..monta albumia Celine on myynyt? Onko hänellä suuri omaisuus?
Kuinka..
6
1135
Vastaukset
Olen kuullut jostain 175 milj. kappaleesta, mutta en ole tuota mitenkään varma. Omaisuudesta ei ole ollut missään mitään tietoa. Lienee kuitenkin melko suuri.
- Celine Fani.
arvioitu omaisuus on noin 320-400 miljoonaa dollaria.. Siis tämäkään ei ole mikään varma tieto.
- väliä sillä on...
...montako miljoonaa levyä myynyt tai kuinka suuri omaisuus? - Vaikuttaako nää tiedot jotenkin siihen että kuunteletteko te Celineä vai ette. Siis oikeesti? Eikö se ole tärkeintä onko joku artisti SINUSTA hyvä laulja tai muusikko???
- Britney fani (poika)
..niin on väittänyt? Eikö mielestäsi ihmiset saisi olla kiinnostuneita asioista?
- eipä sillä
Britney fani (poika) kirjoitti:
..niin on väittänyt? Eikö mielestäsi ihmiset saisi olla kiinnostuneita asioista?
pitäisi olle mitään merkitystä. Saathan sä kysellä.
Kuinka iso omaiasuus itselläsi on? -Kerro toki minua kiinnostaa. - Britney fani (poika)
eipä sillä kirjoitti:
pitäisi olle mitään merkitystä. Saathan sä kysellä.
Kuinka iso omaiasuus itselläsi on? -Kerro toki minua kiinnostaa...mikäs siinä. Noin 20 000 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254378
- 272501
- 342264
- 372008
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184