Elikkä siis lähinnä jätkät jotka juotte (ja poltatte), huolitteko tyttöä joka ei itse esim juo. Onko sillä väliä vai pidättekö sellaista ihmisenä jotenkin junttina/tyhmänä?
Mulla ainakin on vähän semmonen olo, kun en juo enkä liiku missään piireissä, niin en mä sit ketään edes löydä, kun en liiku niissä piireissä..
Pojille kysymys; mitä mieltä...
17
1132
Vastaukset
- ...
oishan tuo toisen ihmisen kanssa viinin maistelu mukavaa, mutta jos toinen ei syystä tai toisesta juo, niin en minä ainakaan pakottamaan alkaisi. jos muuten on mukava ihminen, niin ei sillä väliä, että juoko vai ei.
niin. ja onpahan tulevaisuudessa (jos suhde muuttuu "vakavaksi") joku joka voi hakea baarista kotiin autolla... ^^ - Milkakuu
Itse juon silloin tällöin, en kuitenkaan sellaisia perskännejä, että teen tyhmää ja konttaan.
Juomattomuus tai tupakoimuttamuus ei tosiaan tee kenestäkään tyhmää, Suomessa on vain yleisesti käsitys, että jos ei juo, niin on tyhmä tai jotain. Itse en niinkään välitä. Parempi vaan, että ei ainaskaan tupakois. Terveys siinä menee, tiedän sen itsekin. :D - ...........
Suomi on varmaankin yksi ainoista maista, joissa joutuu selittelemään sitä, ettei juo. Muualla sitä katsottaisiin lähinnä hyväksi asiaksi ettei juo.
Itse en ainakaan pitäisi tyhmänä, jos ei juo, pikemminkin toisinpäin... - -------------
Muista että kuskia aina tarvitaan.
- raitis jätkä
Itse olen absolutisti enkä polta, kaverit kylläkin hävinny. Eikä kukaan tyttö kiinnostu
minusta tälläisenä, katsovat lähinnä kieroon...kuulostaa hyvältä, en kyllä ymmärrä tota kieroon kattomista :O kummia ihmisiä jos kieroon kattoo :( tässä sitä sitte vaa etitään eikä mistään löydy,ja kuitenki kaikkialla lukee että olemassa on. jaa-a... mikä olis sellane paikka mihin menis ne jotka ei polta tai jou? miten tapaa muita? muila on ne baarit ja diskot, mut entä jos niiss ä ei viihdy? ei sitä ainkaaa kukaa kädestä tuu kiskomaan, että ''moi, lähetkö kahville?'' (väsyttä. kokeita. ärsyttää. sori.)
- ------
dreamland kirjoitti:
kuulostaa hyvältä, en kyllä ymmärrä tota kieroon kattomista :O kummia ihmisiä jos kieroon kattoo :( tässä sitä sitte vaa etitään eikä mistään löydy,ja kuitenki kaikkialla lukee että olemassa on. jaa-a... mikä olis sellane paikka mihin menis ne jotka ei polta tai jou? miten tapaa muita? muila on ne baarit ja diskot, mut entä jos niiss ä ei viihdy? ei sitä ainkaaa kukaa kädestä tuu kiskomaan, että ''moi, lähetkö kahville?'' (väsyttä. kokeita. ärsyttää. sori.)
Mene perjantaina tai lauantaina kuuden jälkeen ulos ja jos näet jonkun nuoren selvinpäin niin jutteleen vaan!
------ kirjoitti:
Mene perjantaina tai lauantaina kuuden jälkeen ulos ja jos näet jonkun nuoren selvinpäin niin jutteleen vaan!
ei tältä alueelta, minä korkeintaan :D ne 3-5 muuta jotka on ni ne on joko a) kaupan mammoja tai b) humalaisia nuoria/vanhoja. :(
- ------
dreamland kirjoitti:
ei tältä alueelta, minä korkeintaan :D ne 3-5 muuta jotka on ni ne on joko a) kaupan mammoja tai b) humalaisia nuoria/vanhoja. :(
Vähän sama juttu täällä ja siksi tuota ehdotinkin kun kaipais kaltaisiasi tuonne ulos. ;) Mutta ei taideta olla samalta alueelta jos siellä kerran asustaa vaan muutama tyyppi sun lisäksi. :(
------ kirjoitti:
Vähän sama juttu täällä ja siksi tuota ehdotinkin kun kaipais kaltaisiasi tuonne ulos. ;) Mutta ei taideta olla samalta alueelta jos siellä kerran asustaa vaan muutama tyyppi sun lisäksi. :(
mutta ne jotka on sit oikeen ikäsii (tai edes lähelle) ni lähtee keskustaan baareihin tai jää kotiin. mistä päin sä oot? mä oon hesasta...
- ------
dreamland kirjoitti:
mutta ne jotka on sit oikeen ikäsii (tai edes lähelle) ni lähtee keskustaan baareihin tai jää kotiin. mistä päin sä oot? mä oon hesasta...
Aika kaukaa. Kymmenien kilometrien päässä..
------ kirjoitti:
Aika kaukaa. Kymmenien kilometrien päässä..
no se selvitti paljon :) ei se mitää, ehkä me viel löydetää jostain ne oikeat :)tsemii kaikille :D
- --90
ite en polta ainaka enkä ole paljoa mitää juonukka eli ei väliä
- huolin
Kun vain tyttö hyväksyy sen että itse juon. Itse olin pitkään etten juonut lähes ollenkaan, mutta nykyään kun pääsee baariinkin niin jonkun verran.
- ............
Raitis tyttö raittiille pojalle, älä etikkään poikaa joka polttaa tai juo
- alkaa menee
vähä puurot ja vellit sekasin. "huolitteko tyttöä joka ei itse esim juo" WTF?!?!?!? Ton pitäis olla TÄYSIN toisinpäin. Varmasti löytyy maailmasta parempiikin kiinnostuksenkohteita kun elämäänsä tuhoavat ryyppärit ja kännärit. Kuule suosittelen MITÄ TAHANSA muuta seuraa sulle kun ryyppyporukat.!!
RYHDITÄYDY!!!! - miu
oon kyl muija mut silti voisin vastata että ei sil oo välii juoko vai ei... itekki tutustuin nykyiseen jätkääni selvinpäin ja se oli pienissä... khyl siä jengin mukana voi mennä vaikkei juokaan hyvä vaa jos on joku selväpäinen koska jossai vaiheessa joku saattaa olla vähä huonossa hapessa ni ainaki joku o auttamas... voin sanoo kokemuksella..:P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .744344Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503085Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631333055Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3952136Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2171249Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111193- 741176
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291045- 611032
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973