tappelun alottaminen NHL 07

minähän se

Eli miten saa PC:llä tappelun aloitettua/hyväksyttyä NHL 07-pelis? Pelaan näppäimistöllä. Kontrolleis lukee että tappelun aloitus tapahtuu näppäimistön oikean reunan numeroiden kakkosella, jossa on se nuoli alaspäin. Pelissä ei sitä painaessa tapahdu mitään vaikka tappelut on asetuksissa täysillä ja jäältä kyllä löytyy kovanyrkkisiä kavereita. Ja vastustajajoukkueen pelaajat eivät haasta tappeluun ollenkaan, n. 10 pelin aikana ei yhtään haastetta ole tullut. Eli miten saada tappelu käyntiin?

9

1354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myy koko paska peli

• hölmömpi

Lueppas ohjekirja ja sieltä löytyy oikea nappi tappelun aloittamiseen...

Taitaa olla netistä imuroitu, kun napit on hukassa

• minähän se

No eiköhän sen napin luulisi oikein siellä kontrolleissa olevan ihan ilman että ohjekirjasta tarkistaa pitäis, vai? Ihan samalla lailla se sielä ohjeis lukee, mutta mitään ei vaan tapahdu kun sitä nappia painaa. Että silleen.

• ...........
        minähän se kirjoitti:

No eiköhän sen napin luulisi oikein siellä kontrolleissa olevan ihan ilman että ohjekirjasta tarkistaa pitäis, vai? Ihan samalla lailla se sielä ohjeis lukee, mutta mitään ei vaan tapahdu kun sitä nappia painaa. Että silleen.

num. lock pois, ja sitten kakkosta.. mutta sillon ei taida onnistua, jos ei tule haastetta ensin..

• minähän se
        ........... kirjoitti:

num. lock pois, ja sitten kakkosta.. mutta sillon ei taida onnistua, jos ei tule haastetta ensin..

Kiitos vaan neuvosta, mutta kun tosiaan niitä haasteita ei ole tullut ekan n. 15 matsin aikana...Eli nhl 07 -pelissä ei itse saa haastettua tappeluun kuten 06-pelissä sai?

• warrant
        minähän se kirjoitti:

Kiitos vaan neuvosta, mutta kun tosiaan niitä haasteita ei ole tullut ekan n. 15 matsin aikana...Eli nhl 07 -pelissä ei itse saa haastettua tappeluun kuten 06-pelissä sai?

kyllä ps2 versiossa saa välillä itse haastettua

• super aivo

paina TAB-nappulaa se lukee asetuksiski

• minähän se

Ei mulla ainakaa lue TAB. NHL 06- pelissä oli näin, 07:ssa ei ainakaan mulla oo.

• jamppali

tappia muka pitääs painaa. siitä ottaa moken pois :D
        mutta kuinka voi Padilla tapella, ku ei sitä saa vaihdettua mistää eikä lue missään mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 148
      3785
    2. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      84
      3219
    3. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      85
      2624
    4. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      7
      2416
    5. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      247
      2363
    6. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      39
      2216
    7. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      79
      1807
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      42
      959
    9. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      958
    10. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      53
      839
    Aihe