pissa sohvassa

millä pois

n.5kk pikkukissi on pissinyt sohvaan jo useamman kerran,asialliset ihmiset kertokaa hyviä jippoja,millä saa hajun pois?

7

376

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nooh etikkaa mä olen ite käyttänyt että saa hajun pois ja kannattaa kokeilla sitten feliway nimistä sumutetta ettei kissasi pissaisi uudelleen sohvalle. Mulla on itelläni 7kk kolli, joten tiedän tosiaan mistä puhun, mulla kissa pissi sänkyyn... mut etikka ja feliway auttoivat.

• vastauksesta

laimennatko sitä etikkaa?vai ihan raakana?ajattelin vaan ettei vahigoita kangasta?

• ...
        vastauksesta kirjoitti:

laimennatko sitä etikkaa?vai ihan raakana?ajattelin vaan ettei vahigoita kangasta?

ja ihan raakana. anna etikan imeytyä yhtä syvälle, kuin pissakin. uusi käsittely tarvittaessa.

itse olen sohvan pariin kertaan joutunut näin siivoamaan. ei jäänyt hajua eikä jälkiä. myöskään muihin tekstiileihin tai paikkoihin mihin olen etikkaa joutunut käyttämään ei ole jälkiä jäänyt.

voithan tietysti kokeilla ensin johonkin huomaamattomaan paikkaan?

• rommicola

Meillä myös pissattiin sohvalle monta kertaa.

Annoin sohvalle sitten kunnon etikkakylpyjä eli kastelin sohvan läpimäräksi etikalla pissakohdista, annoin kuivua ja toistin etikkakäsittelyn muistaakseni n. 4 kertaa. Huuhtelin lopuksi sohvan vielä pyykkien huuhteluaineliuoksella, niin se haisi edes hieman paremmalle eikä vain etikalle. :)

Tämä vaatii aikaa ja hyvää tuuletusta, mutta on toiminut meillä eikä ole sohvalle enää pissailtu.

Lisäksi meillä pidetään aina ainakin parissa kohdassa sohvalla kuivamuonakippoja. Kissat eivät tykkää tehdä tarpeitaan sinne missä on ruokaa. ;)

• Siis en laimentanut etikkaa millään ja toistin käsittelyn tänä aamuna, kun tosiaan eilen oli pissinyt sängylle, se kun on leikkaamaton kolli, maanantaiksi on varattu leikkausaika. Mutta tämä tuntui tehoavan ja nyt on sänky saanut olla rauhassa.

• rommicola
        trueshine kirjoitti:

Siis en laimentanut etikkaa millään ja toistin käsittelyn tänä aamuna, kun tosiaan eilen oli pissinyt sängylle, se kun on leikkaamaton kolli, maanantaiksi on varattu leikkausaika. Mutta tämä tuntui tehoavan ja nyt on sänky saanut olla rauhassa.

En minäkään laimentanut ainakaan joka kerta etikkaa, kun sen kanssa lotrasin. Välillä laitoin ihan raakana ja välillä jatkoin vähän vedellä.

Tuossa on vain riskinä se, että jos haju ei poistu kokonaan eli se haisee vielä kisun nenään "vessalle", niin kisu pissaa siihen kohtaan uudestaan ja uudestaan.

Eli suosittelisin etikkakäsittelyä useamman kerran. :)

• Sae

kannattaa käsitellä sohva Feliway-suihkeella parisen kertaa päivässä. Kissa kannattaa leikkauttaa mahdollisimman pian, 5kk ikäinen voi jo hyvinkin merkata eikä pissailu lopu ennen leikkausta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      57
      3471
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2836
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      148
      2640
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2331
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      357
      2063
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      158
      1747
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      76
      1505
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1348
    9. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      38
      1303
    10. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      24
      1184
    Aihe