Pysäytetty ruhjoi poliisin prätkän
(25.09 21:20) Virkatehtävänsä hoitanut poliisi katsoi voimattomana vierestä, kun ulvilalainen autoilija ruhjoi kuorma-autollaan poliisin moottoripyörän Pitkärannantiellä Friitalan koulun kohdalla Ulvilassa maanantaina noin kello 11.20. Poikkeuksellinen törmäys sattui sen jälkeen, kun poliisi pysäytti kuorma-autoilijan ja ennätti hoitaa pysäytystehtävän. Kun autoilija kaasutti paikalta, auton eteen tien varteen pysäköity moottoripyörä rusentui kuorma-auton alle.
Poliisin prätkä paskaksi
10
2270
Vastaukset
Onhan se hyvä että joku hommaa virkavallalle uutta kalustoa kun niitten ajoneuvomäärärahatkin ovat mitä ovat.
- huipussaan?
Vaikuttais melkoselta hihojen palamiselta.
Lopputulos lienee se, että autoilija ei selvinnyt enää pikasakoilla, vaan vastaa teostaan oikeudessa. Ja jos tuo katsotaan tahalliseksi teoksi, niin tuskinpa vastaa vakuutuskaan vahingoista. Taisi tulla kalliiksi..- läpi menee
No miltäs kuulostaa? Lähdin vahingossa pakoon. En huomannut eteeni parkkeerattua pyörää siinä kiireessä.
- luuletko että sillä on
läpi menee kirjoitti:
No miltäs kuulostaa? Lähdin vahingossa pakoon. En huomannut eteeni parkkeerattua pyörää siinä kiireessä.
jotain väliä mitä se sanoo. Ei tod.!
- HEEEHHHEEEEHHHEEEEE!!!!
UPEETA! MAHTAVAA!! HETI TULEE PULLAKAHVIT KUN KUORMURIKUSKI ILMOITTAUTUU!!
- Turo--Inkeri
kyseinen uutinen on julkaistu?
- vahinkoja
ikävä juttu,mutta onneksi itse poliisi ei jäännyt alle.
- homokin
jäänyt alle!
- ko. poliisi oli
homo? Oletko kenties ite nussinut häntä?
- ajoi
Työkaveri tosiaan murjo ton prätkän. Hieman lisämaustetta asiaan toi se että Jamppa "kuljetti" sitä 30m auton nokalla ennen ku pyörä rysähti alle. Jamppa ihmetteli et mikä perkele siel rytisi, pysäytti auton, nousi alas ja kurkkas nokalle... HUPS!! MITÄ VITTUA TOI PYÖRÄ TOSSA TEKEE!!
No tapaturmasta ei jaettu sakkoja lainkaan. Pysäytyksen syy oli vain se että poliisi oli huomannut että kuorma-auton toinen telirengas oli tyhjänä ja halusi vain huomauttaa kuskia asiasta!
Pyörä oli uusin mitä länsi-suomeen oli kyseisenä vuonna tullut. Poliisi kiros vaan sitä että se oli kaks päivää sitä puunannut ja tuunannut kun sen piti lähtee seuraavana aamuna helsinkiin johonkin turvasaattueeseen. Nyt se joutu lähtemään jollain vanhalla paskalla jammulla sinne.... =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519