Onko tossa mitään järkeä?!? Eikö formaatin tarkoitus ole nimenomaan, että kaikki lähtee samalta viivalta ja on yhtä tietämättömiä maailman menosta ja katsojien reaktioista?!?
Aika erikoista, etten sanois!
UUSI IHMINEN MUKAAN
10
2081
Vastaukset
- juntti
vähän. Jos joka viikko yks putoo eikä ketään tule tilalle niin viimeset viikot saatais sit tuijottaa tyhjää taloo. Näin kun häätötiheys on etukäteen määrätty tällaiseksi
- juntti!
mutt luulis nyt kanavalla olevan joku järkevämpi plan-B...kun tollanen! Jättää vaikka sitt yks äänestys pitämättä tai jotai vastaavaa.
Luulis kanavan tajuavan, että mitä tahansa saattaa tapahtua, mikä ei mene suunnitelmien/käsikirjoituksen mukaan! Ihmiset voi alkaa käyttäytyä sillätavalla, ettei heitä yksinkertaisesti voi pitää talossa tai joku voi haluta pois ihan vapaaehtoisesti, niinku kävi viimevuonna!
Mieti tilannetta, jossa kilpailijoita olis enää 4 tai 5 ja joku heittää homman niin ranttaliks, ettei BB:llä olis muuta mahdollisuutta, kuin heittää kilpailija pihalle.
Tulisko taloon silloinkin uusi ulkopuolinen tyyppi potkitun tilalle ja olisiko se ihan oikein muita 50000 eurosta kilpailevia kohtaan!!?? - viimevuonnakin
yksi kilpailija ilman äänestystä ja silti homma vedettiin loppuun ilman ulkopuolisten taloon ottamisia?!
- juonen käänne
viimevuonnakin kirjoitti:
yksi kilpailija ilman äänestystä ja silti homma vedettiin loppuun ilman ulkopuolisten taloon ottamisia?!
tuo sorellan tuleminen on juonen käänne ja harkittu juttu... samoin tehtiin muitten maitten bb:ssä...
- tyypit...
juonen käänne kirjoitti:
tuo sorellan tuleminen on juonen käänne ja harkittu juttu... samoin tehtiin muitten maitten bb:ssä...
on omalta osatalaan "harkittuja juttuja"!?!:D
Mikäs järki tässä on?!
- noin...
1 kilpailija = 1 plus/miinus äänestys = enemmän rahaa
- veto!
Tällä Sorellalla on taskussaan paljon sellaista tietoa ohjelman kulusta, mitä muilla ei ole ja hän voi sitä käyttää hyväkseen!
Sorella on varmasti seurannut ohjelman kulkua ja nettikeskusteluja! Hän tietää esim. että Mikan kanssa ei kannata alkaa tukkanuottasille, koska tippumisuhka on ilmeinen, mikäli joutuu äänestykseen! Tätä ei muut voi kun arvuutella! - Zorella
Ei se uuden ihmisen ilmestyminen nyt mitenkään erikoista ole. Muiden maiden BB:stä kopioitu juttu, jota osasi odottaa jossain vaiheessa.
- ei...
mutta aika epäoikeudenmukainen veto jokatapauksessa!
ei... kirjoitti:
mutta aika epäoikeudenmukainen veto jokatapauksessa!
Mikään ei näytä oikedenmukaiselta talossa. Aina on odotettavissa mitä yllättävimpiä juttuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592