Uuden lisäosan omistajat!

Sakuranbo

Te, jotka omistatte Lemmikkielämää-lisäosan, saatte kertoa siitä! Itse ostan kohta, ja haluan tietää mitä ihanaa siinä tulee.. Vuodenaikoja, tavaroita, lemmikeitä, toimintojakin..? Vaatteita, hiuksia? Mielipiteenne? Mitä plussaa, mitä miinusta? Tuskin olette edes ehtineet jotkut kunnolla kokeilla, mutta tämänhetkinen arvionne tai se, minkälainen luulette sen olevan? Saa luvan olla kaupassa, tai räjähdän. Jännittää..

6

558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jump.

      mistä olisit sellasen kuullut etä tulisi vuodenaikoja? :'DD

      • Sakuranbo

        Kaverit hoilottaa, että siinä tulee varmasti vuodenaikoja.. No, kyllähän joku kaveri taisi sanoa, että Joulupaketissa sim voi mennä töihin tontuksi ja tarkkailla lapsia, tai jotain tuontapaista..
        Epäilytti hieman, mutta eihän se niin ollutkaan. :D


      • aad
        Sakuranbo kirjoitti:

        Kaverit hoilottaa, että siinä tulee varmasti vuodenaikoja.. No, kyllähän joku kaveri taisi sanoa, että Joulupaketissa sim voi mennä töihin tontuksi ja tarkkailla lapsia, tai jotain tuontapaista..
        Epäilytti hieman, mutta eihän se niin ollutkaan. :D

        tulee seuraavaan lisäosaan eli keväällä.

        en mä nyt tässä kauheesti viitsi kertoa lemmikeistä, onhan niitä jo jauhettu kaikilla palstoilla ;) odota mieluummin kunnes saat pelata itse.


      • qwertyu
        aad kirjoitti:

        tulee seuraavaan lisäosaan eli keväällä.

        en mä nyt tässä kauheesti viitsi kertoa lemmikeistä, onhan niitä jo jauhettu kaikilla palstoilla ;) odota mieluummin kunnes saat pelata itse.

        Mikäs se seuraava lisäosa on? Mikä sen nimi on? Kerrotaanko siitä jossain suomekielisella sivulla?


      • aad kirjoitti:

        tulee seuraavaan lisäosaan eli keväällä.

        en mä nyt tässä kauheesti viitsi kertoa lemmikeistä, onhan niitä jo jauhettu kaikilla palstoilla ;) odota mieluummin kunnes saat pelata itse.

        Mulla oli lemmikit jo eilen, sillä ennakkotilasin sen aikasemmin.

        Ihan aidonnäkösiä noi lemmikit ja niitä on helppo kouluttaa, ainakin kissaa, mut koirista en tiedä kun en ole vielä kokeillut. Luontitilassa saa koirasta lähes minkä näköisen tahansa/ värisen siellä on valmiita rotuja ja niitä pystyy ns. jalostamaan, eniten ärsyttää kulkukoirat/ kissat jotka tulevat pihalle ja syövät toisten ruokakupista :D

        En hirveesti eilen jaksanut pelata, kokeilin vaan luontitilaa ja adoptoisin kissan heh ja poliisiauton kyydillä se kotiin tuli melkeen heti kun soitin adoptiopalveluun.

        Lun siitä ihmissudesta mut en hirveesti tiedä siitä mitään oikeen vielä mutta joltain hepulta pystyy ostamaan vastaainetta jos on ihmissudeksi muuttunut mut täs nyt jottain.

        Ei tullut uutta naapurustoa, vain yhteisötontteja missä on puistoja eläinkauppoja tc


      • piparminttuoy
        qwertyu kirjoitti:

        Mikäs se seuraava lisäosa on? Mikä sen nimi on? Kerrotaanko siitä jossain suomekielisella sivulla?

        Seuraavassa lisäosassa on päävuodenajat


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe