tuliko viimevuonna BB lauantaisin??
tuliko viimevuonna BB lauantaisin??
8
638
Vastaukset
- bb __
kyllä tuli
En nyt ihan varmaksi muista sanoa, mutta mun mielestä sunnuntain suorassa studiolähetyksessä näyettiin sekä perjantain että lauantain tapahtumia... Saattaa olla että muistan väärin ja sekoitan siihen brittiversioon.
Miksi tätä kysytään vähän ajan perästä nyt jo toisen kerran? Ovatko BB-katsojat olleet jotenkin sumussa viime vuonna lauantaisin? Tuli se tietenkin lauantaisin, kun itsekin sitä seurasin, muistan hyvin.
- hmm..
mutta saatan tietenkin olla väärässäkin..
- Minää
hmm.. kirjoitti:
mutta saatan tietenkin olla väärässäkin..
että tuliko se vai ei, siksi kyselen,omasta mielestäni ei tullut ja kaverin mielestä tuli.. jaa mikäköhän vastaus sitten oikein..
- hanski 2
Minää kirjoitti:
että tuliko se vai ei, siksi kyselen,omasta mielestäni ei tullut ja kaverin mielestä tuli.. jaa mikäköhän vastaus sitten oikein..
!!!
- aivan varmasti
Varma olen siksi kun selvinpäin sitä kesämökin tv:stä seurasin. Perjantait meni matkustamisessa ja saunoessa, vaan lauantaiiltaisin tuli katsottua, saunan jälkeen.
- tuli se
itse muista kun järkkäsin tuparit lauantaina ja jouduin tallentamman bb:n kun piti joka jakso nähdä ja Perttu ennenkaikkea :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky184932Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot444834Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2264034Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty563733Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1263650Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm733164Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1332140Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo121110Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten63957- 93852