Uuden lisäosan omistajat!

Sakuranbo

Te, jotka omistatte Lemmikkielämää-lisäosan, saatte kertoa siitä! Itse ostan kohta, ja haluan tietää mitä ihanaa siinä tulee.. Vuodenaikoja, tavaroita, lemmikeitä, toimintojakin..? Vaatteita, hiuksia? Mielipiteenne? Mitä plussaa, mitä miinusta? Tuskin olette edes ehtineet jotkut kunnolla kokeilla, mutta tämänhetkinen arvionne tai se, minkälainen luulette sen olevan? Saa luvan olla kaupassa, tai räjähdän. Jännittää..

6

520

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jump.

mistä olisit sellasen kuullut etä tulisi vuodenaikoja? :'DD

• Sakuranbo

Kaverit hoilottaa, että siinä tulee varmasti vuodenaikoja.. No, kyllähän joku kaveri taisi sanoa, että Joulupaketissa sim voi mennä töihin tontuksi ja tarkkailla lapsia, tai jotain tuontapaista..
        Epäilytti hieman, mutta eihän se niin ollutkaan. :D

• aad
        Sakuranbo kirjoitti:

Kaverit hoilottaa, että siinä tulee varmasti vuodenaikoja.. No, kyllähän joku kaveri taisi sanoa, että Joulupaketissa sim voi mennä töihin tontuksi ja tarkkailla lapsia, tai jotain tuontapaista..
        Epäilytti hieman, mutta eihän se niin ollutkaan. :D

tulee seuraavaan lisäosaan eli keväällä.

en mä nyt tässä kauheesti viitsi kertoa lemmikeistä, onhan niitä jo jauhettu kaikilla palstoilla ;) odota mieluummin kunnes saat pelata itse.

• qwertyu
        aad kirjoitti:

en mä nyt tässä kauheesti viitsi kertoa lemmikeistä, onhan niitä jo jauhettu kaikilla palstoilla ;) odota mieluummin kunnes saat pelata itse.

Mikäs se seuraava lisäosa on? Mikä sen nimi on? Kerrotaanko siitä jossain suomekielisella sivulla?

• aad kirjoitti:

Mulla oli lemmikit jo eilen, sillä ennakkotilasin sen aikasemmin.

Ihan aidonnäkösiä noi lemmikit ja niitä on helppo kouluttaa, ainakin kissaa, mut koirista en tiedä kun en ole vielä kokeillut. Luontitilassa saa koirasta lähes minkä näköisen tahansa/ värisen siellä on valmiita rotuja ja niitä pystyy ns. jalostamaan, eniten ärsyttää kulkukoirat/ kissat jotka tulevat pihalle ja syövät toisten ruokakupista :D

En hirveesti eilen jaksanut pelata, kokeilin vaan luontitilaa ja adoptoisin kissan heh ja poliisiauton kyydillä se kotiin tuli melkeen heti kun soitin adoptiopalveluun.

Lun siitä ihmissudesta mut en hirveesti tiedä siitä mitään oikeen vielä mutta joltain hepulta pystyy ostamaan vastaainetta jos on ihmissudeksi muuttunut mut täs nyt jottain.

Ei tullut uutta naapurustoa, vain yhteisötontteja missä on puistoja eläinkauppoja tc

• piparminttuoy
        qwertyu kirjoitti:

Mikäs se seuraava lisäosa on? Mikä sen nimi on? Kerrotaanko siitä jossain suomekielisella sivulla?

Seuraavassa lisäosassa on päävuodenajat

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      246
      5057
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      125
      2303
    3. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      235
      1985
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1824
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1680
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      188
      1537
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      54
      1424
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      62
      1339
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1311
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1181
    Aihe