Epicin Mark Reinin mukaan PS3 pelejä Unreal enginen päälle tekevillä pelinkehittäjillä on suuria vaikeuksia saada PS3:sta ulos saman verran tehoja, kuin Xbox360:stä. Lisäksi Ubisoftin Jade Raymond lipsautti vähän aikaa sitten ongelmista saada Assassin's Creedin tekoäly toimimaan yhtä hyvin PS3:ssa kuin Xbox360:ssä.
Onko nämä riippumattomien pelintekijöitten kommentit PS3:n ohjelmoinnin hankaluuksista merkki siitä, että Sony onnistui kaikesta huolimatta tekemään PS3:sta yhtä hankalasti ohjelmoitavan kuin PS2:sta?
Vai onko Microsoftin PS3 DTT (DissausTietoToimisto) oikeassa väittäessään, ettei Cell prosessori todellakaan ole arkkitehtuuriltaan sopiva pelaamiseen ja siksi suurin osa sen tehoista jää nyt ja tulevaisuudessa hyödyntämättä PS3:n peleissä?
Jos PS3 todellakin jää tehottomammaksi kuin Xbox360, niin kuinka moni teistä, jotka olette aikoneet hankkia PS3:n, vaihtadatte pelikoneenne Microsoftin XBox360:n tai Nintendon Wii:hin?? Vai onko niin grafiikan, kuin tekoälynkin tehot toissijaisia asioita verrattaessa Sonyn kehittämiä pelejä muitten konsolien peleihin?
http://pelaajalehti.com/2006/10/03/miten-saamme-ps3sta-samat-tehot-kuin-360sta/
Lisää keppejä PS3:n rattaisiin
Daffy D
2
235
Vastaukset
- tuli sade rankka
Sonylla on PAHASTI vialla kun sikamaisen hintainen ja pahasti myöhässä oleva floppi3 jää lähes joka osa-alueella, varsinkin tehoissa, jo vuonna 2005 myyntiin tulleen XBOX360:n varjoon.
Jos ostankin Pleikka 3, joskus. Sitten, ku se halpenee niin en missään nimessä vaihtaisisi sitä.
En vaihtais, vaikka maksettaiski. Xbox on niin ruma, rupu, huono ja paska. Xboxit sais heittää seinään.
Pleikkarit rulettaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624