Hei Zamio...

Wiljami

Voisitko ystävällisesti laittaa itse aloituksen...

Ja kertoa syitä poistoihin ja keskustelun rajoihin... jne...

T.Wiljami...

11

1405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aina joskus laitan aloituksiakin tänne, mutta en tällä nikillä eikä sitt kannata edes arvailla mitä nikkiä käytän keskusteluissa.;))))

      Mutta kertaukseksi jälleen:
      Tämä EI OLE sättipalsta! Täällä on tarkoitus keskustella mieliä liikuttavista asioista, aiheita sen kummemmin rajaamatta kunhan vain muistatte, että keskusteluissa on paljon palstoja erilaisille aiheille.
      Useimmat siirrot johtuvatkin siitä että ohjaan ne aiheeseen paremmin sopivaan kategoriaan.

      Kaikenlainen solvaava ja loukkaava teksti poistetaan. Kannattaa muistaa kohteliaisuus ja huomaavaisuus muita käyttäjiä kohtaan.

      Seksistä juttelu ei myöskään saa sisältää höysteenä kovin rivoja sanontoja...seksistä voi myös jutella kauniisti...

      Ylipäätään...edellytetään aikuismaista käytöstä, harkintaa ja ennenkaikkea sen seikan sisäistämistä, mikä on keskustelua ja mikä chattaamista.

      Erinomaisen miellyttäviä keskustelutuokioita kaikille...Zamio, se rontti:))

      • nopeasta palautteesta...;)))

        Mutta, romaanien kirjoittajaksi keskusteluissa en kuitenkaan ryhdy, kun ei tarvitse muidenkaan kirjoittelijoiden täällä ryhtyä.

        Mutta mitä aiotte tehdä niin sanottujen "pusikostahuutelijoiden" kanssa... Jotka ovat pilanneet monen päivän tänään ja monesti muulloinkin.


      • Lassipukana

        Ei tietenkää rivoja, hyi! Mutta saaks esim. kirjoittaa, että: on se nii makiaa sujauttaa jadesauva lootuskukkaan? :)

        No tota, yks vielä. Onks paha jos puhuu joskus tuhmia? Siis seksiä harrastaessa ;P Miten muutes seksiä voi "harrastaa"? Jossain kerhossako? Hyvin epäromanttinen verpi. Mitä jos minä sanoisin oletetulle naiselle(ni): "kultsimuikelo, laitetaanks telsu kii ja aletaan harrastamaan seksiä?" :/

        Vielä oudompi on seksin "harjoittaminen"! Onko liikeenharjoittajilla kenties jotain tekemistä asian kanssa? :P

        En se ole minä joku toinen lahohattu.

        Lassipukana


      • tuffe

        Hei, mä tiedän! Sä olet se.. siis se.. hitsi, se on ihan kielen päällä.. se se.. no sano ny! :)))


      • MysNa
        tuffe kirjoitti:

        Hei, mä tiedän! Sä olet se.. siis se.. hitsi, se on ihan kielen päällä.. se se.. no sano ny! :)))

        miettiny pääni lähes puhki, millä nikillä tekee aloituksia? :))


      • MysNa kirjoitti:

        miettiny pääni lähes puhki, millä nikillä tekee aloituksia? :))

        Vai pää puhkee..eikai nyt sentään ;)
        Narrasin,en minä tänne kirjoittele..en en..en ainakaan tunnusta!


      • tuffe kirjoitti:

        Hei, mä tiedän! Sä olet se.. siis se.. hitsi, se on ihan kielen päällä.. se se.. no sano ny! :)))

        No hyvä,mutta pidä salaisuutena ;D

        terkuin Zamionrontti


      • tuffe
        Zamio kirjoitti:

        No hyvä,mutta pidä salaisuutena ;D

        terkuin Zamionrontti

        unohdin.. mistä me taas juteltiin??

        :)))


      • vai et omalla tee...=))))

        Ons toi sit sun kaksois veli joka teki aloituksen, hiukan tästä ylempänä...=))))


      • MysNa
        Zamio kirjoitti:

        Vai pää puhkee..eikai nyt sentään ;)
        Narrasin,en minä tänne kirjoittele..en en..en ainakaan tunnusta!

        meillä on tuffen kanssa jo aika hyväksi kehittynyt palstanokka - me nuuhkitaan rivien välistä usein aikas taitavastikin.... ;)

        Ei näin kova pää pelkällä ajattelulla puhkee, siinä mä narrasin ;DD


      • mohna kirjoitti:

        vai et omalla tee...=))))

        Ons toi sit sun kaksois veli joka teki aloituksen, hiukan tästä ylempänä...=))))

        ..kaksoissisko ;D

        t.kaamea ronttolainen


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      302
      772
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe