Mä mietin ensin että äänestäisin sorellaa kostoksi siitä, kun Mika tippui, mutta nyt oon alkanut miettiin, että pahin rangaistus sille olis että jäis vielä taloon ja nolais itsensä ihan täydellisesti.
eli äänestetään Sorkulle plussia niin kaikki näkee millainen se oikeesti on kun saavat seuraavan kerran viinaa :)
Ja mä oon ihan täysin Mikan puolella tässä asiassa.
Sorellan
11
1370
Vastaukset
- se ole
parempi päästää ulkomaailmaan kansan kivitettäväksi :D ja jos sortsu lähtee voi mennä levollisin mielin nukkumaan iltaisin eikä verenpaineet kohollaan :D anna vaan ystävä hyvä miinukset sorellalle..niin varmasti mikakin antaa!!
- Mikan Frendi
Mika sanoi että toivoisi Sorellan voittavan koko paskan!
- ihan varmasti
Mikan Frendi kirjoitti:
olet..todennäköisesti joku epätoivoinen sorellan kannattaja joka roikkuu viimeisissä oljen korsissa..bye bye sonera vaihdan saunalahteen :D
- joooooooooo
ihan varmasti kirjoitti:
olet..todennäköisesti joku epätoivoinen sorellan kannattaja joka roikkuu viimeisissä oljen korsissa..bye bye sonera vaihdan saunalahteen :D
En todellakaan oo Sorellan kannattaja.
Mutta jos Sorella joutuu nyt ulos talosta on sen helppo tehdä itsestään marttyyri, joka tippui vaan siksi kun oli se Mika-juttu.
Mutta jos sais jäädä vielä viikoksi taloon ja sais vähän kukkoo niin koko suomen kansa näkis sen todellisen luonteen, kun alkais yrittää Kaarloakin. - ulkonäöltään on
Mikan Frendi kirjoitti:
varmaan noitui Mikan.
Kuka jaksaa tuijottaa tätä sarjaa?Itse en ole katsonut yhtäkään jaksoa enkä tule katsomaan!!
- edes muutaman
sit voit sanoa et onko tyhmä vai ei?Sä katsot varmaan kaikki missikisat ja mallimittelöt, vai katsotko ainoastaan hienosti uutiset
edes muutaman kirjoitti:
sit voit sanoa et onko tyhmä vai ei?Sä katsot varmaan kaikki missikisat ja mallimittelöt, vai katsotko ainoastaan hienosti uutiset
"sit voit sanoa et onko tyhmä vai ei?Sä katsot varmaan kaikki missikisat ja mallimittelöt, vai katsotko ainoastaan hienosti uutiset"
En katso missikisojakaan.En tajua,että mitä hohdokasta on mallin työssä?maailman turhin työ...
- daadelis
Oletpas ihana pikku teini
- Mikan puolella?
Ett tunne koko tyyppiä, muutakun sen, mitä se on tässä ohjelmassa esiintynyt?! Mistä sinä tiedät, vaikka Mika ois aina harrastanu tollasta?
Viisas ihminen EI asettuis kenenkään puolelle...varsinkin, kun faktat Mikan syyllisyydestä tähän tapaukseen on näinkin selvät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713