On se niin julmaa. Ensin juotetaan ja sitten rääkätään rapulaisia. Kakikin olisi mieluummin nukkunut ja runkkausjututkin unohtanut. Morkkis oli hirveä ollilla, olihan kustu viraaseen petiin, ja hyvä ettei erehtynyt vieraisiin setiin, onneksi vain peiton vei. tämä on vanhan paskan jauhantaa, mutta silti jenni on minulle kuin halpa penni.
Rapulan kourissa
2
549
Vastaukset
Kenet siellä on juotettu ja kuka juottanut?
Kyllä minusta nuo näkyivät juoneen ihan vapaaehtoisesti.- itse juovat
Jokainen vastaa itse juomisestaan.
Alkoholia on aina tarjolla normaali elämässäkin. Pitää osata itse säädellä alkoholinkäyttöään.
Ei kait se ole fiksun ihmisen merkki, että alkoholia juo kaksinkäsin, ku tarjolla on.
Omaa tahtoa ja ymmärrystä täytyy olla.
BB- taloon on menty kilpailemaan, eikä rapulaa sairastamaan.
Kilpailijoiden olis pitänyt tajuta, että lennot kotimaahan voivat lähteä jo aikaste aamulla, kuten normaalistikkin.
Vastuu on itsellä ei muilla.
Miettikääpä, ketkä siellä ei hirveen rapulaisia ollu, ketkä siis osas pelata oikein tuonkin asian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662922Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91751- 1111626
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191196- 93923
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65887- 111874
- 57869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6805- 34780