toyota celica

amppari

Tarttis vuoden -91 celicaan nätti korisarja? mistä löytyis? ja kertokaapas vähän hintahaitaria, mitä kannattaa maksaa, huijaavat helposti pientä tyttöstä!!!

6

2401

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaan

Ootko koittanut googlettaa?? Esim toyota tuning?

• hintahaitarista 100€-9000€, ainakin melkein, tyylistä, ja laadusta riippuen.

koitappa kysellä vinkkejä täältä
        http://www.fintoys.net

• amppari
        jannetin82 kirjoitti:

hintahaitarista 100€-9000€, ainakin melkein, tyylistä, ja laadusta riippuen.

koitappa kysellä vinkkejä täältä
        http://www.fintoys.net

jes. kiitoksia vastauksesta! sillä just sitä hintaa kyselin, kun hintahaitari tuntuu olevan aika laaja.. osaisitko tarkentaa?! ihan sellast perus korisarjaa, et mihin hintaan? ja tiiätkö mistä sais kohtuuhintasia?

• amppari kirjoitti:

jes. kiitoksia vastauksesta! sillä just sitä hintaa kyselin, kun hintahaitari tuntuu olevan aika laaja.. osaisitko tarkentaa?! ihan sellast perus korisarjaa, et mihin hintaan? ja tiiätkö mistä sais kohtuuhintasia?

kun "perus korisarja" on varsin laaja käsite, se voi tarkottaa puskurin jatkopalaa, pieniä helmapullikkeita, ja takapuskurin jatkopaloja, taikka todella muhkeita puskureita, ja helmalevikkeitä. ns. "wide bodykit"it lasken perus-sarjoista ulos kun tuppaavat levittämään autoa parhaimmillaan 8cm. puolelleen.

• amppari
        jannetin82 kirjoitti:

kun "perus korisarja" on varsin laaja käsite, se voi tarkottaa puskurin jatkopalaa, pieniä helmapullikkeita, ja takapuskurin jatkopaloja, taikka todella muhkeita puskureita, ja helmalevikkeitä. ns. "wide bodykit"it lasken perus-sarjoista ulos kun tuppaavat levittämään autoa parhaimmillaan 8cm. puolelleen.

Tarkennusta... siis ennemmin juuri jotain jatkopalaa esim etupuskuriin. Haluan autosta kuitenkin käytännöllisen, en mitään esittelypeliä, eli mahdollisimman "pienet lisukkeet". olisko hyviä vinkkejä??

• Öövini

mitään siivekkeitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      62
      1666
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      93
      1038
    3. Lääkäri Ari Miettinen kuollut 50-vuotiaana

Sillähän on Youtubessa paljon videoita.
      Maailman menoa
      49
      848
    4. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      45
      804
    5. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      40
      780
    6. Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven

Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviili­poliisiauton oven Mies kuvasi keski­viikkoiltana bus
      Maailman menoa
      281
      766
    7. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      255
      694
    8. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      54
      665
    9. " Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?

Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied
      Pyhäjärvi
      84
      613
    10. Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista

Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l
      Maailman menoa
      113
      577
    Aihe