Täällä on se paljon puhuttu "Niin just, niin mä yritinkin" tunnustusvideo:
http://www.youtube.com/watch?v=EcUD0eivFoM
Tunnustusvideo löytyy
4
1605
Vastaukset
- jo johonki
muualle sen kuuluisan tunnustukses kans!! Tunnusti tasan tarkkaan vaan sen että yritti soren kans jotain muttei sitä että ties sen sammuneen!! Sano vielä että lopussa että en ymmärtäny tota sun juttua eli ei ymmärtäny että se oli sammunu, oonko mä ainut joka tän asian tajus?! Kattokaapa uuestaan..
- tuosta
Mun mielestä tosta saa sen käsityksen, että Mika ei rajoittuneen ymmärryskykynsä takia ymmärtänyt tehneensä mitään väärin kunnes vähän neuvottiin.
tuosta kirjoitti:
Mun mielestä tosta saa sen käsityksen, että Mika ei rajoittuneen ymmärryskykynsä takia ymmärtänyt tehneensä mitään väärin kunnes vähän neuvottiin.
Mikan ilmeessä oli outo virnistys, kun päiväkirjahuoneessa tunnusti, että "mä yritin".
- iMikey
apa66 kirjoitti:
Mikan ilmeessä oli outo virnistys, kun päiväkirjahuoneessa tunnusti, että "mä yritin".
No kyllähän se nyt tekee kaukaloa mieli, ku ei saa edes aikuinen mies runkata!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236790Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284268- 343136
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1723005- 101978
- 821754
- 1501634
- 1471622
- 121548
- 221490