Vastaukset 7
- Hojotus
Kyllä nyt kelpaa meikäläisenkin ajella Toyotalla kun se on ihan kuin Saksalainen laatuauto. Ei tarvitse enää tuntea alemmuudentunnetta.
- huipulla
LS on aina ollut S:n tasoinen, monissa asioissa jopa parempi esim. äänettömyydessä ja matkustusmukavuudessa. Ja tilat noissa riittävät kenelle tahansa. Viisi metriä mittaa takaa sen.
Ihan kaikkea ei kannata uskoa, mitä mainoksissa lukee :)
Master Eq- ei ole uskominen
millään merkillä. Nillähän sitä markkinoidaan ja imagoa luodaan, jolla ei ole oikeastaan mitään tekemistä itse auton hyvyyden kanssa. Mainonta on tunteisiin vetoavaa ja sitten ihmiset yrittävät järjellä perustella päätöksiään. Ihmiset nyt on vaan niin tomppeleita, että ostavat auton tunteella ja uskovat kaikenlaisiin mielikuviin ja statuksiin. Onhan nuo mielikuvat nähty tosielämässä.
Onneksi tuo Lexus näytti vielä autolta eikä sen etuvaloja oltu menty venyttelemään lokasuojan päälle tai muutenkaan. Ihan buenonnäköinen paketti mutta takavaloista en tykänny. - pettynyt vähän!!.
ei ole uskominen kirjoitti:
millään merkillä. Nillähän sitä markkinoidaan ja imagoa luodaan, jolla ei ole oikeastaan mitään tekemistä itse auton hyvyyden kanssa. Mainonta on tunteisiin vetoavaa ja sitten ihmiset yrittävät järjellä perustella päätöksiään. Ihmiset nyt on vaan niin tomppeleita, että ostavat auton tunteella ja uskovat kaikenlaisiin mielikuviin ja statuksiin. Onhan nuo mielikuvat nähty tosielämässä.
Onneksi tuo Lexus näytti vielä autolta eikä sen etuvaloja oltu menty venyttelemään lokasuojan päälle tai muutenkaan. Ihan buenonnäköinen paketti mutta takavaloista en tykänny.Lexus IS tai RX 400-mallien tapaiset läpinäkyvät "Lexus-valot" olisivat olleet paremmat takavaloina!.
- Leka.
paremmin ruoste-suojattu täällä meillä Suomessa,kuin vanha Lexus IS 200/300-mallit?.
=/- Rikas ei ruosteesta piittaa
ruostesuojan perään samoin kuin mersunkin S-luokan ostajat...:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.662111Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt331696- 991122
- 45870
- 87793
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.25756- 29660
- 39628
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,129569Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56568