sinä silloin kerroit tietoja fs amilo a1630 ja kiitos paljon siitä! mutta mainitsit myös ohjelmasta "crystalcuid" niin mistä tuon ohjelman saa? yritin googlata niin en löytänyt kuin pari foorumia vain eikä niistäkään ole apua..
Timppa66 hei
4
312
Vastaukset
eli hätäpäissäni (vai olinko peräti päissäni) näppäilin siinä kirjoitusvirheen joten ei ihme ettei löytynyt...
crystalcpuid on ohjelman nimi
tässä ohjetta
http://www.silentpcreview.com/article231-page1.html
ja täältä ohjelma
http://crystalmark.info/?lang=en- lare91
tuossahan pitää ladata useampikin ohjelma? siis mikä niistä ladataan ja asennetaan ensin?
lare91 kirjoitti:
tuossahan pitää ladata useampikin ohjelma? siis mikä niistä ladataan ja asennetaan ensin?
crystalcpuid on se ohjelma joka tarvitaan
noi muut on sitä varten, että voi testata asetuksensa viimisin päälle.
itse laittaisin aluksi aika konservatiiviset säädöt
esim alin kello 0.975v keski 1.2v ja korkein 1.350
vakiona kun ovat vastaavat 1.1 1.35 ja 1.550
jos herjaa niin pikkasen voi nostaa ja jossei niin laskea, mutta noi on tolleen niinku suht haarukassa.
ohjelman ohjeesta sit selviää rimpsu mikä pitää ladata käynnistyksessä jotta ohjelma on päällä automatic...ja muuttaa koneen profiili pöytäkoneeksi jolloin cool and quiet ei ole käytössä...- lare91
Timppa66 kirjoitti:
crystalcpuid on se ohjelma joka tarvitaan
noi muut on sitä varten, että voi testata asetuksensa viimisin päälle.
itse laittaisin aluksi aika konservatiiviset säädöt
esim alin kello 0.975v keski 1.2v ja korkein 1.350
vakiona kun ovat vastaavat 1.1 1.35 ja 1.550
jos herjaa niin pikkasen voi nostaa ja jossei niin laskea, mutta noi on tolleen niinku suht haarukassa.
ohjelman ohjeesta sit selviää rimpsu mikä pitää ladata käynnistyksessä jotta ohjelma on päällä automatic...ja muuttaa koneen profiili pöytäkoneeksi jolloin cool and quiet ei ole käytössä...kiitos paljon! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983752Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna343234- 603199
- 622993
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682874Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672809On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632514Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 452162
- 692158