Minulla on 3 söpöä habbokoiraa. =DD
Ne ovat ihania, jokaisella on oma eri luonteensa.
Niiden nimet ovat Alexandra, Einari ja Lilja.
Ne tottelee käskyjä, joskus ne on aika vikureita..
Mut ruokaa ne kuluttaa hullun lailla!
Ne syö yhden luu-kasan päivässä!!!
Et niinku euro menee viidessä päivässä!
Onneksi ne ei kuulemma syö kun ei ole katsomassa.
Mutta jostain syystä ne tuntuu syövän ruokaa vaikka ei olisikaan itse paikalla..
On myös habbo-kissoja, mutta en oikein pidä niistä.. toivon oikeestikkin koiraa meille, koska on vaan kissa ja kaksi gerbiiliä.. mutta kissan takia ei koiraa voi ottaa.. =/ Mutta koira meille vielä tulee =DD Jos haluat, voit pyytää habossa kamuksi!
Habbossa nimi "gerbil-girl" on vain nopsaa keksitty. En tod. oo mikään gerbu-fani! Ja se nimi on mun habbo-ukon.. se gerbil-girl
Voit pyytää kamuksi jos haluat..
Toivoisin paljon vastauksia viestistäni. Siis hyviä vastauksia. =DD
Ja taisinaan unohtaa kertoa itse koirista. xD
Joten kerraten.. Niiden nimet on Einari, Lila ja Alexandra. Ja ne on hirmu söpöjä, vaikka rahat kuluu. Tykkään muutenkin koirista ihan HULLUN LAILLA! Mut älä sä mua vaan sääli ku meille ei voi tulla koiraa.. Mut voitsä jos sä HALUUT, vähän lohduttaa ja silleen.. No älä tietty ajattele, että yrittäisin tehdä vaikutuksen ruikuttamalla tälleen! xD
No, sitä silleen ja tätä tälleen.. Mut pliis tykkääthän mun viestistä tykkääthän.. ? No, okei jauhan vaan puuta heinää! Habbo-koirat on 20 habbo-kolikkoa ja se on sen arvoista! Siis melkein.. xD Joten nyt lopetan, viestejä pliis.. Olet kiva jos lähetät kivan, pitkän ja kiinnostavan viestin. =) Joten lähetä se! Ja muistiin.. Mun habbo-ukon nimi on gerbil-girl
Mun omat kolme habbo-koiraa
6
627
Vastaukset
- pena r0h0la
sillä rahalla voisit ostaa xD-muistikortteja niin olis jotai millä kuhailla koulussa
- Koira-Tytto
No, empä tiedä, onhan koulu ihan tylsä paikka mutta en ees tiädä mikä semmone xD-Muistikortti on!
Mut älä siitä välitä oon tämmöne pölkky joka pöpöttää puuta-heinää.. - paviaani1
Koira-Tytto kirjoitti:
No, empä tiedä, onhan koulu ihan tylsä paikka mutta en ees tiädä mikä semmone xD-Muistikortti on!
Mut älä siitä välitä oon tämmöne pölkky joka pöpöttää puuta-heinää..käy koulua niin opit asioita!
ne pikselit ei auta sinua pätkänkään vertaa tulevaisuudessasi!
käytä se aikas opiskeluun eikä pikseleiden tuijottamiseen!
anna yks ilmatteeks kun oon niin köyhä voin antaa mun parhaan kamun nimen mutta mun ukon nimi on mikko.t ja toinen hemmo999 anna toiselle yks pliis
- plastum
Kiva että tykkäät Habbo-lemmikeistäsi! Älä lannistu vaikka tällä palstalla on aina paljon noita epäasiallisia ja haukkuvia viestejä. Niitä kirjottaa itseasiassa vain muutama tenava, usealla eri nimimerkillä, niin että vänkyttäjiä näyttäisi olevan kokonainen liiga. Habbohotel on siitä mukava, että siitä voi luoda itselleen juuri sitä mitä haluaa: voi tavata kavereita, hoitaa lemmikkejä, sisustaa huoneita...
- tenshishoojo
Sori, mutta silti.
Miks mainostat tänne miten rikas oot? Ja miks kerrot erikseen koiristasi? Ei se nyt laitontakaan ole, mutta.. Mulla on n. 16 kissaa ja pari koiraa, mut mä en mainosta niit kaikille. Koska se on musta idioottimaista. Ja opettele yhdyssanat.
Mä voisin alkaa kans kirjottaa tänne "Mun kulta-Hc :D" "Mä rakastan sitä et mulla on kultanen hc-merkki koska kaikki sanoo mulle että 'vau', ja aina tanssin ja esittelen merkkiäni kaikille!"
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395238- 853742
- 483145
- 623035
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411868
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451838Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101815- 181741