Puhumme mesessä toisillemmme ihan normaalisti. Miten koulupäivä on mennyt ja mitä kuuluu ja sellasta. Mutta koulussa tämä tyttö ei huomioi minua lainkaan. Hyvässä lykyssä saan vain katseen häneltä.
Olemma kuitenkin jo 17-vuotiaita.
Mitä tämä tyttö meinaa?
11
1818
Vastaukset
- ...
Ehkä sinun pitäisi puhua hänelle? Tyttö voi olla vain ujo.
- on juuri sitä,
hieman ujo, ei uskalla liiemmin katsoakaan...
- no minä
no sitä kiinnostaa ku kilo paskaa
- tyttö itsekin
Tytöt eivät tee tuota tahallaan. Hänellä on oikeasti vaikeuksia katsoa sinuun päin... (olettaen, että olet miespuolinen?)
oon aivan liian ujo phumaan koulussa, mutta muutamien ihmisten kanssa pystyn puhumaan netissä helopmmin. silloin se ei tunnu niin todelliaselta, (okei, huono sana, mutta en parempaakaan keksi) ja se on helpompi puhua, kun riittää että kirjoittaa (ei tarvitse miettiä elekieltä tai mihin suuntaan katsoo, tai mitään. mene juttelemaan varovasti, älä hoputa. keran (kyseessä oli sen hetkinen ihastus) puhuttiin mesessä, seuraavana päivänä hän käveli ohi ja sanoi moi, ites kutistuin pieneksi, ja ääni siinä mukana, hyvä kun ääntä lähti irti, ja lattia oli yllättävän kiinnostava, samalla olin iloinen siitä, että hiukset olivat auki ja peittivät (luultavasti) punaisen naamani :D tsemppiä :) eikä tilanne ole välttämättä niinkään paha, en pysty vieläkään hänelle puhumaan täysin luontevasti (luultavasti, ei ole tullut kokeiltua) niinkuin lähes kenellekkään muullekkaan koko koulussa. LYHYESTI: ujo on, mene juttelemaan älä hoputa tai ahdista. muista hymyillä äläkä katso silmiin, se voi olla liian ahdistavaa ja vaikeaa tytölle.
- ei ymmärrä
on ujo. Täytyy yrittää. Kiitos vinkeistä.
- näin päin!
ehkäpä tyttö miettii ihan samoin kuin sinäkin: "miksei se puhu mulle koulussa? onkoha se vaan niin ujo?"
aika yleinen tää "ongelma" tuntuu olevan, kun itsekin oon samssa jamassa.. :/
mut mee sä vaan jutteleen. kyllä se tyttö varmasti sanois jos häiritset. mutta ei välttämättä uskalla sanoo, et tuu ens välkälläkin jutteleen... mee silti!!! :)- näin se menee
eiköhän se tyttö ajattele ihan samaa susta..et miks ite et puhu sille..tuskin se ujo on:D:D
- Perhonen
Joo, sama ongelma, paitsi että se poika ei huomaa.. Mesessä jutellaan vaikka ja mitä mutta kasvokkain ei mitään!!! Haluisin kyllä puhuu sille, mutta en sitte viitti, kun ei edes kato muhun päin ja ehkä siinä on sitä ujouttakin... Mutta saattahan se olla niin, että tyttö/poika on vaan niin COOL, että se ei vaan halua kattoo suhun päin yms. En halua masentaa, mut omallakohalla se on näin.. Olin vaan järkyttyny, että se ees moikkas mua, mut se tapahtu vaan kerran, sen jälkeen- mä oon ollu sille pelkkää ilmaa, mut toivon,että se sun tyttö on vaan ujo..:D Tsemppiä sulle!:D
- ....
sama ongelma
- Attention
Tuossahan se on tullutkin jo monta kertaa, eli saattaapi olla ujo tyttö :)
Mulla on yksi miespuolinen ystävä joka on kanssa ujo ja kaikki "avautumiset", tunteilut ja muut tämän tyyliset asiat se sanoo aina mesessä tai kirjoittaa tekstiviestin. Ja ollaan molemmat kuitenkin jo 20vuotiaita. Livenä kyllä sitten höpötetään kaikkea paskaa mut ei mitään syvällisempää =D Lähinnä koulujuttuja ja mitä on tehty viikolla yms yms... Mut paljon niinkun vapautuneemmin se ilmaisee itseään netissä tai tekstareilla. Että näin, meitä on moneen junaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .724184Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503075Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323020Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3922105Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101206Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111183- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291024- 611012
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111963