Rehellinen mielipide

tietämätönnn

Haluaisin rehellisen mielipiteen ja perustelut mukaan. Kumpi näistä koneista kannattaisi hankkia:

tämä:
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=1274

vai:
MACBOOK 13" WHITE 2GHZ INTEL CORE DUO (60GB, 512MB)

Kaipaisin asiallisia vastauksia perusteluiden kera, sillä valinta on vaikea :)

7

625

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1stMacFinn

Vähän riippuu tarpeesta. Tuo LG on kannettavaksi kätevän kokoinen. LG:n mukana tulevat softat on vähän aneemiset, verrattuna iLife 06 settiin. Ja siihen ei saa Mac OS X:ä, Linuxkin voi olla vaikea. Macbookiin saat OS X:n, Linuxin ja Windowsin.

Mutta Macbookissa on parempi näytönohjain ja prosessori. Ja lisäksi käyttis, jossa Core Duosta on oikeasti iloa.

• jason-blue

tossa LG:ssä on kelkallinen dvd-asema. MacBookissa ei oo ulostyöntyviä osia, jotka voisivat katketa.

MacBookissa on uudempi prossu.
      MB:n kovalevy ja muisti on nopeampi.
      Mac OS X on hermoja säästävä käyttöjärjestelmä, joka on haittaohjelmista vapaa.
      MB:ssä on integroitu webcam ja mikki, LG:ssä ei.
      MB:ssä on magneettinen virtaliitin, joka lähtee irti, jos johtoon kompastuu.
      MB:ssä on BlueTooth, LG:ssä ei.

MB:n mukana tulee iLife, jolla voi käsitellä kuvia, editoida videoita, tehdä dvd:itä ja musiikkia, ja tietysti iTunes. Lisäks tulee Comic Life, jolla voi tehdä omia sarjakuvia ja Big Bang Board games (7 lautapeliä mm. shakki ja reversi).

MB:ssä ei tule pasianssia, mutta Dashboardiin saa ladattua 50 eri pelin pasianssi-widgetin.

LG:ssä on enemmän muistia, mutta sitä saa ostettua MB:iin lisää ja hinta 20€ alempi (lisää 20Gt kovalevyä ja MB on 30€ kalliimpi).

LG on hieman pienemmän kokoinen.
      LG:n DVD-asema toistaa DVD-RAM-levyjä.

• jason-blue

LG:ssä on ExpressCard34-paikka, puhelinmodeemi ja muistikortin lukija.

LG:ssä on Win XP, joka omasta mielestäni on suuri miinus. Itse ostin MB:n muutama kuukausi sitten, vain päästäkseni eroon Windowsista.

-There's no camping on my yard, and absolutely NO BootCamping. :D

• jason-blue kirjoitti:

LG:ssä on ExpressCard34-paikka, puhelinmodeemi ja muistikortin lukija.

LG:ssä on Win XP, joka omasta mielestäni on suuri miinus. Itse ostin MB:n muutama kuukausi sitten, vain päästäkseni eroon Windowsista.

-There's no camping on my yard, and absolutely NO BootCamping. :D

Nää on hyviä
        http://www.apple.com/getamac/
        katsoppa noi "mainokset" heh

• tietämätööön

Siirryin nyt Macin -maailmaa ja kävin ostamassa macbookin.. Iik saa nähdä miten pärjäilen sen kanssa ensi viikolla kun tulee, kun aina vain käyttänyt pc:tä.

• MacMulkero

Hyvin se tulee menemään. Jonkin aikaa Maccia käytettyäsi alat ihmetellä että mihin ihmeeseen sitä PC:tä oikein tarvitaan... ;)

• Aotes

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      98
      3762
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      35
      3242
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      60
      3209
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3029
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      68
      2884
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      67
      2809
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2524
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2321
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2162
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2158
    Aihe