyttöni on kuitenkin katumuodin mukainen ja kaikin puolin normaali. Mutta ei se kaikkein kaunein ja söpöin. Mutta se ei minua haittaa, koska tutustuin häneen, ja huomasin hänen ihanan luonteensa. Luonne se on joka ratkaisee. Minulle riittää kunhan tyttö on normaali (ei kauhean ylipainoine, ei alipainoinen) jne. En vaihtaisi häntä mihinkään, ulkonäön merkitys on pieni, kun häneen pystyy täysin luottamaan.
Ulkonäkö ei aina ratkaise
12
985
Vastaukset
- Tyttö17.v
Joo ei todellaakaa ulkonäkö ratkaise, eikä se joka tytölle ole tärkein asia pojassa
(niinkun esim. minulla)
Oon ny seurustellu reilut pari kuukautta yhden aivan ihanan pojan kanssa. Itse olen normaali painoinen tai saattaa olla kyl vähä alipainon puolella.
No mut kumminkin, se kundi sit ei ole mikään tämmönen tikku, vähän pulska mut silti vaan onnistuin ihastumaan häneen.
Ja minusta se on niin, että nämä pinnalliset teini pissikset on semmosia et ne ajattelee et kundin pitäs olla almost anorektikko tai hirmu bodari.
Mut onhan niitäkin tyttöjä jotka eivät ole pinnallisia, vaan ajattelevat et poikaystävä voi myös olla vähän pullukkakin eikä semmonen tikku.
Mua on kyl kehuttu nätiksi, vuosien varrel oon joidenkin poikien huomannu olevan ihastunu minuun ja mielestäni ilman meikkiäkin olen nätti, luonnostaan kaunis.
Ja niinkuin sinunkin jutussasi näyttää olevan se tyttö ei siis ole seurustellut ennen teidän juttua.
No niin se on minullakin, etten ennen tätä ole seurustellu ja itse asias jo hetken oli mielessä et olet se minun rakas joka tuon jutun on kirjottanu. Mut perun ajatukseni, etpäs onneks taida ollakkaan.
Ja mitä nyt omasta ulkonäöstäni voin sanoo en varmaa kyl ole meidän koulun nätein, mut niinku jo sanoin, on kauniiks kehuttu ja mielestäni kans oon nätti.
Ja viel tost ulkönäöst jos puhutaan ni siis oon sitä mieltä et ei sen kundin tartte olla mikää sixpäk masun omaava lihaksikas bodari :D
Et saa sitä vähä pullukkaki olla, mut jotai rajaa siinäki, en mä ny iha mielettömän lihavist pidä. Semmoset ällöttää, hyi!
Mut tää mun kundi ei ole semmonen, ei liian lihava. Eli niinku jo sanoin vähän pullukka, semmonen on hyvä, mut ei yhtään enempää :)
Ja ajattelen sen niin et ei sil ulkonäöl ole niin väliä.
Kun ensin siin koko pojas huomas sen miten mukava, ihana ja hauska hän on, ei sitä miltä hän näyttää.
Jo meidän ensi tapaamisel hän sai mut nauramaan, semmoset pojat tekee minuun vaikutuksen.
Ja pidän hänestä kovasti!!!
Tässäpä mun mielipide asiasta.- poika17v
No sulta tuli asiaa :)
Minua on aivan pikku pojasta asti sanottu söpöks, ja tiedän aivan varmasti monen tytön olleen ihastunut minuun, olen joutunut antamaan (ikävä kyllä) rukkasia joillekin, jotka kyselevät olisinko hänestä kiinnostunut siinä mielessä.
Omalle tytölleni en kyllä rukkasia anna, yhtä ymmärtäväistä persoonaa on vaikea löytää. Ja en millään tavalla voi selittää mitä kaikkea hyvää hänessä on, hän kun on liian hyvää ollakseen totta :)Siksi voin sanoa rakastavani häntä. (kyllä, rakastan, olen ollut ihastunut miljoona kertaa ennenkin ja seurustellut ennenkin) Ja myös hän on tehnyt selväksi tunteensa minua kohtaan. Kumpikin rakastaa.
"Ja viel tost ulkönäöst jos puhutaan ni siis oon sitä mieltä et ei sen kundin tartte olla mikää sixpäk masun omaava lihaksikas bodari :D
Et saa sitä vähä pullukkaki olla, mut jotai rajaa siinäki, en mä ny iha mielettömän lihavist pidä. Semmoset ällöttää, hyi! "
Oon vähä samaa mieltä tytöistä, ei tarvii olla super seksikäs, mut aivan liika ylipainoiset on liikaa. Kohtuudella mennään eteenpäin.
Sinunki teksti kuulosti ihan mun kullan kirjottamalta, mut ku kerrot kaveris olevan vähä pullukka, ni enpä se minä voi sit olla :D ku oon tämmönen enemmän tikku xD
samaa mieltä :) ei se ulkonäkö lopulta nii paljon paina, ku tuntee sen sisäisen kauneuden. ei se ulkokuori kerro muuta ku että miltä näyttää. eikä aina se kaunis / komea ulkokuorikaan oo se joka herättää sen kiinnostuksen ekana. tietenki yleisesti on, mut se voi olla joku muuki, kuten vaikka ystävällinen ele tai ystävällisyys muuten. (siitä on kokemusta...)
- Satanchrist
kuka tässä on muuta väittänytkään. Mutta monikaan, tuskin kukaan, seurustelisi ihmisen kanssa, jonka ulkonäkö oksettaa. Joillakin menee se rima korkealla, jopa mahdottomissa, toisilla se taas on hyvin matalalla. Kukaan ei voi väittää, etteikö ulkonäkö olisi jossain määrin tärkeä.
Mä voin sanoo, että sellaisia ihmisiä, minun mielestäni, on hyvin harvassa joiden ulkonäkö on niin hirveä, että en voisi missään tapauksessa seurustella heidän kanssaan. Sairaalloinen liikalihavuus, tai jokin luuranko ei miellytä. Siinähän on lisäksi vielä hirvittävät terveysriskit! Tietenkin NORMAALI naamasta täytyy olla. Huomatkaa, että rumuus ja kauneus on normaalia, en tarkoita normaalia ruman ja kauniin väliltä, vaan normaalia. Varmaan nyt mietitte, että mitä sitten pidän epänormaalina. Noh, ''epänormaaleja'' ihmisiä ei olekkaan, mutta sen sijaan löytyy ihmisiä joiden pää on epämuodostunut hyvin paljonkin. Siis ihan synnynnäinen vika, joka ehkä paheneekin vielä vanhentuessa. Et ei tule mun kohdalla onnistumaan jos toinen näyttää vaikkapa elefanttimieheltä - tai naiselta. Ehkäpä sitten olen vain niin pinnallinen.. Mutta mites te muut, kelpaisko teille kumppaniksi ''elefantti-ihminen'' ? .. Sori, hullu esimerkki, mutta ei voi mitään.
Ulkonäköön vaikuttaa muutkin tekijät, se, miten huolehtii itsestään ja hygieniastaan on tärkeää. Voin sanoo, että peskää hampaanne, en tiedä mikä voi olla kamalmpaa kuin keltaiset hampaat, joista näkyy oikein kuinka paskaa on kertynyt hampaiden päälle, ja hengitys haisee ihan mielettömän pahalle. Se tekee komeimmastakin/kauneimmasta ihmisestä oksettavan.
Kannattaa kanssa miettiä mitä laittaa päälleen. Onko ne vaatteet likasia vai ei. Erilaisia tyylejä sen sijaan on monia, kaikki ei voi kaikkia miellyttää. Itseäni ei miellytä tuulipukukansalaiset, joita ei nuorisosta kylläkään niin hirveästi löydy, mutta vanhemmista jo yllin kyllin. Kaiken lisäksi sellaiset ihmiset tuntuvat katsovan halveksuen sellaisia, jotka paneutuu siihen pukeutumiseen hieman enemmän. Itse en tunne oloani kotoisaksi, jos päällä on ihan mitkä tahansa vaatteet. Hassua muuten, kun jotkut kuvittelevat, että pukeutuu vain esitelläkseen muille ihmisille. Mulla ainakin samat kuteet kotonakin, kuin missä tahansa muualla.- poika17v
"kuka tässä on muuta väittänytkään. Mutta monikaan, tuskin kukaan, seurustelisi ihmisen kanssa, jonka ulkonäkö oksettaa."
olet oikeassa, minun olisi pitänyt sanoa selkeämmin: tottakai pidän tyttöystäväni ulkonäöstä, en näe hänessä mitään vikaa. Mielestäni hän on riittävän kaunis ja söpö. Siis riittävän, ei kaunein mitä maan päällä on, mutta en minä sellaista tarvitsekaan. Rakastan häntä juuri sellaisena eikä mitään ole pakko muuttaa, koska se ei ole niin tärkeää.
Kunhan on normaali, ja josta tykkää, liikoja ei pidä vaatia, koska super-seksikäs tyttö, joka omaa todella hyvän luonteen... niitä on harvassa, uskokaa huviksenne.
- ............
ei vittu mikä valistus
- Lost.Goth.Dimitri
Oot ihan oikeessa, man, todella oikeessa. Ulkonäkö on toissijainen seikka kun alkaa nähdä miten kaunis joku on luonteeltaan!!
meikä on myös ihmetelly tätä kummaa ihmisten järjestämistä eri ryhmiin. hiphopparit erikseen, gootit erikseen, nörtit erikseen, eikä esimerkiks nää voi olla keskenään kavereita tai seurustella? Kummallista sanon minä luonnehan se on aina tärkein vaikka totta onkin että kyseisten ihmis"ryhmien" ajattelutavat voi poiketa toisistaan aika rajustikin.
Suvaitsevaisuus sijaa antaa eikö?
no joo kunhan terroriseeraan mistä mie mitään tiiän. x) - cat-88
ja mä ku luulin et tollasii jätkii ei ol missää... tai sit oon tavannu just ne "rasittavat jätkät..." xDxD
- poika17v
Ehkäpä et oo päässy tutustuun ku me ollaan aikalailla varattuja ;) ainakin itse olen ollut jo iät ja ajat...
- urheilija-tyttö
Kiva kun on noinkin ajattelevia poikia olemassa.Joskus pojat ei osaa oikein ajatella muuta kuin että miltä tyttö näyttää päällisin puolin.Mä oon ite 16w tyttö ja en oo vielä seurustellu kertaakaan oikeesti.Mä en tiiä että miksi mä en oikeen poikia kiinnosta tai no mä oon kyllä tajuttoman ujo että onko se sitten syy?
Ulkonäöltäni olen kyllä ok yks kaveripoika sano että olen kaunis.Kroppa ja kunto on tietysti kunnossa kun harrastan kilpahiihtoa.mutta odotan kyllä sitä että joku ihana tyyppi mut huolis ja se vois olla joku sinunlainen tyyppi toivin niin.- poika17v
Moni on mua sanonun tunteelliseks, jne... mulle on kyllä se ulkonäkö tärkee, mutta kuten oon jo sanonu luonne kaikkein tärkein. OK ulkonäkö ja ihana luonne kuten omalla kullallani on täydellinen pakkaus. Ja se ihana luonnehan on siis luotettava, rehellinen, jne.. ihan perusjuttuja.
Se oman kullan löytäminen on niin monesta asiasta kiinni, ettei sitä noin vaan itselleen saa, joten pikkusen ku yrität ja yrität päästä ujoudesta eroon --> meet juttelee poikien kans, saat varmasti aika pian huomata kuinka joku sua kattelee. Näin se toimii, ihan kokemuksella voin sanoo, mulla vaan kohteena tytöt :)
Ujous on mun mielestä kyllä tosi söpöö tytössä, mutta se on vaan alussa este sille tutustumiselle. ei siinä siis muuta huonoa olekaan...
- pihkaan liimautunut
Minulle ihastukseni on maailman kaunein, vaikkeivat muut näytä sitä huomaavan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .694118Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503065Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323010Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3912093Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101196Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111183- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291014- 601000
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111963