Kaarlo jos luet,mä voisin tulla koittaan ...

.....

Reilu matsi kehässä sääntöjä noudattaen ja hanskat kädessä , sopiiko ?

Sähän uhosit kuulemma eilen et saa tulla koittaan ?

Saako ?

23

5150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mee kotiin

      kasvamaan. mistä näitä idiootteja oikeen tulee aina vaan ?

    • myös!

      Mutta ei tartteta hanskoja eikä kehää.

      • hävettää

        Meillä myös pojat (mieheni ja sen kaverit) eilen nauroi Kaarlon ns. haastetta. Voi vittu, että mua hävetti Kalen puolesta. Kaikki sen jutut talossa (virpomisesta yms). Sääliksi käy reppanaa vaikka en henkilöstä pidäkkään, mutta todellakin HÄPEÄN hänen puolesta. Ja meillä pojat sanoi varmasti koittavansa jos kohdalle sattuu...no... isottelua mutta kuitenkin.. NAurettavaa se heiltäkin on! Eli jätetäänkö Kaarlon kommentit oman onnen nojaan.. tai toivottavasti meillä ei ainakaan enää hänestä kuulla!


      • teillä
        hävettää kirjoitti:

        Meillä myös pojat (mieheni ja sen kaverit) eilen nauroi Kaarlon ns. haastetta. Voi vittu, että mua hävetti Kalen puolesta. Kaikki sen jutut talossa (virpomisesta yms). Sääliksi käy reppanaa vaikka en henkilöstä pidäkkään, mutta todellakin HÄPEÄN hänen puolesta. Ja meillä pojat sanoi varmasti koittavansa jos kohdalle sattuu...no... isottelua mutta kuitenkin.. NAurettavaa se heiltäkin on! Eli jätetäänkö Kaarlon kommentit oman onnen nojaan.. tai toivottavasti meillä ei ainakaan enää hänestä kuulla!

        ihme tosikkoperhe!! Kalehan heitti tuon jutun ihan läpällä.


      • sä ole

        jo kirjoituksistasi päätellen tarpeeksi päähän iskuja saanut.


      • Tässä...
        hävettää kirjoitti:

        Meillä myös pojat (mieheni ja sen kaverit) eilen nauroi Kaarlon ns. haastetta. Voi vittu, että mua hävetti Kalen puolesta. Kaikki sen jutut talossa (virpomisesta yms). Sääliksi käy reppanaa vaikka en henkilöstä pidäkkään, mutta todellakin HÄPEÄN hänen puolesta. Ja meillä pojat sanoi varmasti koittavansa jos kohdalle sattuu...no... isottelua mutta kuitenkin.. NAurettavaa se heiltäkin on! Eli jätetäänkö Kaarlon kommentit oman onnen nojaan.. tai toivottavasti meillä ei ainakaan enää hänestä kuulla!

        saa hävetä ennemminkin sinua...että noinkin idiootteja suomalaisia valitettavasti on kuin sinä..


      • myös!

        Tarvitsen, koska marjanpomijana uskallan täällä netissä vain uhota...


    • Kaarlo tarkoitti vain hentoja naisia, yrittäkää ymmärtää

      • en suosittelis koittaa

        Kyllähän nyt sokeakin aistii ettei kaarlon kans kannata lähtee koittaa, se vääntää jätkät siltaan ja saattaa jopa lopulla alistaa räkäsemällä naamaan niinkun siel talos kertoi jollekin tehneensä.

        Turhaa ne sohvaperunat kaarlolle lähtee uhoamaan, nöyryyttävät vaan itsensä tampereen rambon käsissä.


      • Yli viiskymmppisenä

        papparaisena ihan hipihiljaa...tai no, kyllähän vanhuksetkin voi täällä uhota ja saada hyvän mielen :-)


    • Ohoo

      Marjanpomijoiden on turhaa uhota Kaarlolle, elleivät halua voivotella ja pillahtaa itkuun!!

    • räkänokat pysykää näyttöpää...

      Kuvitelkaa tilanne jossa TATU (joka kans aika tappeluhullu jätkä) ja KAARLO nöyryyttäs näitä haastajia grilli-jonossa, saattas olla nämä keskustelupalsta kovistelijat itku silmässä räkälimppi hiuksissa anelemassa armoa TATUN ja KAARLON edessä.

      no ainahan nämä nakkisormipalstalaiset voivat haaveilla kaarlon voittamisesta.

      • kynnelle kykenevä

        viitsi tollasesta hietosta hernettä nenään vetää- eihän. Täällä kyllä uskaltavat uhota mut alle laskisivat.


    • tyttöjen vaatteisiin pukeut...

      Monesti ihmetellyt näitä etelä-suomen jätkiä, uhoovat minkä ehtii mutta ovat pieniä ja alimittasia rääpäleitä, jotka vielä pukeutuukin naisten vaatteisiin.. heh

      • nenän kovuutta

        etelä-suomen keskuskustelupalstakovikset vs. tampereen rambot.. heh


      • sitte pukeudutko paremmin

        upsoon itekki juntti, mut piti vaan kaee puolustaa, kerta.


      • Kun ei

        ole äiti nyt uuninpankopoikaa vielä saanut opetettua, että netissä on turha uhota...se on luusereiden hommaa.


    • odottavan aika on pitkä

      kun saadaan iltapäivälehdestä lukee et kale on hakattu snagarijonossa.

    • mene hoitoon

      Mitäpä lyylet Kalen sinulle muuta vastaavan.

      • jussi...

        Leikatkaa ne tukat enne ku rupeetta tytöt uhomaa!!ehä tuola talosa oo,kun pitkä tukkasia tyttöjä!!


      • amin iskee !!!
        jussi... kirjoitti:

        Leikatkaa ne tukat enne ku rupeetta tytöt uhomaa!!ehä tuola talosa oo,kun pitkä tukkasia tyttöjä!!

        Saa tulla poika soittaan suutaan jos uskaltaa, joka
        ma tai to salin ulkopuolelle odotaan kun harkat loppuu puol yheksän. Siinä Kaarlon läskit alkaa tummuun.


      • asennevamma4b
        amin iskee !!! kirjoitti:

        Saa tulla poika soittaan suutaan jos uskaltaa, joka
        ma tai to salin ulkopuolelle odotaan kun harkat loppuu puol yheksän. Siinä Kaarlon läskit alkaa tummuun.

        tuskimpa aminia kauheasti kiinnostaa,jos häntä nyt sitten tarkoitit..eikä kaarlo pelkkää läskiä ole,sinä taidat olla?


      • oikea uros
        amin iskee !!! kirjoitti:

        Saa tulla poika soittaan suutaan jos uskaltaa, joka
        ma tai to salin ulkopuolelle odotaan kun harkat loppuu puol yheksän. Siinä Kaarlon läskit alkaa tummuun.

        kun netissä piipertäjä oikein uskallat uhota. Kaikkihan sut kyllä tuntee: finninaamainen ylipainoinen luuseri. Kukaan jolla todella on habaa, ei sitä täällä tarvitse mainostaa. Luuseriiiiii


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe