miksi homot puhuu naisellisesti?

vastenmielistä!

Miksi homot puhuu naisellisen ylikorostuneesti? Tai useimmat heistä : Johtuuko se ns. roolijaosta että toinen on se naisellinen osapuoli vai mitä helv...? en tajua, olis kiva tietää.

17

5171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jukkis

      Otsikkosi vuoksi olisin poistanut koko viestisi, koska se sana tarkoittaneen että homous on sulle vastenmielistä, eikö vaan?

      Miksi eräs hetero puhuu kimeällä äänellä että häntä voisi luula naiseksi esim. puhelimessa. Jokainen on erilaista persoonaisia.

      Meissä on sellaisia geenejä jotka määräytyvät käyttäytmisemme, joko miesmäistä tai neitimäistä.

      Sinäkin käyttyäydyit miesmäistä... mieti tätä ennenkuin kysyit

    • Make

      toi kimakasti puhumis juttu on elokuvissa käytetty vitsi...ei varmaan mitään tekemistä todellisuuden kanssa.

    • leirin vaihtanut..

      Mulla ärsyttää ihan tajutommasti, joku homoseksuaali ihminen, joka puhuu naisellisesti.
      Olen kyllä itsekkin hintti. Ja jos näen jonkun kiinnostavan ihmisen, mutta joka puhuu naisellisesti, tai käyttäytyy muutenkin niin, käännyn kyllä takaisin. Oikeastaan ärsyttää se, kun ne huonontavat jo ennestään niin huonoa mainetta joka homoilla on!

      • se että homoilla on huono maine... voi järkytys


      • Hans

        Oon tullut siihen tulokseen, että useimmat homokavereistani puhuvat enemmän tai vähemmä kimittäen... toisaalta, on taas niitä jotka puhuvat ihan ´normaalisti´ (tästä vetää taas joku herneen nenään mut so...).

        Hetskukavereistakin löytyy niitä jotka ääntelehtivät aika korkeella ;) joten ihan suoraan ei voi vetää johtopäätöksiä... Lienee jotain tekemistä myös sillä, miten äänen muodostaa ts. käyttääkö ´kroppaansa´ äänen muodostamiseksi vai ei... ajattelepa vaikka tenoria ja bassoa.

        Jossakin määrin yhdyn puheenvuoroon, että homot kimittävät (minäkin?). Sen sijaan mulle on aivan sama huononeeko maine vai ei...E.V.V.K!


    • ren

      Jäiköhän taas jälleen kerran laskuista pois valtaosa homoista, jotka eivät puhu "naisellisesti". Vai lukiko kimittävillä miehillä otsassa homo ja muilla hetero.

      Ja miksi asian pitäisi edes herättää minkäänlaisia tunteita, jos ei itse ole naimisissa kimittävän homon kanssa, joka räpättää aamusta iltaan. En minäkään menetä yöuniani ja tunne kauhun tai häpeäntunteita siitä, että jotkut kirjoittavat nettiin foorumeille kaikkea paskaa ja tekevät vielä kirjoitusvirheitäkin.

    • ehkä

      Kylläpäs tämä kysymys herätti vihaa! Tosiasiahan se on. Tätä vois kysyä joltain kallonkutistajalta. Vaikka tuskin hekään osaisivat vastata. On huomattu, että homoilla on usein jokin juttu aivoissa samanlainen kuin naisilla. En muista mikä, mutta ehkä se aiheuttaa naisellisen käyttäytymisen.

      • ren

        Se on kulttuurisinonainen juttu. Maissa joissa on voimakas machokulttuuri on enemmän "neitihomoja" kuin esim. Suomessa... eli vaihtoehtoina on olla macho "hetero" mies, joka käy naimassa neitihomoja tai sitten se neitihomo. Eli onko jossain latinomaassa homoilla enemmän sitä jotain naisellista juttua aivoissa?

        Minä en oikein ymmärrä miksi vaikka minun pitäisi olla vaivaantunut muiden hörhömäisestä käyttäytymisestä. Eniten siitä näyttävät vaivautuvan sellaiset ihmiset, jotka pelkäävät, että mitä muut ajattelevat heidän ollessaan ns. neitihomon seurassa.


      • J
        ren kirjoitti:

        Se on kulttuurisinonainen juttu. Maissa joissa on voimakas machokulttuuri on enemmän "neitihomoja" kuin esim. Suomessa... eli vaihtoehtoina on olla macho "hetero" mies, joka käy naimassa neitihomoja tai sitten se neitihomo. Eli onko jossain latinomaassa homoilla enemmän sitä jotain naisellista juttua aivoissa?

        Minä en oikein ymmärrä miksi vaikka minun pitäisi olla vaivaantunut muiden hörhömäisestä käyttäytymisestä. Eniten siitä näyttävät vaivautuvan sellaiset ihmiset, jotka pelkäävät, että mitä muut ajattelevat heidän ollessaan ns. neitihomon seurassa.

        Meissä jokaisessa on sekä maskuliinisia, että myös feminiisiä ominaisuuksia riippumatta siitä, ollaanko "homoja" tai "heteroita"
        Itse olen molempia, tai en kumpiakaan!
        Vaikutat selvästi sivistyneeltä ihmiseltä.


      • eecu
        J kirjoitti:

        Meissä jokaisessa on sekä maskuliinisia, että myös feminiisiä ominaisuuksia riippumatta siitä, ollaanko "homoja" tai "heteroita"
        Itse olen molempia, tai en kumpiakaan!
        Vaikutat selvästi sivistyneeltä ihmiseltä.

        Homot puhuvat naismaisesti koska ovat lapsena samaistuneet äitiinsä eikä isäänsä.


      • ren
        eecu kirjoitti:

        Homot puhuvat naismaisesti koska ovat lapsena samaistuneet äitiinsä eikä isäänsä.

        Kerro meille mistä mukamas löytyy kaikki ne naiset, jotka puhuvat kuin nämä homot, joiden tekemisistä ja tekemättä jättämisistä kaikilla tuntuu olevan tosi tarkat tiedot.


    • TyhmyysVStietämättömyys

      Se on se testosteroni...
      Mut onko sitte "rekkalesboilla" tätä testoo geeneissä??

    • Anonyymi

      Kas kun mitään roolijakoa ei homosuhteissa ole , kukin saa äänensä syntyessään eikä sen perusteella mitenkään voi päätellä mitä kukin on.
      Siis sinä se olet hyvin vahvasti kiinnostunut asiasta homoseksualisuus , ja vaikuttaa hieman sairaalta jaarittelulta että joku ihminen pohtii asioita ja jopa luulee että homosuhteissa on muka jokin naisen rooli jollakin , siis kaksi ihmistä jotka ovat homoja ovat miehiä samalla seksuaaliselta suuntauksella, sen kummempi asia se ei ole , jos olisivat kaivanneet ” naisen roolia” elämäänsä niin olisivat olleet heteroita.
      Sinulle näyttää olevan homous jotenkin suuri arvoitus koska etsit etsimällä miten saisit kirjoitella nettiin homoista.
      Niin että ei se homous mitenkään ole niin erikoinen asia tavalliselle ihmiselle , sinun laisesi ovat juuttuneet ajatukseen nainen / mies , joten et tule koskaan ymmärtämään mitään muuta , sillä kaikilla ei aivokapasiteetti riitä vastaan ottamaan asioita erilaisuuksista. Siihenkin on syynsä —— valitettavasti

      • Anonyymi

        Silti on homoja jotka pukeutuvay mielellään naiseksi.


    • Uskoakseni kyse on viestinnästä. Naiselliset homot haluaa viestittää mieltymyksestään niin sanotuille kaappihomoille. Jos vaikka jotain kiinnostaisi.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Yh-femakon pilaamia.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      163
      6863
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4067
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2055
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1999
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1839
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1583
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1581
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1555
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1408
    Aihe