Vitun räp-veljet.

AROSUSI-09

Huvittaa joo kattella nuorten amerikan apinointia,mutta muistu mieleen,että kukas sitä aikanaan kanto selässään etelävaltioitten lippua,ellei AROSUSI-09:D/Mä muuten virallisesti kuulun nyt tälle suljetulle osastolle.12.päivä tuli 40 täyteen.Jou jou jou,pratö!

9

846

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tomppa.

      40 vuotiaat ovat sen verran aikuisia, että ei tarvitse sortua 10-vuotiaiden kielen käyttöön. Siivoa suusi, jos meinaat tältä palstalta saada vastakaikua kirjoituksillesi!

      • AROSUSI-09

        Yleinen puhekielen sana,jota nyt tässä yhteydessä katsoin sopivaksi käyttää sen merkitessä ei toki kirosanaa,vaan sellaista...nuorisolainausta:)*Huvituksen puuskahdus*


      • a-e

        Olen ehtinyt useinkin nähdä tekstejä, joiden kielenkäyttö nyt on mitä on. Kukin taaplaa tavallaan. Ongelmaksi koen kirosanojen sijasta aiheiden poistelua.

        En jaksa uskoa että sefu ehtisi tehdä niitä kaikkia tai edes aina olisi aikeissa poistaa, joten on todennäköisempää että jotkut vakkarit niitä pyytävät poistamaan.

        Jos jokin aihe ei kertakaikkiaan miellytä, sen voi sivuuttaa eikä alkaa moralisoida.
        Suoranainen haukkuminen alatyylisesti on eri juttu eli silloin kun jompikumpi sukupuoli sättii toista rivoin adjektiivein - se keskustelu on hedelmätöntä!

        Mutta, sen sijaan että suunä päänä on vaatimassa poistoja, voi asiat VAIETA kuoliaiksi. Miksi jatkuvasti näemme, että milloin kukakin sortuu kommentoimaan niihin kirjoituksiin joista ei pidä?

        Jos joku oikein tosissaan viljelee jatkuvasti kirosanoja viesteissään, älkää kommentoiko sellaiselle mitään jos ette tyylistä pidä!

        Hassua, miten moni kuitenkin hyväksyy esim. Remulta vastaavaa kieltä....
        Rockmenneisyyskö sallii kaiken..... Vaikka, eikös sekin jo siistinyt suutaan ja ihan oma-aloitteisesti?

        Viestini on tarkoitettu kaikille vaikka kirjoitinkin sen tompan tekstin oheen.


      • uuden seriffin
        a-e kirjoitti:

        Olen ehtinyt useinkin nähdä tekstejä, joiden kielenkäyttö nyt on mitä on. Kukin taaplaa tavallaan. Ongelmaksi koen kirosanojen sijasta aiheiden poistelua.

        En jaksa uskoa että sefu ehtisi tehdä niitä kaikkia tai edes aina olisi aikeissa poistaa, joten on todennäköisempää että jotkut vakkarit niitä pyytävät poistamaan.

        Jos jokin aihe ei kertakaikkiaan miellytä, sen voi sivuuttaa eikä alkaa moralisoida.
        Suoranainen haukkuminen alatyylisesti on eri juttu eli silloin kun jompikumpi sukupuoli sättii toista rivoin adjektiivein - se keskustelu on hedelmätöntä!

        Mutta, sen sijaan että suunä päänä on vaatimassa poistoja, voi asiat VAIETA kuoliaiksi. Miksi jatkuvasti näemme, että milloin kukakin sortuu kommentoimaan niihin kirjoituksiin joista ei pidä?

        Jos joku oikein tosissaan viljelee jatkuvasti kirosanoja viesteissään, älkää kommentoiko sellaiselle mitään jos ette tyylistä pidä!

        Hassua, miten moni kuitenkin hyväksyy esim. Remulta vastaavaa kieltä....
        Rockmenneisyyskö sallii kaiken..... Vaikka, eikös sekin jo siistinyt suutaan ja ihan oma-aloitteisesti?

        Viestini on tarkoitettu kaikille vaikka kirjoitinkin sen tompan tekstin oheen.

        kirjoittamien juttuja seuraten ja siksi näin myöhässä.
        Halusin vain sanoa, että etköhän nyt itse moralisoi siinä ihan samalla lailla, kuin mistä syytät näitä muita, jotka ilmoittavat seriffille tai ylläpidolle asiattomasta viestistä? (sitävarten se kohta tuossa on, ilmoita asiattomasta viestistä, koska tuskin se sefiffi haluaa tai ees jaksaa lukea kaikkea mitä täällä kirjoitetaan!) Tajua tai ole tajuamatta.
        Luulen että sinulla on tässä oma lehmä ojassa.
        Miksi et sitten itse vaikene kuoliaaksi? Kysyn vaan. Kysyn myös että miksi syyllistät vakkareiden näitten poistojen pyytäjiksi? Oletko ihan varma siitä? jollet ole, ole sitten hiljaa. Olet ärsyttävä narisija täällä, enkä suvaitse kirjoituksiasi. Mene pois, olet vakkari. (mieti tätä!) Et ole palstan äiti Teresa, vai luuletko niin ehkä?


    • ella86

      onko pakko jo otsikossa kirota? kakaramaista käytöstä.

    • ..ja teretulemasta joukkoomme jutteleen mukavia Oletkin jo ihan melkeen miehen iässä,jotta onnea vaan ;)

      Zamio

      • MysNa

        saatiinpa sinutkin kylään :) Ikävän harvoin käyt "meillä" porisemassa!!! Ollaanko me niin kilttejä vai liian tylsiä?


      • MysNa kirjoitti:

        saatiinpa sinutkin kylään :) Ikävän harvoin käyt "meillä" porisemassa!!! Ollaanko me niin kilttejä vai liian tylsiä?

        Työ kaikki ootta olleet niin kunnolla,että eipä ole juuri ollut sanottavaa ;) ja tässä on muutenkin sellasta kiirusta pukannut,jotta ei ole kauheesti ollut aikaa kommentoida mitään.

        ja kiireet senkun jatkuu..
        Zazazaaa ja jazailkaa munkin puolestani t.Zamio


    • Piitsu***

      Onneksi olkoon kovasti täysi-ikäisyyden johdosta ! Nyt sitten pitää miettiä sen mukaisesti,kannattaako sellainen "kapinallisuus"ja meidän muiden täysi-ikäisten tahallinen provosoiminen.....Hmm....

      Eletään leppoisasti ja mukavassa hengessä,niin kaikilla on mukavampaa. Jou.

      ps. Nuoriso ei apinoi varsinaisesti,vaan he samaistuvat tahtomattaan,useimmiten.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      302
      772
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe