mitähän niiden päässä pyörii?? kytätään selän takana joskus tuntitolkulla!!!
niskapokat
15
1727
Vastaukset
- Kirkkonummi
se on.
Saavat käsitystä niin sanotuista "pikku hommista". - Kytättyasentaja
Ovat itse lusmuja,luulevat että asentaja fuskaa heti jos kukaan ei ole valvomassa seläntakana.Mietippä millaista työtä kyylääjä itse tekee,pahimpia on nää joilla on virka (puuttuu järki),pitkät kahvitauot ja kotiin ennen työajan loppumista.Nyt joku vetää herneet,mut tää on TOSI.
- Jabu
Tää oli yhdessä lisälämmitin asennusliikkeen tiskillä. meni suurinpiirtein näin:
Tuntiveloitus: 65€/tunti. Jos haluat halliin katselemaan 75€/tunti. Jos haluat keskustella asentajan kanssa asennuksen aikana 100€/tunti.
- joku
Tekee työtään niin en minä ainakaan kehtaisi koko päivää sen selän takana olla..
Lisäksi nää niskapokat vaan haittaa työntekoa, ainakun menet hakemaan jotain työkalua nämä seisoo tyhminä edessä. Puhutaan, kysellään ja niin edelleen,toinen ei saa keskittyä työntekoonsa. Eli jos tämmöinen tulee meille niin siellä äkkiä sanotaan että nyt alkoi ruokatunti, tai sanon että taijan lähteä kahville.Niin meillä.asiakkaat vierastaakin teidän liikettänne.
Osaavalle asentajalle ei tee mitään haittaa, vaikka asiakas kyttääkin vieressä. Näkeepähän, että kaveri ainakin osaa hommansa!
Kokemuksella: sitroen.
- Jabu
Odota, että niskapoka pyörii sopivasti esim öljykärryn vieressä. Laita etukäteen öljynsuodattimia kärryn "keräyssuppiloon" ja avaa proppu siten, että varmaan roiskuu jokapaikkaan. Toinen hyvä on, että ruiskuta esim. rasvaus sprayllä tai jollain muulla spraylla siten, että sitä roiskuu niskapokan päälle. Jos rupee piipittämään, niin voit ilmoittaa, että olet autokorjaamon huoltohallissa omalla vastuullasi ja täällä saattaa roiskua kemikaaleja ja öljyä, siksi asentajallakin on haalarit ;)
- missään!
Missä on työnjohtoa ei sallita auton huollon seurantaa. Missä niskapoka mahdollinen?
- niskapoka
Kyttäämisestä en tiedä, mutta silloin harvoin kun ammattilaisen palveluita käytän, niin mielelläni olen mukana. Harvoin tällaisella tavallisella autonomistajalla on mahdollisuus päästä näkemään autonsa alaosia yhtä hyvin kuin korjaamon nosturilla. Samalla saattaa saada mekaanikolta vinkkiä auton huollosta. Sitä paitsi ammattitaitoisen mekaanikon työskentelyä on jopa ilo seurata. Eipä ole vaikuttanut häiritsevän, ja miksi häiritsisikään, ellei ole tarkoitus huijata asiakasta esimerkiksi kuluneesta ajasta. Ja vielä ehkäpä tärkein syy: kun se auto on siellä korjaamossa, niin mitäs sitten tekisit? Pitäisikö selailla tiskin luona kalenteria tärkeän näköisenä vai kuinka? Kyllä aika vierähtää paremmin työskentelyä seuraten, etenkin kun ainakin kohdalleni osuneet ammattilaiset ovat olleet oikein mukavia ja sosiaalisia ihmisiä, mikä ilmeisesti ei päde sinuun?
- Ihmetteliä
Korjaamotiloissa ei hortoile lapsia,koiria tai muitakaan ylimääräisiä henkilöitä. Mieti mitä sanot lapsellesi joka on menettänyt näkönsä jostain kipinäroiskeesta tms...isiä kiinnosti niin paljon etten välittänyt sinun turvallisuudesta? ja eikä tässä vielä kaikki vakuutuskaan ei korvaa!!
- juilija
Jos korjaamotiloissa pyörivä asiakas loukkaantuu, vastuu on korjaamon. Ei siinä auta oikeudessa selitellä että asiakas sanoi olevansa omalla vastuulla. Esimerkiksi näkönsä menettäneenä.
- Elvis oli kala
Sitten asentaja lopettaa työnteon, mutta veloitus juoksee, koska asiakas on "vuokrannut" asentajan.
Työt jatkuu, kun asiakas on siirtynyt turvalliselle alueelle. - 43474373735
Mielestäni asentajan valvominen on hyvinkin tarpeellista, sen verran paljon huolimattomuusvirheitä tekevät. Olen omistanut auton 7 vuotta ja sinä aikana 2 kertaa käyttänyt korjaamolla. Molempina kertoina ovat tehneet huolimattomuusvirheitä. Ensin asentajalta jäi välystensäädön yhteydessä venttiilikopan ruuvit löysälle niin että alkoi tippumaan öljyä maahan. Toisella kerralla jarruni alkoivat vinkumaan kunnolla laakerinvaihdon yhteydessä. Varsinaisia korjauksia en olis saanut tehtyä itse joten sen takai käytin korjaamolla mutta osaan ainakin kiristää ruuvit ja puhdistaa jarruosat.
Mielestäni korjaamon pitäisi maksaa minulle jos haaskaan aikana olemalla siellä neuvomassa että saavat työn tehtyä kunnolla.- valittaja??
Valitse se hieman parempi korjaamo, eikä sitä halvinta Pärnästä.
- 43474373735
valittaja?? kirjoitti:
Valitse se hieman parempi korjaamo, eikä sitä halvinta Pärnästä.
Eka korjaamo oli osa Suomen laajinta korjaamoketjua, toinen yksi kotikaupunkini (50 000 asukata) suurimmista korjaamoista. Kuitenkin tekevät tuollaisia aloittelijanvirheitä joten on todellakin tarpeellista että asiakas valvoo mekaanikon työskentelyä. Ja olen edelleen sitä mieltä että korjaamon pitäisi maksaa minulle kun haaskaan aikaani valvomassa heidän huolimatonta työskentelyään.
- Ajatteleva ite
43474373735 kirjoitti:
Eka korjaamo oli osa Suomen laajinta korjaamoketjua, toinen yksi kotikaupunkini (50 000 asukata) suurimmista korjaamoista. Kuitenkin tekevät tuollaisia aloittelijanvirheitä joten on todellakin tarpeellista että asiakas valvoo mekaanikon työskentelyä. Ja olen edelleen sitä mieltä että korjaamon pitäisi maksaa minulle kun haaskaan aikaani valvomassa heidän huolimatonta työskentelyään.
Voinko tulla valvomaan sun työntekoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu822005- 591798
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3851772Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1701468Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle681354Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101350Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä751307- 671243
Kuljettajasi oy konkurssi?!
Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?141113KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin1011107