ETSINTÄKUULUTUS

KADOTTANUT

HEI SILLE JOKA LÖYTÄÄ OULUSTA/KIIMINGIN SUUNNALTA MUSTAN PIKKUREPUN JA PALAUTTAA SEN SISÄLTÖINEEN OIKEALLE OMISTAJALLE LUPAAN 100:N EURON PALKKION. VIHJEITÄ VOI LAITTAA TÄLLE PALSTALLE.

9

782

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kamat maksaa paljun

Mitä jos sisältä on arvokkaampaa kuin tuo 100 euroa? En varmasti palauta, jos siellä on vaikkapa 5000 euroa!! Lälä lä lieru...

• KADOTTANUT2

NEUVOISIN SINUA OLEMAAN VASTAAMATTA KUN ET OLE REHELLINEN.

• näin meillä...
        KADOTTANUT2 kirjoitti:

NEUVOISIN SINUA OLEMAAN VASTAAMATTA KUN ET OLE REHELLINEN.

Kerran minulle kävi niin (olin jotain 10-12 vuotias), että eräs vanhempi rouva tiputti lompakkonsa tielle. Kävelin muutaman metrin päässä hänen takanaan ja kohteliaasti noukin lompakon ja huusin rouvalle, että onko tämä teidän. No eukko jumalauta vielä alkoi syyttämään minua, että minä olen sen ottanut ja varastanut sieltä rahaa kun hän "ei kuulemma koskaan" pistä kukkaroaan niin, että se voisi sieltä kapsäkistä itsestään pudota. Silloin päätin, että en takuulla palata kenellekään jos näen jotakin pudottavan tai jättävän johonkin. Tästä olen pitänyt kiinni jo viimeiset 10 vuotta. Jos palkkioksi ei saa muuta kuin vittuilua, niin antaa olla.

• Reppunsa kadottanut
        näin meillä... kirjoitti:

Kerran minulle kävi niin (olin jotain 10-12 vuotias), että eräs vanhempi rouva tiputti lompakkonsa tielle. Kävelin muutaman metrin päässä hänen takanaan ja kohteliaasti noukin lompakon ja huusin rouvalle, että onko tämä teidän. No eukko jumalauta vielä alkoi syyttämään minua, että minä olen sen ottanut ja varastanut sieltä rahaa kun hän "ei kuulemma koskaan" pistä kukkaroaan niin, että se voisi sieltä kapsäkistä itsestään pudota. Silloin päätin, että en takuulla palata kenellekään jos näen jotakin pudottavan tai jättävän johonkin. Tästä olen pitänyt kiinni jo viimeiset 10 vuotta. Jos palkkioksi ei saa muuta kuin vittuilua, niin antaa olla.

Tässä tulee edelliselle vastaus, minä en ainakaan vittuile jos reppu löytyy, sillä sen sisältö on minulle tärkeä, päinvastoin olisin kiitollinen kun joku löytäisi sen.

• nickrequired
        näin meillä... kirjoitti:

ns rannanmies kompuroi itsensä ratikasta poistuessaan niin että oli kadulla jalan raitiokirkoilla. heppu meni ja tempas hänet pois raitsikan alta ja sai palkakseen päälle hyökkäävän spugen joka ilmeisesti luuli että joku tuli hänen kimppuun.

• KYLLÄSTYNYT
        nickrequired kirjoitti:

ns rannanmies kompuroi itsensä ratikasta poistuessaan niin että oli kadulla jalan raitiokirkoilla. heppu meni ja tempas hänet pois raitsikan alta ja sai palkakseen päälle hyökkäävän spugen joka ilmeisesti luuli että joku tuli hänen kimppuun.

TIEDOKSI KAIKILLE!
        TÄSSÄ ON KYSYMYKSESSÄ VARKAUS AUTON TAKAKONTISTA, ALKOHOLILLA EI OLE MITÄÄN ASIAA. JOTEN PYYTÄISIN ASIALLISIA VASTAUKSIA....

• on löytynyt.
        KYLLÄSTYNYT kirjoitti:

TIEDOKSI KAIKILLE!
        TÄSSÄ ON KYSYMYKSESSÄ VARKAUS AUTON TAKAKONTISTA, ALKOHOLILLA EI OLE MITÄÄN ASIAA. JOTEN PYYTÄISIN ASIALLISIA VASTAUKSIA....

En tosin palauta sitä ennenkuin lopetat sen caps-lockin raiskaamisen.

• on löytynyt. kirjoitti:

Hei!

Onko totta että reppu on löytynyt jos on niin ole kiltti ja palauta se minulle lupaan sinulle todella hyvän löytöpalkkion.

• on löytynyt. kirjoitti:

Et näköjään olekaan löytänyt reppuani. Asiaa tutkii myös poliisi joten pyydän asiallisia vastauksia ei mitään pelleily-viestejä. Repun sisältö on minulle todella tärkeä joten pyydän ystävällisiä ja rehellisiä ihmisiä palauttamaan repun jos he sen löytävät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      151
      5172
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3263
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      246
      3106
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      44
      2648
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1824
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      27
      1605
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1566
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1457
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23