Huomenna 17.10. Filius Lipetit täyttää vuosia. Paljon onnea hänelle.
synttärit
7
505
Vastaukset
Paljo se täyttää?
- Huispauspoika
Mä en ole ainakaan löytäny siihen vastausta. Se on kuitenkin aika vanha.
- Birthday
Onnittelut Lipetitille.. Siihen kysymykseen että kuinka paljon Lipetit täyttää haluaisin itsekkin vastauksen :DD. Asiasta toiseen onko missään Potter-kirjassa mainittu kenenkään henkilön ikää?
- ..........
Joidenkin hahmojen iän ja syntymävuoden voi päätellä kirjassa mainittujen tietojen perusteella. Esimerkiksi kakkoskirjassa mainittiin että melkein päätön Nick kuoli 500 vuotta sitten vuonna 1492 eli kakkoskirja ajoittuu vuodelle 1992. Ensimmäinen kirja ajoittuu vuodelle 1991 jolloin Harry täytti 11 vuotta. Hän siis syntyi vuonna 1980.
Filius!
- kjfksjfso
vähänkö ois siistii jos tulis joku vaikk sellanen kalenteri mis on näitten taikahahmojen synttärit ja kaikki dobby päivät ymym. merkitty. ja niitten sukupuut ois aikas siistejä!
Ei kait sellasta oo jo?
- Minni (oikea Miinnii)
V*tun pelle veit mun nimimerkin!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4018682Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683041- 161433
- 731043
- 761038
- 27985
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta62940- 55933
- 65880
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864