En todella tajua tota tyyppiä sitten ollenkaan.
Mies on täynnä itseään ja upeaa ääntään.
Vitsit alapäätä ja huonoja sellaisia.
Hyvän kuvan luonteesta sai kun se änkes Jennin ja Miran viereen lentokoneen paremmille paikoille väkisin.
Kas kun hänen armonsa ei voinut istua puupenkille.
Keskittykää seuraamaan vaikka nauhoitettua lähetystä siitä ja poimimaan sen käyttäytymistä niin varmaan tulee mieleen yhtä ja toista.
Kaki
5
622
Vastaukset
Monesko kerta sulla on tuon viestin lähettäminen.
Jos sinä olet niin yksinkertainen, että tavitset toistoa,pidä vaan itselles, mutta me kyllä ymmärretään kerralla.- Tais olla turkkulaane
Peräti vaatimaton tyyppi olet kun itseäsi tituleeraat me-sanalla.
Kyllä teillä siellä turuus onkin monet kolmannessa persoonassa liikkeellä.
Varmaan hieno tunne saada kirjoittaa tollasia täydellisestä älykkyydestä kertovia kommentteja tänne.
Nyt vaan mietityttää, että mitäs sukua sitä oletkaan kakalle? - olipas hassu....
Itsekkö keksit?
Jonne on mun naapurin koiran nimi ja sitä ei pidä käyttämään täällä tyhmiä puhuessa. - AARON.
Jopas on pikkusta nimellä lykätty.
Olikos jonne aaronkin turkulaisia?
Jonne.hahhahhahhaaa.
- kaki ulos
Kyllä, me olemme täällä samaa mieltä kanssasi!
Alapää jätkä äänestetään heti ulos kun siihen on mahdollisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427