Eli siis työn alla on vm90 1.5 GLXi sedani lancer! Kyseiseen autoon etsin osia, kuten puskureita jne. jos jollain on suostuuko luopumaan?
Vastaukset 3
- ...Lanceriin
Suomessa tuon ikäisiä Lancereita tuunaa Kuusakoski OY. Ota yhteyttä paikalliseen asiamieheen, he hoitavat autosi sille sopivaan kuosiin.
ei oikein löydy mitään, mutta tuolta varmaan löytyy asiallisempia avustajia http://www.mitsubishiclubfinland.com/
- Altawastaaja.
EXE-mallin Lanceria tehtiin (siis samaa korimallia) -92 asti. ....niihin pantiin Mitsu-tehtaiden viimeisimmät härpäkkeet tuota korimallia varten ajateltuna..
Soittele, mailaile, faxaile romuttamoihin YMPÄRI Suomea, että josko jossain ois exe-lancerin koria....
Noohhh.... ainoita hyötyjä tuosta on jos haluat komeempaa etumaskia, etu- tai takahelmaspoileria... ym. vastaavaa koritavaraa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581114- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459