Sensuuriasentaja herää!

nirppanokka kysyy

Sensuuriäijä hoi! Äkkiää puolet pois kirjoituksia. Niissä loukataan kotia, uskontoa, isänmaata, asialinjaa, jumalia ja tavallisia ihmisiä. Osaathan sinä pyyhkiä kokonaiset ketjutkin yhden molokirjoituksen vuoksi? Miksi muuten osaatkin niin hyvin sen, mutta et osaa poistaa sitä yhtä ja jättää ketjua muuten rauhaan? Älkää vain väittäkö, että ei sitä voi niin tehdä. Ohjelmoinilla nämä jutut kaikki suunnitellaan.

13

1404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopa joopa

Vähän eri tahtiin toimi hommat juniorin aikoihin...anto provoille ym. pötypuheille kyytiä niinkun pitää...vaikka tais poika saada siitäki vähän turhaan huonoa palautetta...että ei toi sefun homma taida kovin kiitollinen olla!!! Mistä näitä pässejä tänne oikein tulee, joille ei mikään kelpaa. Kun joku yrittää pitää palstan siistinä, niin siitäkin pitää aukoa päätä niinkuin juniorille kävi...kai...

• sensuurilla

Pitäähän täällä olla kritiikkiä, terävää sanontaa ja asiasta väittelyä, jos on kanttia kirjoittajissa. Ei hyvää 8-9 kirjoituksen aloitusta hullukaan pyyhi siksi, että pari pikkupoikaa siihen änkyttää juttuaan. Samalla saisi siivota 90% tästä kuonasta koko ajan. Miksi sitä säästetään?

• http://keskustelu.suomi24.fi/sheriffi/toiminta.chtml

Sieltä löytyy kohta missä lukee näin.
      Muista: Kun sheriffi poistaa viestin, poistuu samalla myös kaikki sen alla olevat vastaukset. Niitä ei siis erikseen sensuroida.

Eli jos poistan jonkin jutun niin kaikki siihen viestikeskusteluun kirjoitetut viestit poistuu.

Sieltä löytyy myös linkki (sääntöjä) missä on keskustelun ohjeet.

Myönnän kyllä että joitakin juttuja (provoja) tekisi mieli poistaa, mutta kun ne ei riko mitään keskustelun sääntöjä niin olen ne sitten sinne jättänyt.
      Näitä keskustelun sääntöjä sovellan myös tähän ammattikuntaan ettei olisi ylilyöntejä.

Usein tällainen provo keskustelu kääntyy muutaman viestin jälkeen toiseen aiheeseen ja on ihan asiallista.

Kysympä teiltä.
      Mihin kohtaan vedetään se raja mitä keskusteluja poistetaan ja mitä ei?

Vastauksissa vältäkää sanoja, Mielestäni, suurinpiirtein, jotakuinkin, olettaisin, jne.
      Siis missä on se raja.
      Vastaukset voi laittaa tänne tai [email protected]

Tiedoksi teille, poistan noin 3-4 viestiä viikossa, eikä kukaan ole vielä valittanut.
      Yhtään nimimerkin omaavaa henkilön kirjoitusta ei ole muuten tarvinnut poistaa.
      Voinhan minä ottaa tiukemmankin linjan, epäilen että sen jälkeen usea viesti alkaa "miksi minun viesti on poistettu" jne.

Sheriffi/rk-asentaja

• nirppanokka kysyy

Pyysinhän, ettet kertoisi, että kun yksi lusikallinen tervaa on hunajatynnyrissä, niin sinä heität koko tynnyrin pois. Pyytäkää Eniron valopäätä tekemään vain pieni ohjelmointimuutos (vie varmaan ammattilaiselta aikaa 5 min.) että voidaan poistaa vain se törky 18 kirjoituksen listassa.
        Muutenhan tämä menee siihen, että provo katkaisee jatkuvasti hyvät ja asiallisen ketjut. Sinä siellä huitaiset "amispojan" säkätyksen vuoksi ketjun kumoon. Eihän ole järkevää? Onko?

• Teljä keskustelu

Esimerkiksi Teljä keskustelu oli poistettu vaikka oli täysin asiallinen, kyse sentään velkasaneerauksessa olevasta yrityksestä eikä mistään höpö provo jutusta.

• kaikki asiallisetkin

Aikanaan kaikki asiallisetkin Transpoint kritiikit poistettiin ja teljästä tai muista yksityisistä sai kirjoittaa mitä vain mikäs nyt on tuulen kääntänyt.

• nirppanokka kysyy kirjoitti:

Pyysinhän, ettet kertoisi, että kun yksi lusikallinen tervaa on hunajatynnyrissä, niin sinä heität koko tynnyrin pois. Pyytäkää Eniron valopäätä tekemään vain pieni ohjelmointimuutos (vie varmaan ammattilaiselta aikaa 5 min.) että voidaan poistaa vain se törky 18 kirjoituksen listassa.
        Muutenhan tämä menee siihen, että provo katkaisee jatkuvasti hyvät ja asiallisen ketjut. Sinä siellä huitaiset "amispojan" säkätyksen vuoksi ketjun kumoon. Eihän ole järkevää? Onko?

Sinä voi esitää kyseisen asian suomi24 ylläpidolle.

http://www.suomi24.fi/palaute/kirjoita.shtml

Muistaakseni ne viestit jotka olen poistanut niin niitten perässä ei ole ollut 2-3 viestiä enempää.
        Myös suomi24 ylläpito poistaa näitä keskusteluja (viimmeksi tänään 10.10. 2006)

• Teljä keskustelu kirjoitti:

Esimerkiksi Teljä keskustelu oli poistettu vaikka oli täysin asiallinen, kyse sentään velkasaneerauksessa olevasta yrityksestä eikä mistään höpö provo jutusta.

Suomi24 poisti sen. Muistan kyllä jutun.

• nirppanokka kysyy
        RK-asentaja kirjoitti:

Sinä voi esitää kyseisen asian suomi24 ylläpidolle.

http://www.suomi24.fi/palaute/kirjoita.shtml

Muistaakseni ne viestit jotka olen poistanut niin niitten perässä ei ole ollut 2-3 viestiä enempää.
        Myös suomi24 ylläpito poistaa näitä keskusteluja (viimmeksi tänään 10.10. 2006)

Ylläpito sai asiasta tiedon.
        Laitoit alakanttiin arviosi 2-3 poistettua juttua. En pidä niistä kirjaa, mutta silmäni ja muistini väittää suurempaa määrää.
        Raskaankaluston rengasjuttu, joka katosi oli ainakin 5-6 ensimmäisen kirjoituksen osalta asiaa. Samoin se kylmäkuljetuksien historiikki ja aikaisemmalta ajalta itseni aloittama palkkojen sekava maksaminen kuljetusalalla. Se sipaistiin piiloon, kun kritiikki kohdistui SKAL:iin ja AKT:n entiseen puheenjohtajaan.

Ylläpito sai asiasta tiedon.
        Laitoit alakanttiin arviosi 2-3 poistettua juttua. En pidä niistä kirjaa, mutta silmäni ja muistini väittää suurempaa määrää.
        Raskaankaluston rengasjuttu, joka katosi oli ainakin 5-6 ensimmäisen kirjoituksen osalta asiaa. Samoin se kylmäkuljetuksien historiikki ja aikaisemmalta ajalta itseni aloittama palkkojen sekava maksaminen kuljetusalalla. Se sipaistiin piiloon, kun kritiikki kohdistui SKAL:iin ja AKT:n entiseen puheenjohtajaan.

En muista noita juttuja.
        Tuossa SKAL/AKT jutussa on joku voinut ottaa herneen nenään ja pyytänyt poistamaan sen.

Onhan voinut olla tilanne etten ole ollut koneella pariin päivään (minullakin on elämä)ja jos keskustelu on ollut vilkasta niin sinne tulee parhaimmillaan yli kymmenen viestiä illassa, ja jos sinne väliin sattuu epäasiallinen viesti ja sen suomi24 poistaa niin minä olen siitä tietämätön.

Suurin osa mitä olen poistanut on kirjoituksia joilla olisi saanut rahapalkinnon erotiikkalehdissä eikä itse asiaa ole sanaakaan,
        ja jos on kirjoitettu asiaa ja mukaan sattuu muutama ruma sana niin olen sellaiset sitten jättänyt.

Olisi hyvä jos teiltä tulisi palautetta heti poistetuista jutuista, niin voisin perustella sen, jos se on minun poistama.

• nirppanokka kysyy
        RK-asentaja kirjoitti:

En muista noita juttuja.
        Tuossa SKAL/AKT jutussa on joku voinut ottaa herneen nenään ja pyytänyt poistamaan sen.

Onhan voinut olla tilanne etten ole ollut koneella pariin päivään (minullakin on elämä)ja jos keskustelu on ollut vilkasta niin sinne tulee parhaimmillaan yli kymmenen viestiä illassa, ja jos sinne väliin sattuu epäasiallinen viesti ja sen suomi24 poistaa niin minä olen siitä tietämätön.

Suurin osa mitä olen poistanut on kirjoituksia joilla olisi saanut rahapalkinnon erotiikkalehdissä eikä itse asiaa ole sanaakaan,
        ja jos on kirjoitettu asiaa ja mukaan sattuu muutama ruma sana niin olen sellaiset sitten jättänyt.

Olisi hyvä jos teiltä tulisi palautetta heti poistetuista jutuista, niin voisin perustella sen, jos se on minun poistama.

Sellainen käsitys jää, että tänne voi kirjoitta kevyttä soopaa, syyttelyä, itsekehua jne. AKT ja SKAL ovat sitten jo tabuja, joista ei kirjoiteta, kuin hyrisevää hymistelyä.
        Kylmäkuljetusjuttu oli sunnuntaina, rengasjuttu kuunvaihteessa ja palkkakirjoitus noin syyskuun puoltaväliä.
        Ymmärrän
        On hoopoa, että jotakin nopeudella kerskumista sallitaan ja vanhoja "kaupunkitarinoita" saa totena toistaa. Samoin kirjoittaa alan harmilliseen kysymykseen aivan mitä sattuu, jopa harhaanjohtavaa valhetta. Näytetäänpä suosivan ammattilaisten tukkukirjoittajien itsekehuvaa tyyliäkin. Sillä menolla palsta kuihtuu pikkusielujen temmellyskentäksi.

Sellainen käsitys jää, että tänne voi kirjoitta kevyttä soopaa, syyttelyä, itsekehua jne. AKT ja SKAL ovat sitten jo tabuja, joista ei kirjoiteta, kuin hyrisevää hymistelyä.
        Kylmäkuljetusjuttu oli sunnuntaina, rengasjuttu kuunvaihteessa ja palkkakirjoitus noin syyskuun puoltaväliä.
        Ymmärrän
        On hoopoa, että jotakin nopeudella kerskumista sallitaan ja vanhoja "kaupunkitarinoita" saa totena toistaa. Samoin kirjoittaa alan harmilliseen kysymykseen aivan mitä sattuu, jopa harhaanjohtavaa valhetta. Näytetäänpä suosivan ammattilaisten tukkukirjoittajien itsekehuvaa tyyliäkin. Sillä menolla palsta kuihtuu pikkusielujen temmellyskentäksi.

Niin kauan kuin tällä palstalla ei ole rekisteröitymis pakkoa niin tämä on se pikkusielujen temmellyskenttä.

Menin tuossa nopeesti läpi kuljetusala ja lainsäädäntö otsikon alla olevia juttuja missä mainitaan jokin kuljetuliike ja jos olisin poistanut tiukalla seulalla jutut missä herjataan pikkuisenkin firmaa niin ei olisi jäänyt montakaa juttua esille.
        Mihinkä se raja vedetään? siinäpä se.

Kyllä meidän autoalan ammattilaisten täytyy myös omassa päässä sensuroida juttuja mitä lukee.
        Ja jättää provosoivat kirjoitukset omaan arvoonsa.

• Henry Ford

Tuliko tästä nyt kaikki tyytyväiseksi? Taitaa olla ensimmäinen palstan tarkoituksen mukainen ketju, jossa asiaa kaivettiin, käsiteltiin ja saatiin johonkin pisteeseen vietyäkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      121
      3839
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      314
      2001
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      247
      1767
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      104
      1677
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      438
      1626
    6. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1600
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      432
      1474
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1250
    9. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      51
      1189
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      404
      1129
    Aihe