Jälkies jäljillä

Rellutar

Jälkies jäljillä

En lainannut sinulta mitään
en varastanutkaan.

Yritin ehkä liiaksi
yritin liian kauan

yritin vain olemalla oma itseni.

Kuuntelit,
ymmärsit,
anteeksi annoit

lopulta astuit askeleen sivuun.

En voinut kulkea rinnallasi,
en voinut seurata
en kulkea varjonasikaan.

Jätit askeltes jälkiä jälkeesi.

Tunteisiini näkymättömän,
yhä vieläkin polttavimman.

Astuttujen askeltes jälkiä kuljen
tunteitteni voimalla jaksan,
odottaen tapahtumatonta ihmettä

jota et minulle koskaan suo.

11

527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luonteva

      Kirjoittelet kauniisti ja sujuvasti ajatuksistas. Ilahduttavia vivahteita ripottelet jälkeesi. Olen niin hartaasti toivonut välitöntä vuorovaikutusta kanssas, jolloin olen ilmaisuni kanssa kaikkein sujuvin. Tiedän kyllä erittäin hyvin Sun sulkeneen sen metodin pitkäksi toistaiseksi väliltämme, joten jatkamme säkeiden ja rivien ripustamista tuulien turuille.

      (lemmekäs lentosuukko Tulitukalle)

      • Rellu

        sanoistasi, laatu vaihtelee kyllä huomatta-
        vasti, ja sujuvuuskin kyllä omasta mieles-
        täni usein ontuu.

        Yleensä kirjoitan kaikki ensin paperille,
        en tee tyylillä ruudulle ja menemään,
        pyrkimykseni on aina saada niin sanotusti
        hyvä lopputulos, joka ei kuitenkaan aina
        onnistu, tuskin keneltäkään.

        Hmmmm, en oikein tiedä miten suhtautuisin
        tuohon kommenttiisi välitömästä vuorovai-
        kutuksesta, mutta olen yrittänyt muotoilla
        vastausrunoni sinulle jotenkin kanneksi
        vakalle, mutten ole tainnut oikein siinä-
        kään onnistua.

        Toki, minua voi lähestyä myös mailitse,
        se anonyymiosoite on proffassani, jos
        haluat vaihtaa mielipiteitä salaisemmin,
        kuin tässä julkisesti.

        Lämmin kiitos sinulle uskollisuudestasi,
        vaikkakaan en ole "ainokaisesi"

        Leppoisaa iltaa ja suukko sinnekkin, pus.


      • Luonteva
        Rellu kirjoitti:

        sanoistasi, laatu vaihtelee kyllä huomatta-
        vasti, ja sujuvuuskin kyllä omasta mieles-
        täni usein ontuu.

        Yleensä kirjoitan kaikki ensin paperille,
        en tee tyylillä ruudulle ja menemään,
        pyrkimykseni on aina saada niin sanotusti
        hyvä lopputulos, joka ei kuitenkaan aina
        onnistu, tuskin keneltäkään.

        Hmmmm, en oikein tiedä miten suhtautuisin
        tuohon kommenttiisi välitömästä vuorovai-
        kutuksesta, mutta olen yrittänyt muotoilla
        vastausrunoni sinulle jotenkin kanneksi
        vakalle, mutten ole tainnut oikein siinä-
        kään onnistua.

        Toki, minua voi lähestyä myös mailitse,
        se anonyymiosoite on proffassani, jos
        haluat vaihtaa mielipiteitä salaisemmin,
        kuin tässä julkisesti.

        Lämmin kiitos sinulle uskollisuudestasi,
        vaikkakaan en ole "ainokaisesi"

        Leppoisaa iltaa ja suukko sinnekkin, pus.

        Kaikki kommenttini ovat siis vain yhdelle ihmiselle, Tulitukalle.


      • Rellu
        Luonteva kirjoitti:

        Kaikki kommenttini ovat siis vain yhdelle ihmiselle, Tulitukalle.

        hmmmm, sinä ja tulitukkasi olette arvoitus
        koko palstan lukijoille :)

        Hyvää päivää sinne jonnekkin.


    • Lio-na

      sanoisin, hieman pessimistinen ja haikea tuo "jätit askeltes jälkiä jälkeesi" oli hieno ilmaisu

      Tämä runo tuntui todelliselta, näinhän elämässä usein käy, ei voi kulkea....

      • Rellu

        tälle runolle on jonkinmoiset syyt olemassa,
        mutten tuo niitä julkisuuteen, kuten en
        yleensäkkään silloin, kun runoilleni yleensä-
        ottaen on jokin aihe oikeasta elämästä.

        Pessimistisyys kuuluu siihen aiheeseen olen-
        naisesti.

        Kiitos Lio-na sinulle.


    • niitä meidän jokaisen kuljettava on,
      halusimme tai emme,
      elämä vie,
      elämä tuo,
      hyvää,
      pahaa,
      joka tapauksessa,
      jokainen meistä jäljet jättää...

      niin se vaan on...
      sellaista ihmisen elää on.


      Mitä muuta tähän sanoisin tai kommentoisin, kuuntelen samalla Celine Dionen biisiä I Love You, josta aikaisemminkin olen maininnut... Tää tunteita ravistaa ja muistoja menneisyydestä tuo... Kuitenkaan mitään muuttaisi, Kiitos Sinulle.

      • ..sellaista ihmisen elämä on...

        Jostain tommonen kirotusvirhe ilmaantu :)

        Mo :)


      • Rellu

        Kiitos vastausrunostasi, kuin myös
        kommentoinnista.

        Jälkiä jätämme jokainen, näkyviä ja
        näkymättömiä, syvällä tuntuviakin.

        Leppoisaa päivän jatkoa.


    • Ämkoo***

      ajokoira jälkien jäljet löytää..Mutta itse runo:taattua Rellu(tar) laatua!

      • Rellu

        juups, löytää, löytää :)

        Kiitosta vaan itse runokommentoinnista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe