mitä noi äijät oikein ruikuttaa..

muijista

ekana sari ja mia olivat menossa paketoimaan tyttöjen makuuhuonetta mutta näille kolmelle remonttireiskalle se ei käynyt (ilmeisesti naiset eivät sitten osaa laittaa paperia seinään...)

nyt kun huomasivatkin että kolmestaan joutuvat tekemään työt niin johan alkoi ruikutus.

olisivat vain sanoneet että tehkää vaan niin olisi jo toi tyttöjen makuuhuonekin jo varmasti puolessa välissä..

tota tavaraa kyllä on riittämiin paketoimiseen joten turha on siihen perustella että muijat ei saaneet toimia muuna kuin paperin- ja teipinleikkaajina herroille.. siitäpäs saitte. herroilla pitää kiirettä tapetoida kolmistaan koko talo..

13

1512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NIINNUKKA

      Jos minä olisin tuolla ollut tehtävää tekemässä, niin ei kyllä jäbät määräisi koko talon pakettiin laittamista ilman likkoja.

    • pk-huoneessakin

      siitä valitti että naiset ei oikein...
      "minä teippimies" voi hitto

    • Jukkis80

      Näin miehenäkin ihmetyttää tuo logiikka. Laski kyllä kaikkien miesten pisteet aika lailla!

    • heidän mielestä

      vain kahvin keittoon.

      • se onkin naisille sopiva homma, kunhan eivät polta pohjaan


      • perässä oleva luku
        jonne-52 kirjoitti:

        se onkin naisille sopiva homma, kunhan eivät polta pohjaan

        ikäsi vai syntymävuotesi?


    • veteraani....

      ihme kiukuttelua kun ekaks kielsivät muijien työnteon.
      Te voitte leikata palasia se on tärkee työ.
      Varsinkin kaki taas päiväkirjahuoneessa.
      Voi vittu mikä ällötys.
      Kun se tulee turkuun niin se alkaa kimittämään vielä enemmän.

    • sen näki

      kun blondit alkoi laittaa paperia niin sai ihan päin peetä peitettyä varastohuoneen oven.

    • Äänestykseen vaan tommoset

      Juu merkillistä touhuu. Lökäpöksyt Olli ja Kari ei oo paljon muuta talossa tehny ku makoillu ja arvostellu tyttöjä. Nyt sitte ei anna tyttöjen tehdä mitään, kun mukamas ollaan niin miestä. Pihalle vaan ja äkkiä molemmat.

      • heeeh

        huvittaa kun femakot taas täällä koittaa päteä. Ettei vaan olis vene maalauksessa monella.


      • olet..
        heeeh kirjoitti:

        huvittaa kun femakot taas täällä koittaa päteä. Ettei vaan olis vene maalauksessa monella.

        ei täällä kukaan yritä mitään päteä mutta totuus vain on se että äijät ei yksin sitä taloa paketoi jos ei muijien apu kelpaa. tai jos paketoikin niin mitä sitten urputtavat jos muijat istuu kun ei apu kelpaa...


    • Jokke Pappa

      Sais joku laittaa noikin ämmät järjestykseen. BB kuvaa hyvin suomalaisen naisen tasoa: keskimääräinen suomalainen nainen on yhtä naisellinen kuin viikon hikisinä seisseet painitrikoot.

      • ja taas haukutaan..

        jokke pappa itse kuitenkin on niiiiiin täydellinen!! taidat olla sellainen keskivartalon kasvattaja, hiusraja taaksepäin vetäytyvä ihrasäkki joka vaan on ketuissaan siitä ettei bb:ssä ole teinityttöjä joita olisi kiva tiirailla. pappa joutuu nyt vaan pervoilee muualla...


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe