kannattaako ps2

repe

Olen ajatellut ostaa pelikonsolin
PlayStation2:en tai xBox.in
kumman kannatta ostaa suosituksia ja kommenteja kaivataan

10

647

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tai..

      xbox 360.lla. sonin koneita ei kannata ostaa,koska ne hajoavat heti kättelyssä. ja mikä parasta xbox on halvempi ja silti paljon tehokkaampi joten osta ihmeessä xbox tai xbox 360:lla.

    • Jepjep..

      Ps2 on mun mielipide,täällä jostain syystä morkataan ps:ää...Itsellä ei ole mitään ongelmia ollu,xbox:ia kokeilin enkä pitäny...

      • gelex

        riippuu vähän kummasta ohjaimesta pitää enemmän(jos olet kokeillut molempia) ei kannata enää kuiteskaa suositella noita xboxia ja pskakosta lun xbox360 on jo ilmestyny ja pleikkari 3 ilmestyy kohta(tietenkin tulle myös nintendo wii joka on äsken mainittuja halvempi. mutta jos valitset xboxin ja ps2 välillä niin suosittelen kyllä xboxia. siinä on näyttävämmät grafiikat ja paremmat pelit


    • soldat90

      totuushan on että xbox on tehokkaampi eli pelit näyttävät VÄHÄN paremmilta, mutta omasta mielestäni xboxin ohjain on jotenkin hankala...tottumis kysymys varmaan. Samat huippu nimet ovat sekä ps2:lla ja xboxilla...mutta etsi ensin ne pelit joita haluat pelata ja katso ovatko ne ps2:lle vai xboxille...jos molemmille niin päätös on ihan sinun :)

      ps: en tiedä kannattaako enään hankkia pleikka kakkosta/xboxia ollenkaan...kun tuo xbox 360 on jo ulkona ja pleikka kolmonen seuraa ihan kohta perässä....sitten se pelien valmistus ps2:lle ja xboxille hiipuu hiljalleen ja loppuu (älä edes odota laatu nimiä pleikalle/boxille enään)

    • QwErTyMaN

      Tähän on melkein pakko vastato PS2, koska sille on huomattavasti suurempi peli tarjonta.
      En sillä, että Xbox olisi huono konsoli, mutta PS2:sen peli tarjonta on vain niin paljon isompi.
      Ja se Xboksin ohjain ei ainakaan minusta tunnu mitenkään ''miellyttävältä''

      • On totta että

        ps2:lle on enemmän pelejä, mutta suurin osa niistä on aika huonoja. Omistan itse Ps2:n ja minulla on siihen vain 3 hyvää peliä enempää ei ole löytynyt. Ja nuo kolme peliä on myös julkaistu xboxille. Nyt ottaa päähän kun tuli ostettua Ps2 3vuotta sitten, olisi kannattanut ostaa xbox, koska siihen on enemmän hyviä pelejä. Mutta virheistä voi oppia. Nyt kannattaisi kuitenkin harkita seitemännen sukupoven konetta kuudennen sijaan kannattaa siis ostaa wii tai xbox360 tai jos ei ole niin osta xbox.


    • SpionChick

      Xbox on tehokkaampi ja pyörittää pelejä paremmin, eli ei niin pitkiä latausaikoja. Grafiikat myös paremmat. Jos ohjain tuntuu oudolta, niin muutama kaverini on ainakin kertonut liittäneensä Xboxiin jollain konstilla paremman ohjaimen, en tosin tiedä puhuvatko totta. Uskon sen kumminkin mahdolliseksi. Xbox ei myöskään tarvitse muistikortteja mikä on iso etu! Eipä tarvitse rahaa niihin sitten tuhlailla. Xboxilla on ehkä pienemmät pelivalikoimat, mutta moni PS2 hittituote on käännetty Xboxille ja onhan Xboxilla omiakin hittejä! Elikä Xbox tai Xbox 360 lienee varma valinta. Iso plussa Xboxille (ja 360:lle) on ehdottomasti myös Xbox Live! Suosittelen kaikille lämpimästi. Mutta onhan sitten vielä PS3 tulossa, tiedä sitten millainen se on..

    • Ibanez

      PS2:n pelivalikoima on isompi mutta pelit eivät ole yhtä laadukkaita. Ja Xbox on monta kertaa tehokkaampi. Ohjain tuntuu ehkä alussa oudolta mutta siihen tottuu aika nopeasti. Plus että Xbox on 50 euroa halvempi.

      • ehdottomasti. Se on paras pelikonsoli mitä löytyy. Ja on paljon enemmän permpia pelejä.
        Xbox on kameen iso ja viekin niin paljon tilaa ja
        sen ohjan on kameen iso. Pleikkarin ohjain on
        juuri käteen sopiva. Osta ihmeessä pleikkari kakkonen.


    • asdasdasdasdasdasdasdasdasd...

      osta mielummin kummatki vitun ääliö!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe