miks tää iskelmä soittaa näitä samoja piisejä alituiseen,alkaa kyrsiä.onneks on valinta vapaus.
ainaa samaa musaa
4
734
Vastaukset
- Tellervo /T
Työmaalla tulee pakosta kuunneltua 8 h./p.Samaa Sillanpäätä,Remua ja Elvistä.Onneksi se loppuu niin työkavereitten on pakko hakea uutta kanavaa.
- kuuntelen mieluummin oopperaa
pmr-72 kirjoitti:
Ja löytävät Radio Novan. Silläkin kanavalla samat biisit pyörii päivästä toiseen.
Mä vihaan sydämmeni pohjasta asti Radio Novaa.
- soittolistat
kuuntelen mieluummin oopperaa kirjoitti:
Mä vihaan sydämmeni pohjasta asti Radio Novaa.
Meilläkin päästään kohta kääntämään asema Sävelradiosta Sputnikille. Nykyisillä radioasemilla on niin lyhyet soittolistat, ettei samaa asemaa ilkeäisi kuunnella joka päivä, kyllästyy siihen musiikkiin aika äkkiä.
Jutuiltaan ja yleiseltä tasoltaan tuo Sävelradio ei paljoa Novasta eroa, joten se kai luonnollinen jatkumo monille kyseisen aseman kuuntelijoille. Sitä ihmettelen eniten, että soittavat Sävelradiossa ulkolaisia versioita biiseistä, joista löytyy ihan hyvä suomalainen käännöskin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1092740EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291331- 981176
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621007Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133958- 54843
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22673- 40668
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110632