Näiden keskusteluiden perusteella kake tuntuu olevan aika kuumaa kamaa mikkelissä:D
KAKE
25
4721
Vastaukset
- Justina
joo, on tosiaan
- prkl....
Kukapa ei pitäisi rähjäsestä miehestä, joka paskoo leikkipuistoo. Kusee rappukäytävään, nukkuu ja syö siellä. Kaivelee Suomi-Grillin roskista. Huutelee ja pelottelee ihmisiä, haisee paskalle 200 metrin päähän... Kyllä aivan ihana. Pallo jalkaan ja saimaaseen.
- ==========
prkl.... kirjoitti:
Kukapa ei pitäisi rähjäsestä miehestä, joka paskoo leikkipuistoo. Kusee rappukäytävään, nukkuu ja syö siellä. Kaivelee Suomi-Grillin roskista. Huutelee ja pelottelee ihmisiä, haisee paskalle 200 metrin päähän... Kyllä aivan ihana. Pallo jalkaan ja saimaaseen.
Anna kaikkien kukkien kukkia=). Aika roheeta tekstiä, entäpä jos Kake löytyykin joku kerta pallo jalasta Saimaasta, niin SINÄ olet epäilty numero yksi.
- jallu
prkl.... kirjoitti:
Kukapa ei pitäisi rähjäsestä miehestä, joka paskoo leikkipuistoo. Kusee rappukäytävään, nukkuu ja syö siellä. Kaivelee Suomi-Grillin roskista. Huutelee ja pelottelee ihmisiä, haisee paskalle 200 metrin päähän... Kyllä aivan ihana. Pallo jalkaan ja saimaaseen.
200m päähän, ei edes viiden metrin.
- !!!!
prkl.... kirjoitti:
Kukapa ei pitäisi rähjäsestä miehestä, joka paskoo leikkipuistoo. Kusee rappukäytävään, nukkuu ja syö siellä. Kaivelee Suomi-Grillin roskista. Huutelee ja pelottelee ihmisiä, haisee paskalle 200 metrin päähän... Kyllä aivan ihana. Pallo jalkaan ja saimaaseen.
Lisättäköön tuohon vielä, että naarmuttaa ja sotkee autoja, viiltelee renkaita, heittelee lasipulloilla, haukkuu tuntemattomia ihmisiä törkeästi, kuseksii autojen kylkeen yms.. näistä kivoista jutuista on myös tehty lukuisia ilmoituksia poliisille. Kuka tätä jätkää puolustaa, niin ottakoon ihmeessä asumaan kotiinsa ja tarjotkoon tälle poloiselle asunnon, ruokaa, teetä ja sympatiaa!
- kakeismi
!!!! kirjoitti:
Lisättäköön tuohon vielä, että naarmuttaa ja sotkee autoja, viiltelee renkaita, heittelee lasipulloilla, haukkuu tuntemattomia ihmisiä törkeästi, kuseksii autojen kylkeen yms.. näistä kivoista jutuista on myös tehty lukuisia ilmoituksia poliisille. Kuka tätä jätkää puolustaa, niin ottakoon ihmeessä asumaan kotiinsa ja tarjotkoon tälle poloiselle asunnon, ruokaa, teetä ja sympatiaa!
Kakka-Kakehan on vain oivaltanut,että viisaat pääsee helpommalla.Miksi raataa ja olla pankin orja,kun keräilytaloudellakin pärjää.?Sivullisillekin huutelu on vain kontaktin hakua.Kakekin haluaa rakkautta..
Ennakkoluulottomille kanssasisarille Kake olisi oiva elämänkumppani ja huhu kertoo hänen olevan ei niin pienentalon poika puumalasta päin.
Joten arvoisa kanssasisar,ota Kake kotiisi,kylvetä hänet ja anna naiseuden lämmön tuoda esiin se todellinen Kake,jörrikän kuoren alta.. - haisuli
prkl.... kirjoitti:
Kukapa ei pitäisi rähjäsestä miehestä, joka paskoo leikkipuistoo. Kusee rappukäytävään, nukkuu ja syö siellä. Kaivelee Suomi-Grillin roskista. Huutelee ja pelottelee ihmisiä, haisee paskalle 200 metrin päähän... Kyllä aivan ihana. Pallo jalkaan ja saimaaseen.
Kake on todella haiseva ja rähjäisen näköine ukkole mutta ihan mukava kun juttelee hänen kanssaan.
- tottahan on
haisuli kirjoitti:
Kake on todella haiseva ja rähjäisen näköine ukkole mutta ihan mukava kun juttelee hänen kanssaan.
Kyllähän se juttelee joo... Suomea ja Englantia sekasin, mutta jos se jäisi siihen jutteluun, niin hyvä niin. Kohta on taas kylmät yöt, niin näkee Kaken taas tallustavan kadulla repien rappukäytävien ovia auki. Nähnyt miehen monesti käyvän kaikki matkalla olleet ovet läpi. Lunta satoi ja taisi olla 2 päivää jouluaattoon. Että kaippa sääliäkkin, voi mutta Kaken omi sanoin: "voishan tän elämän paremminkin elää"
Voi niitä asukkaita, joiden ovi onkin jäänyt auki. Odottaa aamulla pieni yllätys siellä rappukäytävässä, jossa kake on yönsä viettänyt. - toveri
prkl.... kirjoitti:
Kukapa ei pitäisi rähjäsestä miehestä, joka paskoo leikkipuistoo. Kusee rappukäytävään, nukkuu ja syö siellä. Kaivelee Suomi-Grillin roskista. Huutelee ja pelottelee ihmisiä, haisee paskalle 200 metrin päähän... Kyllä aivan ihana. Pallo jalkaan ja saimaaseen.
Siksikö, että sinä pääsisit elämään pientä ja mitätöntä elämääsi, joka on paljon surkeampi kuin Kaken, mutta et sitä joko uskalla, halua tai edes ymmärrä myöntää? En nyt sano, että Kakenkaan elämä mitään unelmaelämää on ja tietää sen itsekin. Silti olen sitä mieltä, että marskin patsas helvettiin torilta ja Kaken patsas tilalle.
- toveri
prkl.... kirjoitti:
Kukapa ei pitäisi rähjäsestä miehestä, joka paskoo leikkipuistoo. Kusee rappukäytävään, nukkuu ja syö siellä. Kaivelee Suomi-Grillin roskista. Huutelee ja pelottelee ihmisiä, haisee paskalle 200 metrin päähän... Kyllä aivan ihana. Pallo jalkaan ja saimaaseen.
Taitaa vain käydä kateeksi, kun itsestäsi ei täällä kirjoitella.. Se on kato semmoinen juttu, että toiset elää ja toiset vaan katselee paskanjäykkinä ja seipään nielleinä vierestä. Julma luonnonlaki, jolle edes poliisit ja vartijat ei voi mitään.
myös Jeesukselle. Topakan tyttöystävän hän varmaan tarvitsisi, että saisi otteen elämästä, eikä tartteis häiriköidä lähimmäisiään. Rukoillaan Kaken puolesta, että Isän tahto tapahtuisi hänen elämässään täällä maan päällä niin kuin jo se taivaassa tapahtuu, Jeesuksen nimessä, aamen.
criss kirjoitti:
Lopetat noi jutut täällä!
Eiköhän Kaken kanssa ole yritetty yhtä sun toista, mutta ei kovin hyvin tuloksin...Rukous ja aito lähimmäisenrakkaus voisi auttaa, vai onko sinulla parempia ehdotuksia?
- tuhma?
purje kirjoitti:
Eiköhän Kaken kanssa ole yritetty yhtä sun toista, mutta ei kovin hyvin tuloksin...Rukous ja aito lähimmäisenrakkaus voisi auttaa, vai onko sinulla parempia ehdotuksia?
en tiennyt että kake on noin tuhma. ainakin ihan ystävällisesti se aina tulee juttelee. ei sillä että sen juttuja jaksais kuunnella, kauaa ainakaan.
mua ainakin säälittää kake, varsinkin talvisin. kerätään kolehti kaken hyväks ja rakennutetaan sille semmonen hökkeli vaikka kirkkopuistoon misse se vois nukkua yönsä.
- kake-fanit
odotamme kaken ylösnousua kuolleista
- RIP
Eikö ole niin, että vainajista ei saa puhua pahaa. Jokainen levätkööt rauhassa haudassaan.
- NitroPurkkiRock
Kukahan muuten tuon älyttömän "vainajista ei saa puhua pahaa" on keksinyt alunperin?
Joku pelotteleva pappismies?
Hitlerikin on nyt kuoltuaan mukava, voimme lämmöllä muistella hänen ja heimolaisten teksia emmekä saa pahaa sanaa sanoa, amen.
- Kakea kaivaten
kyllä Mikkelin katukuva kaipaa Kakea :/
- spurgurad
Kakella oli paikkoja jossa se kiersi/tunsi. Laitakaupunkilla, maalla. Eri paikkoja. spurgu joka polttelin mun röökiä. Tapasin ennen kuolemaa.fsdfsjaölkfjkldja l
kiljua perkele - PunapääKusti
Mitä Kaikelle kuuluu? Käsittääkseni on korkeassa kaupungin virassa
- Vesihallitus
Joo vesilaitoksella hommissa.
- Kovas
Hyvinkin korkeassa virassa on rikas kake
- PunapääKusti
KAKE
- Anonyymi
Mikä on Kaken status tällä hetkellä? Kuulemma olisi korkeassa kaupungin virassa.
- Anonyymi
Eiköhän se ole jo melko maatunut, kun mullan alla on jo vuosia ollut..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692050- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321373- 1431092
- 103942
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten354880Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664