Olen tässä koko PC-versiota useamman päivän pelaillut ja ei ole mitään järkeä koko pelissä.
Maksaa täällä 50 euroa ja ei käy edes päivityksestä NHL06:e!
EA Sports tehnyt pelin XBOX 360 ja kääntänyt suoraan tietokoneversioksi.
Aivan järkyttävän HUONO tekele tänä vuonna ja pitkälti toistakymmentä vuotta olen näitä pelaillut!
Nyt ymmärrän miksi Pohjois-Amerikassa peli maksaa puolet vähemmän kuin euroopassa.
Täällä vain EA kuvittelee ihmisten olevan näköjään niin tyhmiä että maksavat onnettomasta vuosipäivityksestä vielä lähes 50 euroa!
Ei olla niin tyhmiä tänä vuonna eihän?
Ostetaan mieluummin vaikka lokakuussa tuleva Pro Evolution Soccer 6 tai jos konsolipelaaja on niin EspnNHL2k7.Nimittäin tähän NHL07 rahat menevät hukkaan ja hermot moista tekelettä pelatessa.
ÄLKÄÄ OSTAKO NHL07!
22
5056
Vastaukset
- Joopajoopajoo
Riippuu täysin pelaajasta, kaikki ei tykkää ja jotkut pitää. Se on sun mielipide, mun mielest hyvä peli kaiken kaikkiaan. Ei kukaan voi tehä täydellistä peliä eikä ne tee sellasta pelii minkä sä haluut. Ei aina voi tulla älyttömiä parannuksia.
- ProGamer#1
Kun ei ole tullut AINOATAKAAN parannusta vaan huononnuksia viime vuosina kun EA on ensisijaisesti tehnyt pelinsä konsolipelaajille!
- Joopajoopajoo
ProGamer#1 kirjoitti:
Kun ei ole tullut AINOATAKAAN parannusta vaan huononnuksia viime vuosina kun EA on ensisijaisesti tehnyt pelinsä konsolipelaajille!
Aina ne ihmiset valittaa, kun ei tuu uudistuksia. Ja sitä paitsi siinä on uudistuksia esim. kiekko ei mene aina maaliin päin. Älä jaksa valittaa vaan mee pelaa sit vaikka jotain Runescapee, mut älä itke.
- arvostelujen pinnallisuus
Joopajoopajoo kirjoitti:
Aina ne ihmiset valittaa, kun ei tuu uudistuksia. Ja sitä paitsi siinä on uudistuksia esim. kiekko ei mene aina maaliin päin. Älä jaksa valittaa vaan mee pelaa sit vaikka jotain Runescapee, mut älä itke.
"Aina ne ihmiset valittaa, kun ei tuu uudistuksia."
No ei ole ihmekään, jos valittavat. Miksi kukaan täysijärkinen ostaisi "uuden" version, jos se olisi samanlainen kuin hänen omistamansa vanhempi versio? Eihän vuosittain ilmestyvä pelisarja voi elää uudistumatta, myymällä samaa p:tä eri paketissa.
En ole pelannut vielä NHL07:ää ja en siksi pysty arvioimaan, onko todella merkittäviä muutoksia tehty, mutta olen seurannut paljon pelien kehitystä tai sen puutetta, joten puhun tässä yleisellä tasolla. Vaikka muutoksista aina sanotaan jotain arvosteluissa, silti pelien arvostelijat eivät todella paneudu kysymykseen, tarjoaako peli mitään erilaista vuosia pelisarjaa tahkonneille pelaajille. Kaikkein olennaisinta on se, että pelattavuus muuttuu tavalla tai toisella realistisempaan suuntaan. Usein esim. Pro Evolution Soccerin arvosteluissa sanotaan, että peliä on kehitetty niin ja niin, mutta ei vaivauduta kertomaan, onko pelisarjaa jo vuosia vaivanneista ärsyttävyyksistä päästy eroon vai ei. Arviot ovat valitettavasti hyvin pinnallisia, vaikka voisi olettaa, että työkseen pelejä arvioiva henkilö tuntee melko hyvin tärkeimmät vuosittain ilmestyvät urheilupelit. - Joopajoopajoo
arvostelujen pinnallisuus kirjoitti:
"Aina ne ihmiset valittaa, kun ei tuu uudistuksia."
No ei ole ihmekään, jos valittavat. Miksi kukaan täysijärkinen ostaisi "uuden" version, jos se olisi samanlainen kuin hänen omistamansa vanhempi versio? Eihän vuosittain ilmestyvä pelisarja voi elää uudistumatta, myymällä samaa p:tä eri paketissa.
En ole pelannut vielä NHL07:ää ja en siksi pysty arvioimaan, onko todella merkittäviä muutoksia tehty, mutta olen seurannut paljon pelien kehitystä tai sen puutetta, joten puhun tässä yleisellä tasolla. Vaikka muutoksista aina sanotaan jotain arvosteluissa, silti pelien arvostelijat eivät todella paneudu kysymykseen, tarjoaako peli mitään erilaista vuosia pelisarjaa tahkonneille pelaajille. Kaikkein olennaisinta on se, että pelattavuus muuttuu tavalla tai toisella realistisempaan suuntaan. Usein esim. Pro Evolution Soccerin arvosteluissa sanotaan, että peliä on kehitetty niin ja niin, mutta ei vaivauduta kertomaan, onko pelisarjaa jo vuosia vaivanneista ärsyttävyyksistä päästy eroon vai ei. Arviot ovat valitettavasti hyvin pinnallisia, vaikka voisi olettaa, että työkseen pelejä arvioiva henkilö tuntee melko hyvin tärkeimmät vuosittain ilmestyvät urheilupelit.Valittakaa te, minä nautin hyvistä jääkiekkohetkistä
NHL 07:an parissa. Yrittäkääpä ite tehä tollanen peli, ei oo maailman helpointa. - ESPN
Joopajoopajoo kirjoitti:
Valittakaa te, minä nautin hyvistä jääkiekkohetkistä
NHL 07:an parissa. Yrittäkääpä ite tehä tollanen peli, ei oo maailman helpointa.Pelaile vaan sitä 07:aa, mutta sano ihan rehellisesti, että kannattiko maksaa (konsolista riippuen) maltaita, että saat NHL 06:n hikisillä pelaajapäivityksillä??!! Muisteles NHL 2000, 2001 ja sitä rataa, pelit oli täsmälleen samanlaisia, ei mitään uudistusta, kannattiko silloin ostaa niitä?? EI, ei siis kannata nytkään!
Kaikki uudistukset, uusittu ohjaus ja blaa blaa blaa koskee VAIN XBOX 360:stä, mitähän ovat ea:n runkkarit ajatelleet, kun tekivät näin??
NHL 2K7:aa odotellessa. - äujytriju7659if75yhrx
samallainen kun nhl 06 miks vitus ostaan nhl07 ja maksaa 50euroo!!?!?!?!?!?!?! kun nhl06 saa vitun paljon halvemmal ! ootteko vähän hölmöoi jotka ostaa!?!?!!??!?!?!?!?!?!
- mitään uutta!
Joka vuosi on tullut ostettua lätkäpeli ja aina niissä on jotain selkeitä muutoksia tehty entiseen, jotka on parantanu pelituntumaan. Esim. NHL06 oli todella hyvä peli ja iso harppaus pelattavuuden edistämiseksi. Oon myös suhtautunu aina NHL pelien arvosteluihin varauksella, koska niissä ei ole useinkaan huomioitu pelituntumallisia muutoksia, vaan haukutaan EA lyttyyn siitä, että versiot on vain pelaajapäivitettyjä versioita edellisen vuoden tuotoksesta tyyliin: "Sama paska eri paketissa!"
Tänä vuonna se sitte ihan oikeasti tapahtui!
NHL07 on pelaaja/joukkuepäivitetty versio NHL06:sta! Joku uusi liikenappi/toiminto ja tsekinliiga messissä...siinäpä tiivistettynä kaikki uusi NHL07 PC-versiossa!
Kaikkein suurin järkytys oli Dynasty moodi, jota on tullut tahkottua aikaisemmilla änäreillä. Odottelin hienoja teknisiä muutoksia, mitkä nyt sitten ilmeisesti on vaan XBOX 360:ssa?!
PC-version Dynasty mode on ihan samanlainen, kuin 06:ssa!!??
NHL06 oli aika hyvä peli, mutta ensimmäistä kertaan EAn NHL-pelien historiassa voin todeta, että ei ole mitään järkeä ostaa NHL07:aa, mikäli edellisen vuoden tuotos löytyy hyllystä!
Tiesin, että EA panostaa XBOX 360 -version toteutukseen enemmän, kuin muiden, mutta en kuuna päivänä ois ukonut, että PC-versio jää näin köyhäksi/uudistuksettomaksi!?- arvostelujen pinnallisuus
"Oon myös suhtautunu aina NHL pelien arvosteluihin varauksella, koska niissä ei ole useinkaan huomioitu pelituntumallisia muutoksia, vaan haukutaan EA lyttyyn siitä, että versiot on vain pelaajapäivitettyjä versioita edellisen vuoden tuotoksesta tyyliin: "Sama paska eri paketissa!"
Olen huomannut saman. On valitettavaa, että EA Sportsin NHL-sarjan uudistumattomuudesta on tullut jokavuotinen hokema. Sarja on oikeasti kehittynyt joinakin vuosina paljon, mutta arvosteluista on saanut sen kuvan, että versio on käytännössä sama kuin edellisenä vuonna. Tämä tarkoittaa, että arvosteluihin ei voi mitenkään luottaa, ei voi tietää, onko väite muuttumattomuudesta esitetty vain tavan vuoksi vai siksi, että siihen todella on aihetta.
EA Sports on ollut kauan täysin ylivoimainen urheilupelimarkkinoilla ja on selvää, että vasta keskinäinen kilpailu on nostanut sen urheilupelien tasoa. Kun jollakin firmalla on alalla monopoliasema, se voi tehdä käytännössä mitä haluaa, koska ihmisillä ei ole valinnanvaraa eri valmistajien tuotteiden välillä. Esim. Konamin PES-sarja on nostanut EA Sportsin FIFA-pelien tasoa, sama pätee tietenkin toiseen suuntaan. EA Sports on saanut usein arvosteluissa kovaa kritiikkiä, josta osa on aiheellista, mutta osa aiheetonta, Konamin pelejä taas on aina kohdeltu silkkihansikkain. Konamin jalkapallopelit hyötyvät edelleen siitä, että ne ikään kuin pelastivat genren, mutta silti arvostelijoiden pitäisi olla objektiivisia ja nähdä myös PES-sarjan puutteet, ei vain niitä hyviä puolia. Konaminkaan peleistä ei tiedä arvostelujen perusteella, ovatko niihin tehdyt muutokset todella olennaisia pelattavuuden kannalta. Arvostelut ovat pinnallisia ja niitä tehdään liiaksi vanhasta muistista. Arvostelijan pitäisi kyetä vertaamaan peliä vanhaan ja samalla antaa sille ikään kuin uusi mahdollisuus, niin hyvässä kuin pahassakin. Ei helppoa, mutta mahdollista. - paska..............
arvostelujen pinnallisuus kirjoitti:
"Oon myös suhtautunu aina NHL pelien arvosteluihin varauksella, koska niissä ei ole useinkaan huomioitu pelituntumallisia muutoksia, vaan haukutaan EA lyttyyn siitä, että versiot on vain pelaajapäivitettyjä versioita edellisen vuoden tuotoksesta tyyliin: "Sama paska eri paketissa!"
Olen huomannut saman. On valitettavaa, että EA Sportsin NHL-sarjan uudistumattomuudesta on tullut jokavuotinen hokema. Sarja on oikeasti kehittynyt joinakin vuosina paljon, mutta arvosteluista on saanut sen kuvan, että versio on käytännössä sama kuin edellisenä vuonna. Tämä tarkoittaa, että arvosteluihin ei voi mitenkään luottaa, ei voi tietää, onko väite muuttumattomuudesta esitetty vain tavan vuoksi vai siksi, että siihen todella on aihetta.
EA Sports on ollut kauan täysin ylivoimainen urheilupelimarkkinoilla ja on selvää, että vasta keskinäinen kilpailu on nostanut sen urheilupelien tasoa. Kun jollakin firmalla on alalla monopoliasema, se voi tehdä käytännössä mitä haluaa, koska ihmisillä ei ole valinnanvaraa eri valmistajien tuotteiden välillä. Esim. Konamin PES-sarja on nostanut EA Sportsin FIFA-pelien tasoa, sama pätee tietenkin toiseen suuntaan. EA Sports on saanut usein arvosteluissa kovaa kritiikkiä, josta osa on aiheellista, mutta osa aiheetonta, Konamin pelejä taas on aina kohdeltu silkkihansikkain. Konamin jalkapallopelit hyötyvät edelleen siitä, että ne ikään kuin pelastivat genren, mutta silti arvostelijoiden pitäisi olla objektiivisia ja nähdä myös PES-sarjan puutteet, ei vain niitä hyviä puolia. Konaminkaan peleistä ei tiedä arvostelujen perusteella, ovatko niihin tehdyt muutokset todella olennaisia pelattavuuden kannalta. Arvostelut ovat pinnallisia ja niitä tehdään liiaksi vanhasta muistista. Arvostelijan pitäisi kyetä vertaamaan peliä vanhaan ja samalla antaa sille ikään kuin uusi mahdollisuus, niin hyvässä kuin pahassakin. Ei helppoa, mutta mahdollista.Haista sinä "PRO" PITKÄ VITTU... pelihän maksaa vaa 39.90 eurooooo... ja oot nii vitun köyhä lapsi et sun piti mennä imuttaa se jostain...nysä kulli paska!:D
- hhhhahahahahhhaahhahahahhha...
paska.............. kirjoitti:
Haista sinä "PRO" PITKÄ VITTU... pelihän maksaa vaa 39.90 eurooooo... ja oot nii vitun köyhä lapsi et sun piti mennä imuttaa se jostain...nysä kulli paska!:D
Pro Gamer #1 XDXDXDXDXDXDXD
Et tiedä vittu peleist mitää saatanan lande paska!
Pro HAHHAHAHHA! - ProGamer#1
hhhhahahahahhhaahhahahahhha... kirjoitti:
Pro Gamer #1 XDXDXDXDXDXDXD
Et tiedä vittu peleist mitää saatanan lande paska!
Pro HAHHAHAHHA!Niinpä oon vaan tällänen paska homo joka asuu landel ja mul on 2cm pitkä pippeli
terveisin: Samuli"ProGamer#1" - :D:D:D:D:D:D:D:D:D
paska.............. kirjoitti:
Haista sinä "PRO" PITKÄ VITTU... pelihän maksaa vaa 39.90 eurooooo... ja oot nii vitun köyhä lapsi et sun piti mennä imuttaa se jostain...nysä kulli paska!:D
Mikä helvetin idea noissa XDXDXDXDXDXDXDXD ja :D:D:D:D:D:D:D-koodeisa on? Onko se jotain uutta koodikieltä?
- Badass
ProGamer#1 kirjoitti:
Niinpä oon vaan tällänen paska homo joka asuu landel ja mul on 2cm pitkä pippeli
terveisin: Samuli"ProGamer#1"12-vuotias RuneScape-nolife homo.
- arvata...
miks EA SPORSTS ei oo julkaissu NHL07:n PC version Demoa nettisivuillaan, niinkun se on uskollisesti viimevuosina tehnyt!?:D
Eihän sitä kukaan NHL06:n omistaja ostais, jos sais sitä eka kokeilla:D- Änäri
oon itse pelanu 07 nyt yhden päivän ja voitan leikiten koneen vaikeimalla tasolla n:10-1/matsi! Eli aivan liian helppo peli!! Varmoja maalikikkoja on aivan liikaa!! Tää on huonompi peli kuin 06!!!
- Badass
Änäri kirjoitti:
oon itse pelanu 07 nyt yhden päivän ja voitan leikiten koneen vaikeimalla tasolla n:10-1/matsi! Eli aivan liian helppo peli!! Varmoja maalikikkoja on aivan liikaa!! Tää on huonompi peli kuin 06!!!
Mitä sää tänne tuut sit sitä pelin tasoa valittaan? Tiesitkö että EA.Com'ssa on olemassa palaute-osio, johon voit heittää mielipiteesi. Mutta sinulla se varmaan onkin vaikeaa, koska olet 10-v pentu, joka kovistellen sanoo, että NHL 07 on paska.
- änäri
Badass kirjoitti:
Mitä sää tänne tuut sit sitä pelin tasoa valittaan? Tiesitkö että EA.Com'ssa on olemassa palaute-osio, johon voit heittää mielipiteesi. Mutta sinulla se varmaan onkin vaikeaa, koska olet 10-v pentu, joka kovistellen sanoo, että NHL 07 on paska.
Mikä sua repii? mä vaan sanoin,että se on aivan liian helppo peli ja täysin paska.
se on vitun paska peli miten ees kehtais pelata sit pelii ku on nii vitun paska peli että sen huononpaa lätkä pelii ei voi missään nimes tulla mailmaan ku on ni vitun surkee nhl
en oo muuten pelannu sitä suurkeenpaa pelii.- x pc nhl
niin, siis toi pc:n nhl07 ei ole se sama peli mikä xbox3kuuskymppisessä on. suoraan ei siis ole käännetty mitään peliä pc:lle. pc:n versio on tosiaankin vain päivitetty peli!
- MJ72
Totta turiset, xbox 360 versio on ainoa mitä kannattaa edes harkita ostavansa. Vissiinkin ens vuonna tulee sit muillekkin alustoille uusiks väsättyä versiota. Dynastyjen pelaaminen ja pelituntuma ihan vitusta. NHL95:n jälkeen se alamäki alko, se oli viel viimene mis oli tuntumaa ja yritystä.
ea.comin vinetysosio ei toimi, johtuneekohan siitä et vittuuntuneet änärinostajat on tukkinut sen. Jännä nähä - JoFa
Vie muualle tollaset roskaviestit! Ei tommosissa paikkaansapitämättömissä paskanpuhumisessa oo järkeä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823496
- 302943
- 612915
- 82737
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574