Paljonko maksaa?

Kuukauden kissanruoat

Kyselisin, että paljonko teiltä menee rahaa kissojenruokiin kuukaudessa? :) Itselleni on todennäköisesti tulossa kissa ja mietin että paljonko suunnilleen menee.

Kiitos vastauksista ja hyvää syksyä! :)

20

1377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gwert

      0€. -Kyllä!Luit oikein,siis 0€. Tosin ei mulla ole edes kissaa,mutta sitähän ei ees kysytty.

    • kesät maalla

      Yksi n. 8 kg tupakolli.
      Ehkä n. 50 e ruokaan ja santaan jotain alta kympin kuussa.

    • ...

      en ole koskaan tarkkaan laskenut, mutta näin äkkiseltään arvioiden, niin vähintään se 50e kahdelle..

      vähintään yksi annos raakaa lihaa(sydäntä, kanaa ym.) joka pvä, eläinkauppa purkkiruokia silloin tällöin ja laaturaksuja annos tai kaksi(acana pääsääntöisesti)

      purkkiruuat tulevat kaikkein kalliimmiksi ja nimenomaan marketti purkkiruuat. ei välttämättömiä, mutta niiden hyvä puoli on se helppous ja kosteus.raksut on halvin ostos.

      tosi asia on että parempi ruoka tulee halvemmaksi, kuin marketti pöperöt. ks. kilohintoja ja huomaa että, kissa tarvitsee laadukasta ruokaa vähemmän, kuin viljapitoisia markettiruokia.

      acana on markkinoiden laadukkaimpia ja edukkaimpia kuivaruokia

      http://www.acanafin.com

      tässä asialliset kissasivut, kannattaa lukea

      http://personal,inet.fi(koti/maaru/etusivu.html

      onnea uudelle kissan omistajalle :)

    • ........

      Syö Acanaa ja eläinkaupan purkkiruokia ja lihaa.

      • uusi markkinoille pyrkivä t...

        Acanaa?

        Uusi juttu!

        Tästä en ole kuullutkaan?

        Tiedän monta hyvää kissan ruokaa, mitä syödään meillä kissa piireissä, mutta tämä on uusi nimi?


      • ei myydä
        uusi markkinoille pyrkivä t... kirjoitti:

        Acanaa?

        Uusi juttu!

        Tästä en ole kuullutkaan?

        Tiedän monta hyvää kissan ruokaa, mitä syödään meillä kissa piireissä, mutta tämä on uusi nimi?

        liikkeissä vaan sitä voi tilata netistä tai alueesi acana-jälleenmyyjältä.Onhan se jo jonkin aikaa ollut markkinoilla ja on yksi laadukkaimmista merkeistä.Acana ei juurikaan lehdissä ym.mainosta,joten tieto siitä liikkuu lähinnä käyttäjältä toiselle.
        Omille kissoille se ei kelpaa,vaikka kyllä mielellään sitä syöttäisin.

        http://www.acanafin.com/


      • eiei
        ei myydä kirjoitti:

        liikkeissä vaan sitä voi tilata netistä tai alueesi acana-jälleenmyyjältä.Onhan se jo jonkin aikaa ollut markkinoilla ja on yksi laadukkaimmista merkeistä.Acana ei juurikaan lehdissä ym.mainosta,joten tieto siitä liikkuu lähinnä käyttäjältä toiselle.
        Omille kissoille se ei kelpaa,vaikka kyllä mielellään sitä syöttäisin.

        http://www.acanafin.com/

        Acanaa myydään eläinkaupoissa!


      • eiei kirjoitti:

        Acanaa myydään eläinkaupoissa!

        Mistä eläinkaupasta olet acanaa löytänyt??? Mun kissa tahtoo kans sitä... ja ärsyttää toi netistä tilailu, en tiedä mikä siinä on mut en vaan tykkää... :S


      • samassa
        trueshine kirjoitti:

        Mistä eläinkaupasta olet acanaa löytänyt??? Mun kissa tahtoo kans sitä... ja ärsyttää toi netistä tilailu, en tiedä mikä siinä on mut en vaan tykkää... :S

        Ainakin ennen jos tilasi 16 kg Acanaa sai kotiinkuljetuksen kaupan päälle eli ihan kotiovelle tuotiin.

        Nettitilaaminen on helppoa ja vaivatonta. Ei tarvita luottokortteja. Maksat laskun normaalisti ja sen jälkeen ruoka tulee sinulle postiin tai kotiovelle.


      • eläinkaupoissa..
        samassa kirjoitti:

        Ainakin ennen jos tilasi 16 kg Acanaa sai kotiinkuljetuksen kaupan päälle eli ihan kotiovelle tuotiin.

        Nettitilaaminen on helppoa ja vaivatonta. Ei tarvita luottokortteja. Maksat laskun normaalisti ja sen jälkeen ruoka tulee sinulle postiin tai kotiovelle.

        16 kg!

        Aika järjetöntä!


      • kyllä eläinkaupoissa
        eiei kirjoitti:

        Acanaa myydään eläinkaupoissa!

        ko.merkkiin törmännyt...Eli mistä eläinkaupasta olet sitä löytänyt???


      • verkkokaupasta
        eläinkaupoissa.. kirjoitti:

        16 kg!

        Aika järjetöntä!

        tilattaessa tulevat päälle ne postikulut,mutta jos jossain lähialueellasi löytyy jälleenmyyjä,niin ymmärtääkseni heillä on ilmainen kotiinkuljetus.

        http://www.acana-kauppa.com/shipping.php?osCsid=ae5a4b94963d5010fcc24879d7b62576
        "Tilaukseen lisätään toimituskulut. Näytteiden toimituskulut: 1-2 näytepussia toimituskulut 1 € ja 3-4 näytepussia 2 €. Alle 15 kg toimituksissa toimituskulut ovat kiinteät 4,00€, vähintään 15 kg ostoksista ei peritä toimituskuluja."


      • Sae
        samassa kirjoitti:

        Ainakin ennen jos tilasi 16 kg Acanaa sai kotiinkuljetuksen kaupan päälle eli ihan kotiovelle tuotiin.

        Nettitilaaminen on helppoa ja vaivatonta. Ei tarvita luottokortteja. Maksat laskun normaalisti ja sen jälkeen ruoka tulee sinulle postiin tai kotiovelle.

        saadakseen kotiinkuljetuksen. Noilla 4e postikuluilla ruoka toimitetaan valintasi mukaan joko postiin tai kotiovelle. Jos ruokaa tilaa (esim kimpassa) 16kg tai enemmän, postikuluja ei tule.

        Acanaa ei myydä eläinkaupoissa, ellei kauppa ole jälleenmyyjä. Suoraan jälleenmyyjiltä tai netistä ostamalla ruuan hinta voidaan pitää halpana.


      • kissalle ei kelpaa Acana
        verkkokaupasta kirjoitti:

        tilattaessa tulevat päälle ne postikulut,mutta jos jossain lähialueellasi löytyy jälleenmyyjä,niin ymmärtääkseni heillä on ilmainen kotiinkuljetus.

        http://www.acana-kauppa.com/shipping.php?osCsid=ae5a4b94963d5010fcc24879d7b62576
        "Tilaukseen lisätään toimituskulut. Näytteiden toimituskulut: 1-2 näytepussia toimituskulut 1 € ja 3-4 näytepussia 2 €. Alle 15 kg toimituksissa toimituskulut ovat kiinteät 4,00€, vähintään 15 kg ostoksista ei peritä toimituskuluja."

        Mitä näytepusseja?

        En minä ainakaan löytänyt listoilta näytepusseja.

        Kiva ostaa joku 4 kg säkki, ja sitten kissa ei kato päinkään taikka oksentaa sapuskan. Noitakin kommentteja täällä on näkynyt.

        Acana ei kelpa kaikille kissoille.


      • Kakelius
        kissalle ei kelpaa Acana kirjoitti:

        Mitä näytepusseja?

        En minä ainakaan löytänyt listoilta näytepusseja.

        Kiva ostaa joku 4 kg säkki, ja sitten kissa ei kato päinkään taikka oksentaa sapuskan. Noitakin kommentteja täällä on näkynyt.

        Acana ei kelpa kaikille kissoille.

        Verkkokaupan kissanruoka osiossa on tällä hetkellä tarjolla kahta erilaista näytepussia, Adult 100g ja Light 100g. Joskus on ollut myös kitteniä, nyt voi olla tilapäisesti loppu. Kannattaa kysyä.

        http://www.acana-kauppa.com/index.php?cPath=22&osCsid=5901b4390e39c4cc8ec16cdc8bbe4deb

        100g näytepussi maksaa 0,50 e postikulut


      • ruoka..
        kissalle ei kelpaa Acana kirjoitti:

        Mitä näytepusseja?

        En minä ainakaan löytänyt listoilta näytepusseja.

        Kiva ostaa joku 4 kg säkki, ja sitten kissa ei kato päinkään taikka oksentaa sapuskan. Noitakin kommentteja täällä on näkynyt.

        Acana ei kelpa kaikille kissoille.

        ei kelpaa kaikille kissoille.

        kissalle pitää myös osata tarjota oikein uusi ruoka. ei vaihtaa kerralla, vaan pikkuhiljaa huijaten jos niikseen..


      • Missä mättää?
        ruoka.. kirjoitti:

        ei kelpaa kaikille kissoille.

        kissalle pitää myös osata tarjota oikein uusi ruoka. ei vaihtaa kerralla, vaan pikkuhiljaa huijaten jos niikseen..

        Mikä pakko tässä olisi kissalle alkaa Acanaa syöttää?


      • kyll
        kyllä eläinkaupoissa kirjoitti:

        ko.merkkiin törmännyt...Eli mistä eläinkaupasta olet sitä löytänyt???

        Itse ostan sitä Rovaniemeltä eläinkaupasta.


      • kyll
        kyll kirjoitti:

        Itse ostan sitä Rovaniemeltä eläinkaupasta.

        Jälleenmyyjähän sitä tietenkin tuo jostain, mutta eläinkaupasta minä sen ostan :D Leon tuomat Mopen ja Misun muonat on eläinkaupan nimi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      113
      910
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe