onko totta

majorica1961

että palstalla ei enää ole sheriffiä? ei ainakaan lue niinkuin ennen tuossa alussa.

6

503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauan olen selaillut palstaa mielestäni sie osaat ottaa asioihin kantaa, olitpa sitten myöntävää saati eriävää mieltä, hyvin neutraalisti :) mutta siltikin niin asiallisesti! monella täällä tuntuu olevan se oma juttunsa mistä aina, siis todellakin aina on riitaa...

      miksihän ei osata keskustella asioista, tottakai ihmisillä on omat mielipiteensä asioista kuin asioista:) sitä en ikuna kiellä, mutta sitä keskustelua voitaisiin käydä myös rakentavasti ja lopulta jos oikein alkaa joku v*******n niin lopettaa. Eiköhän meistä jokainen huomaa pikkuhiljaa sellaisetkin kirjoittajat jotka tosissaan häiriköivät tms. jos eivät heti huomaa niin sitten myöhemmin.. ja on totta, että kun joku tohkeissaan kirjoittaa, niin toiset sen väärin ymmärtävät.. silloin sitä rakentavaa keskutelua vasta kaivataankin!

      Sitäkään en kiellä, että varmasti aina on joku jossain (jos ei täällä,jossain muualla) joka "häiriköi" ja mielipide eroaa vahvasti muista, ja vain se omamielipide on oikein.. Se on vain elämää se:) Ei kannata ottaa liian vakavasti

      ja tämähän oli vain minun mielipiteeni :)

      • ... BUAHHAHHAAAAAA .... :O))))

        onkos toi joku sun vaalipuhe, yritäks kerää pisteet himaa, BUAHHAHHAAAAAA .... :O))))

        # sie osaat ottaa asioihin kantaa, # BUAHHAHHAAAAAA .... :O))))nauraa nii et k****et menee housuu, ny meen huussiin


      • ... BUAHHAHHAAAAAA .... :O)))) kirjoitti:

        onkos toi joku sun vaalipuhe, yritäks kerää pisteet himaa, BUAHHAHHAAAAAA .... :O))))

        # sie osaat ottaa asioihin kantaa, # BUAHHAHHAAAAAA .... :O))))nauraa nii et k****et menee housuu, ny meen huussiin

        mun mielipide ja sulla on omas :)!


      • tuo..

        majorica häiriköinyt aikalailla joskus.
        Ei majoricasta olisi sefuks kun se ei poistaisi häirikköviestejä,
        sen mielestä pitää ymmärtää häiriköitä.


      • majorica1961
        tuo.. kirjoitti:

        majorica häiriköinyt aikalailla joskus.
        Ei majoricasta olisi sefuks kun se ei poistaisi häirikköviestejä,
        sen mielestä pitää ymmärtää häiriköitä.

        nuo säännöt mitä on. en ole häiriköinyt pahasti.en myös enää jaksa jauhaa vanhoja juttuja. enkä myös nuista häiriköistä paljon perusta.
        pitää mielestäni erottaa psyykkisesti sairaat henkilöt ja häiriköt. niillä on paljon eroa.
        kivaa iltaa. nyt lähden ottamaan viiniä ystävän kanssa. moi.


      • erittäin mielenkiintoist
        majorica1961 kirjoitti:

        nuo säännöt mitä on. en ole häiriköinyt pahasti.en myös enää jaksa jauhaa vanhoja juttuja. enkä myös nuista häiriköistä paljon perusta.
        pitää mielestäni erottaa psyykkisesti sairaat henkilöt ja häiriköt. niillä on paljon eroa.
        kivaa iltaa. nyt lähden ottamaan viiniä ystävän kanssa. moi.

        no on on


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      185
      1467
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      80
      1090
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      884
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      875
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      85
      788
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      705
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      618
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      597
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      558
    Aihe