Moi!!!
Olen 16v tyttö joka tykkää animesta ja mangasta ^__^ olisi kivaa saada kaveri joka myöskin tykkää. =D kysy jos on jotai kysyttävää
anime kaveri
10
880
Vastaukset
- Tuoppi
22v. Jätkä.
Sama täälä.- Quinc.y
OK miten vaan
- melki 16
- Poika - oca69
Quinc.y kirjoitti:
OK miten vaan
- melki 16
- Poikaon sitten itekkin pistettävä nimi alle :D
18v
poika - Ramabuta
oca69 kirjoitti:
on sitten itekkin pistettävä nimi alle :D
18v
poikaEttä tällä tavalla :)
Saa häiritä
22 poika
[email protected]
- Nimetön
sähköpostini on [email protected]
-nemiru- - Emi-kettu
Sama pula täälläkin, kaipaisin samasta harrastuksesta kiinnostuneita juttuseuraksi, syysillat tuppaavat olemaan yksinäisiä.
Kirjoittele tänne [email protected] ja kerro itsestäsi 20v tytölle. Kaikenlaiset hörhöt ja otukset, tervetuloa! - luluhulllu
LuLu järkevä anime ystävä-.. :D saa häiritä jos siltä tuntuu.. :D Koulussani ei ole varmaan ketään muuta joka tykkää... :D
Mukavaa että on samanhenkisiä ihmisiä.
Täälläkin on: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 735027
- 1053535
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403426- 512984
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262748Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72219- 242081
- 1991990
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4081610Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91528