sinä silloin kerroit tietoja fs amilo a1630 ja kiitos paljon siitä! mutta mainitsit myös ohjelmasta "crystalcuid" niin mistä tuon ohjelman saa? yritin googlata niin en löytänyt kuin pari foorumia vain eikä niistäkään ole apua..
Vastaukset 4
eli hätäpäissäni (vai olinko peräti päissäni) näppäilin siinä kirjoitusvirheen joten ei ihme ettei löytynyt...
crystalcpuid on ohjelman nimi
tässä ohjetta
http://www.silentpcreview.com/article231-page1.html
ja täältä ohjelma
http://crystalmark.info/?lang=en- lare91
tuossahan pitää ladata useampikin ohjelma? siis mikä niistä ladataan ja asennetaan ensin?
lare91 kirjoitti:
tuossahan pitää ladata useampikin ohjelma? siis mikä niistä ladataan ja asennetaan ensin?
crystalcpuid on se ohjelma joka tarvitaan
noi muut on sitä varten, että voi testata asetuksensa viimisin päälle.
itse laittaisin aluksi aika konservatiiviset säädöt
esim alin kello 0.975v keski 1.2v ja korkein 1.350
vakiona kun ovat vastaavat 1.1 1.35 ja 1.550
jos herjaa niin pikkasen voi nostaa ja jossei niin laskea, mutta noi on tolleen niinku suht haarukassa.
ohjelman ohjeesta sit selviää rimpsu mikä pitää ladata käynnistyksessä jotta ohjelma on päällä automatic...ja muuttaa koneen profiili pöytäkoneeksi jolloin cool and quiet ei ole käytössä...- lare91
Timppa66 kirjoitti:
crystalcpuid on se ohjelma joka tarvitaan
noi muut on sitä varten, että voi testata asetuksensa viimisin päälle.
itse laittaisin aluksi aika konservatiiviset säädöt
esim alin kello 0.975v keski 1.2v ja korkein 1.350
vakiona kun ovat vastaavat 1.1 1.35 ja 1.550
jos herjaa niin pikkasen voi nostaa ja jossei niin laskea, mutta noi on tolleen niinku suht haarukassa.
ohjelman ohjeesta sit selviää rimpsu mikä pitää ladata käynnistyksessä jotta ohjelma on päällä automatic...ja muuttaa koneen profiili pöytäkoneeksi jolloin cool and quiet ei ole käytössä...kiitos paljon! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri351058- 71848
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40700Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40676Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus190534- 43489
jumala ei auta hittojakaan..
kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir204463- 45460
" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied56429Onneksi en ole riippuvainen Kuhmo Oy:stä
Lähinnä naurattaa, kun ylipainoiset, punakat kuljetus ja muutkin yrittäjät yrittävät lohdutella itseään uuden omistajan6427