moi.Minulla on ½vuotias silkkiterrierin pentu voinko jo lopettaa 3kertaa päivässä ruuan antamisen,olen päivällä töissä ja päivä ruuan antaminen on hankalaa.elikä annan ruuan nyt 2kertaa päivässä.Riittääkö?
monta kertaa?
4
530
Vastaukset
- treja
puolen vuoden iässä voi vähentää ruokintakerrat kahteen, näin ainakin kasvattaja mulle on sanonut :)
- pentu
Meillä on vajaa 5kk Bichon Friseen pentu ja viimeviikonlopusta lähtien aloin antamaan sille 2 kertaa päivässä ruokaa. Aamulla ennen töihin lähtöä ja illalla n.klo 18 aikaan. Annosten kokoa tasasin niin, että saa samanverran kuin kolmella ruokinta kerralla. Enkä enää liota nappuloita aivan mössöksi. Hyvin on pärjännyt.
Kasvattajan mukaan ruokintaa voisi vähentää yhteen puolen vuoden ikäisenä. - päivässä....
pentu kirjoitti:
Meillä on vajaa 5kk Bichon Friseen pentu ja viimeviikonlopusta lähtien aloin antamaan sille 2 kertaa päivässä ruokaa. Aamulla ennen töihin lähtöä ja illalla n.klo 18 aikaan. Annosten kokoa tasasin niin, että saa samanverran kuin kolmella ruokinta kerralla. Enkä enää liota nappuloita aivan mössöksi. Hyvin on pärjännyt.
Kasvattajan mukaan ruokintaa voisi vähentää yhteen puolen vuoden ikäisenä.Mutta jos on iso koira niin kannattaa toki miettiä että antaako kuitenkin koiralle ruuan kaksi kertaa päivässä. Toki pienellekin koiralle kannattaa miettiä tuota. Yhtä kertaa ei ole pakko ruokkia.
päivässä.... kirjoitti:
Mutta jos on iso koira niin kannattaa toki miettiä että antaako kuitenkin koiralle ruuan kaksi kertaa päivässä. Toki pienellekin koiralle kannattaa miettiä tuota. Yhtä kertaa ei ole pakko ruokkia.
aktiiviselle ja paljon ruokaa saavalle koiralle suosittelen sitä kolmea ruokinta kertaa, jos mitenkään saa sovitetuksi päivärytmiin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1114377Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572508Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?781650Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61113- 66854
- 21843
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823- 39802
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50779- 62768