Se tulee 29.9.06!!!!
Vau..oon oottanu sitä niin kauan ja toivottavasti en turhaan!! Sormet syyhyävät ja hikoavat kun vain ajattelenkin että pääsen sitä kohta pelaamaan...hehheh..
Onko olemassa muita kingdom hearts faneja?
Kingdom hearts on paras peli mitä olen koskaan pelannut =) ja epäilijöille SE EI OLE LASTEN PELI!!!
KINGDOM HEARTS II
23
2642
Vastaukset
- Elven Lord
KH todella on yksi parhaita pelejä mitä tiedän, suureksi osaksi siksi et taistelut on tosiaikaisia ja grafiikka hyvää. Jos et oo vielä käyny kattomassa, niin KingdomHearts.com löytyy kaikista Kingdom Hearts-peleistä infoa. 2:ssa on esim. Pirates of the caribbeanin ja Mulanin maailmat.
- Sephiroth
JEEEEEEEEES!!!!!!!!!!! Tuleehan se viimeinkin. Kingdom Hearts ykkönen ei ole todellakaan mikään lasten peli, vaikka muut siitä ärsyttääkin. Ollaan kaverin kaa ootettu sitä 2 vuotta ja puhuttu koulussa KH2:sta. Ykkönen tahkottu läpi 3 kertaa. Eilen pieksin Kurt Zisan, Phantomin ja Ansemin expertillä. Kyllä tuli hyvä olo!
Ai että onko muitakin KH-faneja!!!!!!
.....
No ei.... paitsi minä ja te =).... ja mun yks kaveri kai...
Kingdom Hearts on tosiaankin paras peli mitä oon koskaan pelannut. Pelasin taas huvin vuoksi ykkösosan läpi vähän aikaa sitten ja tuli kivoja väreitä jo alkudemoissa. Joo aika friikkiä, mutta se miks KH sopii kaikille on sen takia, että siinä on kaikkea, mutta ennen kaikkea siinä on hirveästi filosofista sisältöä ja elämänohjeita esim! kaikki ne puheet pimeydestä ja sen voittamisesta.- Sgt. joulupukki
KH on ihan paras peli tarina on aivan fantastico ja en jaksa odottaa tota päivää, kun näin sen julkasu päivän vasta eilen jäi monien muiden pelien oston miettiminen väliin!!!!!!
- Sephiroth
Mulla on vähän uutta infoo. Peli tulee kauppoihin(ainaki Kodin Ykköseen) jo torstaina, mutta ne saa alkaa myymään sitä vasta perjantaina. Älkää kysykö mistä tiedän....
okei... Itse ajattelin tilata Puolenkuunpeleistä, kun ei ole aikaa lähteä kauppoja kiertelemään. *vink vink*
- monochrome00
Joo. Se on maailman paras peli minusta!! Olen odottanut tätä KHII:sta jo 3 ja ½ vuotta. Sain sen eilen.
- Monochrome00
KH:CoM Remake ja KHII:Final Mix 2:sta on suuniteltu ja varmaan kehitteillä. Kaikki ei varmaan vielä tienneet?
- Monochrome00
Ajonxos kirjoitti:
Mää tiesin!!!
Mutta jos kerta sait jo pelin niin onko se jo sitten ilmestynyt Suomessa???Konsolinetistä saa jo. Huomenna taksvärkki. Koko päivä KHII:sta. Ihanaa. Paras peli!!
Monochrome00 kirjoitti:
Konsolinetistä saa jo. Huomenna taksvärkki. Koko päivä KHII:sta. Ihanaa. Paras peli!!
Aika jännä...
No mä oon niin mestari näissä jutuissa ja sitten kun en alunperin tiennyt että se tulee jo 29.9, niin tilasin sen netistä vasta eilen joskus klo 20.00. Eli en ihan vielä täksi päiväksi saanut...
No ei mulla olisi viikonloppuna muutenkaan ollut aikaa pelata sitä...
Mut olisi sitä aikaaa kummiski varmaan löytynyt, jos olisin sen saanut =P
- *Roxas*
Itse olen mennyt noi 90 % pelin. Sephiroth ja Xehanort vain tiellä. Sekä yritän mennä kaikki maat 100% sillä jos on mennyt sen 100 % saa nähdä jonkun ERIKOISVIDEON LOPUSSA VIDEOSSA, muuten ei. Olen tänään pelannut kuukauden aloittaen 29.9 Nyt olisi ongelmana se että siellä jiminy's journalisissa on se gummiship juttu enkä mä tiiä yhtää miten saa ne esim: Synthesis recipes? Eisano mitään . . voiko joku auttaa?
- Nimetön
Haluisin vaan tietää et jos pelaan viimesen vastuksen läpi niin pitääkö peli pelata uudestaan läpi vai voinko sitten seikkailla vapaasti disney-maailmoissa?
- *Roxas*
Nimetön kirjoitti:
Haluisin vaan tietää et jos pelaan viimesen vastuksen läpi niin pitääkö peli pelata uudestaan läpi vai voinko sitten seikkailla vapaasti disney-maailmoissa?
Et voi enään pelin läpi mentyäsi tallentaa, vaan sun pitää sammuttaa pleikka. Eli et voi juostaa maailmoissa joissa ei ole heartleseja ja nobodyja. Oikeastaan voisit pelata loppuvastuksen aina uudestaan.
- Nimetön
*Roxas* kirjoitti:
Et voi enään pelin läpi mentyäsi tallentaa, vaan sun pitää sammuttaa pleikka. Eli et voi juostaa maailmoissa joissa ei ole heartleseja ja nobodyja. Oikeastaan voisit pelata loppuvastuksen aina uudestaan.
Kiitos *Roxas*, mutta tiiäkkö että mitä tavaroita tarvii että voi tehä ultimate weaponin? Ja Koska tulee Soran ja Roxasin tappelu? Nää asiat on soinu mun päässä aika kauan.
- BloodTears19
Nimetön kirjoitti:
Kiitos *Roxas*, mutta tiiäkkö että mitä tavaroita tarvii että voi tehä ultimate weaponin? Ja Koska tulee Soran ja Roxasin tappelu? Nää asiat on soinu mun päässä aika kauan.
Mullakin on sen ultima weaponin kanssa ongelma... multa puuttuu enää yks orochimarulum (Tai jotain sinneppäin, en musita miten kirjotetaa) oon kattonnu jostaa et sen saa ku: you get the last orochimarulum for completin the colection. (sori, tiiän et huonosti kirjotan). Ok, siis TÄH? pitääks mun tyyliin saada kaikki maholliset ainekset vai mitä mun pitää tehä??? sephiroth on jäljellä, oon nyt 97 levelinen, enkä silti voita sitä!!! en tajuu! käytän just sitä oblivion, mulla on bersec päällä, en käytä taikoja muuta ku parannusta, elixirejä on ja kaikki, mut en voita! paras oli, ku sillä oli enää 1 kokonainen palkki jäljellä... (huom. mulla on se taso beginner) multa siis uupuu ultima, ja siitä se YKS ainesosa!!! ärsyttää... haluun voittaa sen, mutta se tuntuu niin vaikeelta, eli osaisko joku kertoo mistä sen saa? completin the colection?? mitä mun nyt pitää tehä? Kiitos sille/niille ihanalle/ihanille ihmiselle/ihmisille joka/jotka auttaa ^^ sitte ku en ees jaksa opiskella noita taktiikoita, tee sitä mee sinne jne, se tuntuu niin rasittavalta. oon siis päättänny, et kehitän itteni parhaaks maholliseks, mut se vie aikaa ja on tylsää, ni että ultima auttais...
- Nimetön
Terve! Täällä on sivu, joka keskittyy peliin Kingdom Hearts II, mutta myös peleihin Kingdom Hearts ja Final Fantasy X-2. Sivuiltani ei löydy paljon artikkeleita, mutta vieraskirjaan (Guestbook) voi kirjoittaa kysymyksiä kyseisistä peleistä. En kuitenkaan vastaa kysymyksiin, joissa kysytään, mistä/miten näitä pelejä saa. Osoitteeni on: www.freewebs.com/uusispira (= Tulkaahan käymään
- KH-lisääjä
Terve taas! Sivuilleni on tullut nyt päivityksiä. Vieraskirja ei ole enää käytössä, mutta kysymykset tulevat nyt foorumiin. Näin ilmoituksena, sinne ei tarvitse rekisteröityä. Lisäksi etsin tällä hetkellä toimittajia. Sivuiltani löytyy siitä lisää tietoa Ilmoitukset-osiossa. Lisäksi foorumissa on tietoa, miten toimittajahakemus tehdään. Nimimerkkini sivuilla on meyvn MaRa. Sivuni oli: www.freewebs.com/uusispira = )Tulkaahan käymään!
- sora fani
oi se on ihana peli ootan että tulee se kingdom hearts 2 final mix oi soa on niin söpö =)
- KH-tiedottaja
Terve! Joku täällä sanoi odottaneensa Kingdom Hearts II Final Mix-peliä. Näin ilmoituksena se ei tule Eurooppaan. Kuitenkin sivulta www.kh2.go.uk löytyy video tästä pelistä. Näin vielä ilmoitan, että olen kuullut huhuja, että Kingdom Hearts Final Mix ilmestyy joskus Eurooppaan. Tämä on tietenkin vain huhu. Käväiskää muuten sivulla www.freewebs.com/uusispira/ sillä se sivusto keskittyy Kingdom Hearts-peleihin ja myöskin peliin Final Fantasy X-2. Ja muistakaa lukea etusivu!
- ....yks vaa....
Mielestäni Kingdom Hearts on paras peli ikinä!!!
- lissu
mä tykkään kingdom hearts peleistä.
- AXELI2
rakastuin peliin ja nyt oon beetannut SEPHIROTHIN JA SE EI OLE LASTEN PELI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433117- 432498
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1082356- 311923
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851425- 391300
- 821159