ETSINTÄKUULUTUS

KADOTTANUT

HEI SILLE JOKA LÖYTÄÄ OULUSTA/KIIMINGIN SUUNNALTA MUSTAN PIKKUREPUN JA PALAUTTAA SEN SISÄLTÖINEEN OIKEALLE OMISTAJALLE LUPAAN 100:N EURON PALKKION. VIHJEITÄ VOI LAITTAA TÄLLE PALSTALLE.

9

821

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kamat maksaa paljun

Mitä jos sisältä on arvokkaampaa kuin tuo 100 euroa? En varmasti palauta, jos siellä on vaikkapa 5000 euroa!! Lälä lä lieru...

• KADOTTANUT2

NEUVOISIN SINUA OLEMAAN VASTAAMATTA KUN ET OLE REHELLINEN.

• näin meillä...
        KADOTTANUT2 kirjoitti:

NEUVOISIN SINUA OLEMAAN VASTAAMATTA KUN ET OLE REHELLINEN.

Kerran minulle kävi niin (olin jotain 10-12 vuotias), että eräs vanhempi rouva tiputti lompakkonsa tielle. Kävelin muutaman metrin päässä hänen takanaan ja kohteliaasti noukin lompakon ja huusin rouvalle, että onko tämä teidän. No eukko jumalauta vielä alkoi syyttämään minua, että minä olen sen ottanut ja varastanut sieltä rahaa kun hän "ei kuulemma koskaan" pistä kukkaroaan niin, että se voisi sieltä kapsäkistä itsestään pudota. Silloin päätin, että en takuulla palata kenellekään jos näen jotakin pudottavan tai jättävän johonkin. Tästä olen pitänyt kiinni jo viimeiset 10 vuotta. Jos palkkioksi ei saa muuta kuin vittuilua, niin antaa olla.

• Reppunsa kadottanut
        näin meillä... kirjoitti:

Kerran minulle kävi niin (olin jotain 10-12 vuotias), että eräs vanhempi rouva tiputti lompakkonsa tielle. Kävelin muutaman metrin päässä hänen takanaan ja kohteliaasti noukin lompakon ja huusin rouvalle, että onko tämä teidän. No eukko jumalauta vielä alkoi syyttämään minua, että minä olen sen ottanut ja varastanut sieltä rahaa kun hän "ei kuulemma koskaan" pistä kukkaroaan niin, että se voisi sieltä kapsäkistä itsestään pudota. Silloin päätin, että en takuulla palata kenellekään jos näen jotakin pudottavan tai jättävän johonkin. Tästä olen pitänyt kiinni jo viimeiset 10 vuotta. Jos palkkioksi ei saa muuta kuin vittuilua, niin antaa olla.

Tässä tulee edelliselle vastaus, minä en ainakaan vittuile jos reppu löytyy, sillä sen sisältö on minulle tärkeä, päinvastoin olisin kiitollinen kun joku löytäisi sen.

• nickrequired
        näin meillä... kirjoitti:

ns rannanmies kompuroi itsensä ratikasta poistuessaan niin että oli kadulla jalan raitiokirkoilla. heppu meni ja tempas hänet pois raitsikan alta ja sai palkakseen päälle hyökkäävän spugen joka ilmeisesti luuli että joku tuli hänen kimppuun.

• KYLLÄSTYNYT
        nickrequired kirjoitti:

ns rannanmies kompuroi itsensä ratikasta poistuessaan niin että oli kadulla jalan raitiokirkoilla. heppu meni ja tempas hänet pois raitsikan alta ja sai palkakseen päälle hyökkäävän spugen joka ilmeisesti luuli että joku tuli hänen kimppuun.

TIEDOKSI KAIKILLE!
        TÄSSÄ ON KYSYMYKSESSÄ VARKAUS AUTON TAKAKONTISTA, ALKOHOLILLA EI OLE MITÄÄN ASIAA. JOTEN PYYTÄISIN ASIALLISIA VASTAUKSIA....

• on löytynyt.
        KYLLÄSTYNYT kirjoitti:

TIEDOKSI KAIKILLE!
        TÄSSÄ ON KYSYMYKSESSÄ VARKAUS AUTON TAKAKONTISTA, ALKOHOLILLA EI OLE MITÄÄN ASIAA. JOTEN PYYTÄISIN ASIALLISIA VASTAUKSIA....

En tosin palauta sitä ennenkuin lopetat sen caps-lockin raiskaamisen.

• on löytynyt. kirjoitti:

Hei!

Onko totta että reppu on löytynyt jos on niin ole kiltti ja palauta se minulle lupaan sinulle todella hyvän löytöpalkkion.

• on löytynyt. kirjoitti:

Et näköjään olekaan löytänyt reppuani. Asiaa tutkii myös poliisi joten pyydän asiallisia vastauksia ei mitään pelleily-viestejä. Repun sisältö on minulle todella tärkeä joten pyydän ystävällisiä ja rehellisiä ihmisiä palauttamaan repun jos he sen löytävät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kolme tunnistetta kaivatustasi

Anna kolme tunnistetta kaivatussasi!
      Ikävä
      83
      1704
    2. Kai mua vähän

Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine
      Ikävä
      139
      1263
    3. Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä

Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i
      Maailman menoa
      126
      1015
    4. Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee

Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku
      Tv-sarjat
      29
      913
    5. S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä

Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant
      Maailman menoa
      32
      835
    6. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      41
      788
    7. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      14
      714
    8. Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen

Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁
      Ikävä
      68
      690
    9. Mitä vit,,tua!

Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul
      Suomussalmi
      30
      678
    10. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      44
      642
    Aihe