Miran ex-miehen valitukset

jyhgbkyygbmm

Miran ex-mies oli avautunut subin keskustelupalstalle, että oli joutunut kohtuuttoman huomion ja kritiikin kohteeksi BB-ohjelman aikana. Hänet oli vedetty mukaan tahtomattaan!

Eiköhän päästetä Mira kotiin, jotta ex-miestäkään ei tarvitse enää Talk Show -vieraaksi vastentahtoaan rahdata.

16

4355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisi kyllä asiallista keskittyä asukkaisiin eikä heidän läheisiin.

      • mielipide.

        Kyllä kaikissa 'julkkiksissa' kytätään aina perhettä ja sukulaisia. Sen tietää kun taloon menee.


      • kytätä...
        mielipide. kirjoitti:

        Kyllä kaikissa 'julkkiksissa' kytätään aina perhettä ja sukulaisia. Sen tietää kun taloon menee.

        Jotkut asiat on jopa lehdistölle 'pyhiä' vaikka niiden moraali onkin aika häilyvä käsite.

        Esim. en usko, että Tatun lapsia vedetään sen pahemmin julkisuuteen, jos he eivät nyt ihan väellä ja vängällä sinne itse halua työntyä. Lasten "hyväksikäyttö" tällätavalla nimittäin aina aiheuttaa vastareaktion, joka voi olla itse lehdellkkin aika kova kolaus!


    • tuota

      Sotkea asioita.
      Joko olet todella tyhmä tai sitten ilkeä.

      Jokainen kilpailija antaa jonkun yhteyshenkilön tiedot tuotannolle ja se mitä sen jälkeen tapahtuu on jo paskalehtien heiniä.
      Asia jonka kanssa kukaan ei ole tehnyt sopimuksia,ennen kisaa.

      Sen enempää henkilöistä tietämättä/tuntematta tai lehtiä lukematta olen vahvasti sitä mieltä, että ne jotka kisaan lähtevät tekevät sen tietoisesti, joten ei anneta Miran päätösten vaikuttaa hänen läheisiinsä, ainakaan negatiivisesti.

      Itse pidän ohjelmasta juuri sen vuoksi että Mira on ainoita kisaajia joka ottaa riskejä olemalla oma itsensä noissa olosuhteissa ja tämän vuoksi herättää ristiriitaisia tunteita ,niin katsojisssa kuin tylsissä peesaaja kisaajissakin.

      ps: Miran ex poikaystavä on kirjoittanut Bb:n palstalle, ei tänne joten se siitä.

      • kloroformaali

        "ps: Miran ex poikaystavä on kirjoittanut Bb:n palstalle, ei tänne joten se siitä."

        Mitä väliä minne on kirjoitettu, tyyliin
        "Hesarissa oli uutinen, ei täällä, joten se siitä"?


      • on...

        Tv:stä tuttu jo ennen koko BB:tä. Hän on myös ollut 'Mieti Sitä' -reality nettiohjelmassa mukana, jossa joukko nuoria ryyppää ja rellestää ja kamera kuvaa...

        Eli tuskin Miran exä ihan hirveen vastenmielisisesti suhtautuu julkisuuteen. Monille vaan tulee järkytyksenä se, että kaikki julkisuus ei ookkaan sitä kivaa julkisuutta;D


      • """"...
        on... kirjoitti:

        Tv:stä tuttu jo ennen koko BB:tä. Hän on myös ollut 'Mieti Sitä' -reality nettiohjelmassa mukana, jossa joukko nuoria ryyppää ja rellestää ja kamera kuvaa...

        Eli tuskin Miran exä ihan hirveen vastenmielisisesti suhtautuu julkisuuteen. Monille vaan tulee järkytyksenä se, että kaikki julkisuus ei ookkaan sitä kivaa julkisuutta;D

        MIKS V.....A TE HALUUTTE SIITÄ SITTE JAUHAA ?
        :D


      • oo halunnut..
        """"... kirjoitti:

        MIKS V.....A TE HALUUTTE SIITÄ SITTE JAUHAA ?
        :D

        jauhaa?! Mun puolesta vois koko ukko painua unholaan, mutta halusin vaan täsmentää, että tuskin taustalla on ihan puhtaasti mikään kyseisen henkilön "ajojahti";D


      • minäkin oon
        oo halunnut.. kirjoitti:

        jauhaa?! Mun puolesta vois koko ukko painua unholaan, mutta halusin vaan täsmentää, että tuskin taustalla on ihan puhtaasti mikään kyseisen henkilön "ajojahti";D

        ettei oo äijää paljon tarvinnut kaivaa esiin. Eiköhän ole ihan itte sinne tunkeutunut.
        Liekö tuo nyt sukulainenkaan "ex-mies" - vai tarkoittaako se ett nykyisin on nainen.Huh huh...eipä oo muiden exät tullu ruutuun keekoilemaan...


      • on itse aloittanut
        on... kirjoitti:

        Tv:stä tuttu jo ennen koko BB:tä. Hän on myös ollut 'Mieti Sitä' -reality nettiohjelmassa mukana, jossa joukko nuoria ryyppää ja rellestää ja kamera kuvaa...

        Eli tuskin Miran exä ihan hirveen vastenmielisisesti suhtautuu julkisuuteen. Monille vaan tulee järkytyksenä se, että kaikki julkisuus ei ookkaan sitä kivaa julkisuutta;D

        koko porun kirjoittelemalla bbplazalle, ja tuonut itse itsensä julkisuuteen vaikka olivat Miran kanssa sopineet ettei tuo. Nyt ei sitten kestäkään julkisuutta, kun on tullut kritiikkiä, ja pitää alkaa valitella. Taitaa olla samasta puusta veistetty ex-morsmaikkunsa kanssa :)

        Siitä olen samaa mieltä, että päästetään sunnuntaina Mira kotiin exän luokse haavojaan nuolemaan!


    • Kukapa sitä ex-miestä olisi Talk-Show:hon tulemista pakottamassa.

    • kisassa ??

      Mielestäni Miran ex Heikki on ollut jossain mister kisassa

      • HORMOONI-HEIKKI

        nimimerkillä poseidon,harvon väkee noin vastenmielistä otusta!


    • ollut mukana

      Väsyneissä Mr Finland kisoissa ja pyörii kakskymppisten kera rafloissa. Julkisuushakuinen portsarispede se on ja nauttii haukkareiden esittelystä sekä kommentoinnista joka bb: n jaksossa.

      • mitäähhhh

        Kirjottelinkin jo aiemmin tänne otsikolla "kusetusta" eli onks tää Mirakin jotain kautta jo aiemmin kytköksissä BB:hen sen exänsä kautta? Kun Sarikin oli kai ollut lähdössä tonne "Mieti sitä-juttuun" jossa BB-05 Hanna ja Timo olivat mukana ja jos se Miran exäki ollu siellä. Eli ihmettelein jo aiemmin että miks tämmösiä hakujuttuja tonne edes järjestetään jos pääsyvaatimuksena on ainoastaan että oot ollu mukana jollain ryyppykiertueella, sun tuttus tai läheises on ollut siellä taikka tunnet jonkun ex BB-kisaajan tai tuotantotiimin jäsenen.
        Kuuluks diilin myös että annat ymmärtää harrastanees seksiä talossa (eihän itse awsiassa asiasta ollut muuta faktaa kun peiton heiluminen ja jotain ääntelyä) ja mahd. seukkaavas jonkun kanssa-asujan kanssa ja vuoden sisällä siitä kun kisa on ohi, odotat jo kakaraa toiselle miehelle,joka pelaa salibandyä Turussa ja yhtäkkiä yllättäen turkulainen salibandypelaaja-ja tuomari onkin seuraavana vuonna mukana BB:ssä. Just joo!!!


      • blingein
        mitäähhhh kirjoitti:

        Kirjottelinkin jo aiemmin tänne otsikolla "kusetusta" eli onks tää Mirakin jotain kautta jo aiemmin kytköksissä BB:hen sen exänsä kautta? Kun Sarikin oli kai ollut lähdössä tonne "Mieti sitä-juttuun" jossa BB-05 Hanna ja Timo olivat mukana ja jos se Miran exäki ollu siellä. Eli ihmettelein jo aiemmin että miks tämmösiä hakujuttuja tonne edes järjestetään jos pääsyvaatimuksena on ainoastaan että oot ollu mukana jollain ryyppykiertueella, sun tuttus tai läheises on ollut siellä taikka tunnet jonkun ex BB-kisaajan tai tuotantotiimin jäsenen.
        Kuuluks diilin myös että annat ymmärtää harrastanees seksiä talossa (eihän itse awsiassa asiasta ollut muuta faktaa kun peiton heiluminen ja jotain ääntelyä) ja mahd. seukkaavas jonkun kanssa-asujan kanssa ja vuoden sisällä siitä kun kisa on ohi, odotat jo kakaraa toiselle miehelle,joka pelaa salibandyä Turussa ja yhtäkkiä yllättäen turkulainen salibandypelaaja-ja tuomari onkin seuraavana vuonna mukana BB:ssä. Just joo!!!

        vittu ihan paskaporukkaa koko sakki...ylitylsiä!! noila ei kuleksi yhtää...luulis ees valitsijoiden kahtelevan vähä ulkonäköö ja onko potentiaalia panohommiin!!!!!!!!!!!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe