Lattian tasaisuus

tasapää

8

1314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuviasi

      1.ja 3. kuva - liikaa
      2. ja 4. kuva - mahtuu toleranssiin

      • tasapää

        Moi,

        kakkos ja nelos kuvissa töyssy on korkeampi kuin 1 mm. Jos päihin laittaa vain 1 mm korokkeet niin latan keskikohta otaa kiinni parkettiin.

        Toi siis on kuvien 2 ja 4 max. 40 cm mittausetäisyydellä jolloin toleranssi on /- 1 mm.

        Mielestäni kaikki kuvat on ulkona normista.

        t:tasapää


      • tasapää
        tasapää kirjoitti:

        Moi,

        kakkos ja nelos kuvissa töyssy on korkeampi kuin 1 mm. Jos päihin laittaa vain 1 mm korokkeet niin latan keskikohta otaa kiinni parkettiin.

        Toi siis on kuvien 2 ja 4 max. 40 cm mittausetäisyydellä jolloin toleranssi on /- 1 mm.

        Mielestäni kaikki kuvat on ulkona normista.

        t:tasapää

        vanha neloskuva on nyt viidentenä.

        t:tasapää


      • Lam...
        tasapää kirjoitti:

        vanha neloskuva on nyt viidentenä.

        t:tasapää

        Heitot lattiassa sallitaan asennuspohjassa johon laitetaan joustava välike joka tasaa heittoja ja laminaatissa pohjassa saa olla 3mm/m! Käviskö tämä?


      • tasapää
        Lam... kirjoitti:

        Heitot lattiassa sallitaan asennuspohjassa johon laitetaan joustava välike joka tasaa heittoja ja laminaatissa pohjassa saa olla 3mm/m! Käviskö tämä?

        Ei kelpaa, koska rakennusnormi on seuraava:

        Mittausetäisyys 0.4 m, Max. heitto /- 1 mm
        Mittausetäisyys 1.0 m, Max. heitto /- 2 mm
        Mittausetäisyys 2.0 m, Max. heitto /- 3 mm
        Mittausetäisyys 4.0 m, Max. heitto /- 4 mm

        Kyse ei ole Suomen normista mutta millit on yhtä suuria kaikkialla. Kumma juttu kun rakennusliike vänkää vastaan.

        t:tasapää


      • Lam...
        tasapää kirjoitti:

        Ei kelpaa, koska rakennusnormi on seuraava:

        Mittausetäisyys 0.4 m, Max. heitto /- 1 mm
        Mittausetäisyys 1.0 m, Max. heitto /- 2 mm
        Mittausetäisyys 2.0 m, Max. heitto /- 3 mm
        Mittausetäisyys 4.0 m, Max. heitto /- 4 mm

        Kyse ei ole Suomen normista mutta millit on yhtä suuria kaikkialla. Kumma juttu kun rakennusliike vänkää vastaan.

        t:tasapää

        Kirjoittelin alustasta en lattiasta! Nuo heitot valmiissa lattiassa kyllä liikaa oli mitä normeja hyvänsä!?


      • tasapää
        Lam... kirjoitti:

        Kirjoittelin alustasta en lattiasta! Nuo heitot valmiissa lattiassa kyllä liikaa oli mitä normeja hyvänsä!?

        olen täysin samaa mieltä.

        Ja myös kyrpiintynyt näihin ulkomaan pelleihin jotka ei tajua vieläkään, että heidän täytyy tehdä uusi lattia.

        t:tasapää


      • tasapää kirjoitti:

        Ei kelpaa, koska rakennusnormi on seuraava:

        Mittausetäisyys 0.4 m, Max. heitto /- 1 mm
        Mittausetäisyys 1.0 m, Max. heitto /- 2 mm
        Mittausetäisyys 2.0 m, Max. heitto /- 3 mm
        Mittausetäisyys 4.0 m, Max. heitto /- 4 mm

        Kyse ei ole Suomen normista mutta millit on yhtä suuria kaikkialla. Kumma juttu kun rakennusliike vänkää vastaan.

        t:tasapää

        -3mm kahdenmetrin matkalla eli 6mm.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1641
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1216
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      62
      1125
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      189
      911
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      848
    6. 68
      757
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      750
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      681
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      654
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      620
    Aihe