13-viikoinen pentu syö wiskas-juniorisapuskaa,kerran viikossa kissan tonnikalaa
yhdellä aterioista.Raakaa lihaa pari-kolme x viikossa yhdellä aterialla.Ei oikein huoli Acana-pentunaksuja.Hyla-kermaviiliä syö mielellään annan n.joka toinen viikko usealla aterialla noin ruokalusikallisen.Onko tarpeen antaa Pirskattia lisäksi?Kalkin saannin varmistamiseksi?Acanaa antaisin enemmänkin, mutta ei syö kuin muutamia kappaleita päivässä.
Pirskattia
4
430
Vastaukset
- Sae
kissan pääruoka on tällä hetkellä Whiskasin märkäruoka? Oletko kokeillut eläinkaupasta saatavia lihaisampia penturuokia?
Tuolla ruokavaliolla Pirskattia kannattaisi antaa ainakin lihapäivinä. Lihan määrää voi ihan hyvin lisätä, märkäruuassa on kuitenkin paljon viljaa ja monipuolisesti tarjoiltu liha tasapainottaisi sitä. Raksuja ei ole pakko syödä, tosin ne puhdistaisivat hampaita paremmin kuin pehmeä ruoka. Kokeile tarjota raksuja suoraan lattialta tai aktivointipallosta.- vai ei?
Valitettavasti whiskas-junnuannospussit on "pääruoka".Acana-nappulathan on laadukkaita, eikö, ja nyt olen saanut niitä annettua heittämällä yksi kerrallaan lattialle, ja kisu syö innolla.Mutta ei kupista!Raakaravintoa aion lisätä, vaatii vähän organisointia.Olen pakastanut annospusseihin.Kun löytäis sydämen ja possunsuikaleen lisäksi viel vaihtoehdon, mikä kelpais myös aikuiselle kisulle.Jauhelihaan se ei koske.Olisi helppoa molemmille samaa tarjota, edes yhdelle aterialle.Kun muuten omat muonat molemmilla tietty.Animondan pentufoliovuokaruoka ei pennulle uponnut.Eräässä Musti ja Mirri-liikkeessä aika pienet märkäruokavalikoimat.Muita liikkeitä /ketjuja suurimmissa kaupungeissa?
- Sae
vai ei? kirjoitti:
Valitettavasti whiskas-junnuannospussit on "pääruoka".Acana-nappulathan on laadukkaita, eikö, ja nyt olen saanut niitä annettua heittämällä yksi kerrallaan lattialle, ja kisu syö innolla.Mutta ei kupista!Raakaravintoa aion lisätä, vaatii vähän organisointia.Olen pakastanut annospusseihin.Kun löytäis sydämen ja possunsuikaleen lisäksi viel vaihtoehdon, mikä kelpais myös aikuiselle kisulle.Jauhelihaan se ei koske.Olisi helppoa molemmille samaa tarjota, edes yhdelle aterialle.Kun muuten omat muonat molemmilla tietty.Animondan pentufoliovuokaruoka ei pennulle uponnut.Eräässä Musti ja Mirri-liikkeessä aika pienet märkäruokavalikoimat.Muita liikkeitä /ketjuja suurimmissa kaupungeissa?
viikset yleensä ottavat kupin reunoihin, joten monikaan kissa ei halua mielellään syödä raksuja kiposta. Meilläkään ei ole kuppia ollut käytössä yli vuoteen ja jos sen olen joskus erehtynyt ottamaan käyttöön, raksut makoilevat siinä monta tuntia kun normaalisti ne syödään muutamassa minuutissa.
Isommissa kaupungeissa on yleensä useampia Mustia&Mirrejä, joissakin on superhyvä valikoima, toisista ei löydy edes perustavaraa. Etsi Googlella lähialueen eläinkauppoja, esim "eläinkauppa kaupunki" löytyy jo joitakin. :) Sae kirjoitti:
viikset yleensä ottavat kupin reunoihin, joten monikaan kissa ei halua mielellään syödä raksuja kiposta. Meilläkään ei ole kuppia ollut käytössä yli vuoteen ja jos sen olen joskus erehtynyt ottamaan käyttöön, raksut makoilevat siinä monta tuntia kun normaalisti ne syödään muutamassa minuutissa.
Isommissa kaupungeissa on yleensä useampia Mustia&Mirrejä, joissakin on superhyvä valikoima, toisista ei löydy edes perustavaraa. Etsi Googlella lähialueen eläinkauppoja, esim "eläinkauppa kaupunki" löytyy jo joitakin. :)Lisää kanaa siihen raakaliha valikoimaan, se on tosi hyvää ainakin ravinnollisesti ja raaoista kanansiivistä kissasi saa myös kalsiumia, myös kieltä voit koittaa tarjota, sillä se on sitkeää ja siinä on puuhaa kissalle kun se sitä syö vrt. hiiren syönti :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483