Sähköposti tuntemattomalta

ei tunnu yhtään pahalta,

- paitsi, jos siinä alussa lukee:

"Sain viestisi..."

enkä ole mitään viestiä lähettänyt!

-Mitä te ajattelisitte tästä?

21

2160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etsivivä-amadeus

Minulle niitä alkoi tulla luukkuun sulje heti ja avaa jokin muu kanava,tarkoitan sp osoite

• oli 60 viestiä ja vieraskielisiä.Mutta jos suomenkielisiä tulee niin vstaan aina,jos nyt ei ihan älyttömiä että mitä kuppikokoa käytät.j.n.e.

Mesellä on kivaa jutella se on helpompaa vaikka tuntemettonkin tutustuu samalla.

• pääsky kirjoitti:

oli 60 viestiä ja vieraskielisiä.Mutta jos suomenkielisiä tulee niin vstaan aina,jos nyt ei ihan älyttömiä että mitä kuppikokoa käytät.j.n.e.

Mesellä on kivaa jutella se on helpompaa vaikka tuntemettonkin tutustuu samalla.

koska se ei ollut totta.

Muuten viesti oli ystävällinen ja varmaan olisin

siihen muuten vastannutkin.

Kiitän siitä nyt tässä!

• Ukki
        pääsky kirjoitti:

oli 60 viestiä ja vieraskielisiä.Mutta jos suomenkielisiä tulee niin vstaan aina,jos nyt ei ihan älyttömiä että mitä kuppikokoa käytät.j.n.e.

Ilmeisesti tukihenkilö laittanut tarpeeksi tiukat säädöt. En ole myöskään kaikkialle laittamassa osoitettani.
        2-3:s osoitteen joskus tuntemattomille, ei niihinkään ole usein tullut häirintää.

• wiiwidear*
        pääsky kirjoitti:

samainen kirjoittaja, joka minullekin lähetti lyhyen viestin, haluten kirjoittaa kanssani, vastasin, kun luulin, että joku kiva meilaaja, mut seuraavassa viestissä kysyin kuppikokoo ja jalkineen mallia... halvattu, ei ollutkaan kiva tapaus.
        Sitä on näköjään joku tuntematon näköpiirissä??

• ihan ihmeissään
        wiiwidear* kirjoitti:

samainen kirjoittaja, joka minullekin lähetti lyhyen viestin, haluten kirjoittaa kanssani, vastasin, kun luulin, että joku kiva meilaaja, mut seuraavassa viestissä kysyin kuppikokoo ja jalkineen mallia... halvattu, ei ollutkaan kiva tapaus.
        Sitä on näköjään joku tuntematon näköpiirissä??

noilla miespuolisilla on, sillä monesti näkee täällä palstoilla heidän pyyntöjään ottaa yhteyttä? Mikseivät ole itse aktiivisia, noita "kupinkumoajia" lukuun ottamatta?
        Tulee mieleen pikkupoikien rekkarien keruuleikit, "onks sulla tää, montaks sulla on"?

• assunX
      • Tanja - Liina

Sitten en saanut määrättyjä posteja koskaan. Ei löydetty mitään konsteja että oltaisiin saatu perille.

• turhia viestejä

jo on asetukset oiken.

• Ukki

Ei oo meillä sp-pesukonetta, säädöt vain kunnossa.(Kaikitenkin?)

• paveK
        Ukki kirjoitti:

Ei oo meillä sp-pesukonetta, säädöt vain kunnossa.(Kaikitenkin?)

Kerro tarkemmin kuinka ja mitä säädettävä.

• Ukki
        paveK kirjoitti:

Kerro tarkemmin kuinka ja mitä säädettävä.

Asioista enemmän tietävä poika huoltaa yhteyksiä.
        Ohjauspaneeli- Internet asetukset kautta olen jotain
        varoen itsekin muuttanut.

Luulisin apua löytyvän läheltäkin, kun mietit tieto-tekniikka alan ihmisiä.

• Ukki kirjoitti:

Asioista enemmän tietävä poika huoltaa yhteyksiä.
        Ohjauspaneeli- Internet asetukset kautta olen jotain
        varoen itsekin muuttanut.

Luulisin apua löytyvän läheltäkin, kun mietit tieto-tekniikka alan ihmisiä.

Suomenkieliset viestit ovat eri postissa ja ne vain luen.Pitäisi poistaa se toinen mutta kun kummassakin on sama salasana niin ei mokomaa ole saatu pois.Tulee sinne josku oikeitakin viestejä se on mystinen.

• pääsky kirjoitti:

Suomenkieliset viestit ovat eri postissa ja ne vain luen.Pitäisi poistaa se toinen mutta kun kummassakin on sama salasana niin ei mokomaa ole saatu pois.Tulee sinne josku oikeitakin viestejä se on mystinen.

pyöreinä noita roskaposti tulemisia, minulle ei yhtään tule.

No ei paljon tule muutakaan postia, mutta roskapostia ei lainkaan.
        Hyvilläni tietenkin olen, kun tumput suorana niitä katselisin, mitään en osaisi tehdä, joten hyvä näin.
        Ehkä olen niin tarpeeton, ettei roskapostillakaan kannata lähestyä;))(leikkiä)

• SkillaN kirjoitti:

pyöreinä noita roskaposti tulemisia, minulle ei yhtään tule.

No ei paljon tule muutakaan postia, mutta roskapostia ei lainkaan.
        Hyvilläni tietenkin olen, kun tumput suorana niitä katselisin, mitään en osaisi tehdä, joten hyvä näin.
        Ehkä olen niin tarpeeton, ettei roskapostillakaan kannata lähestyä;))(leikkiä)

poika miten ei pääse minun roskapostiin.Pitää laittaa kirjoittamalla miukumauku tai at.Koneet voi lukea vain sen merkin.

Vaihdoin niin loppuvat koneitten lähettämät postit niissä ei ole edes ketään takana kone vain työntää menemään.

• pääsky kirjoitti:

poika miten ei pääse minun roskapostiin.Pitää laittaa kirjoittamalla miukumauku tai at.Koneet voi lukea vain sen merkin.

Vaihdoin niin loppuvat koneitten lähettämät postit niissä ei ole edes ketään takana kone vain työntää menemään.

Ne automaattinuuskut lukevat siis muotoa [email protected] muotoisia osoitteita. Siis jos annat osoitteesi "puolijulkisesti" sen voi laittaa muotoon
        mina(at)jokukone.fi tai [email protected] tai
        mina miukumauku jokukone.fi

Osa postiosoitteista on hakkereiden hommia ja ne seuraavat mahdollisesti netin liikennettä siinä osassa, johon itse kuuluvat. Siitä liikenteestä saa irti noita osoitteita. Sitten vaan CD myyntiin mettiin mainoksella "miljoona toimivaa sähjöpostiosoitetta" Hakkerit osaavat nuo käsinpoistot, mutta suurin osa on konekaivuulla saatuja osoitteita.

• Minulla on useampi sähköposti oaoite.
      Yhteen tulee ainoastaan vieraskielisiä viestejä noin kummenen viikossa.
      Esim suomi24 sähköpostiin ei tule lainkaan roskapostia.
      Sitten telemailissa on suodatin joka estää epäilyttävän postin.

• Klara*

Minulla on useampiakin sähköposteja käytössä. Suomi24:ssä on kolmekappaletta. Yhteen niistä tulee viikoittain roskapostia, mutta ne on helppo erottaa, sillä ne menevät operaattorin toimesta suoraan roskapostiin.

Avaan roskapostin ja rasti jokaiseen ruutuun ja pois! Avaamatta ja lukematta. Yhtään sähköpostia, jonka lähettäjää ei tunne ja varsinkin, jos se on vieraskielinen, ei kannata missään nimessä avata.
        Suoraan roskiin ja sieltä poisto saman tien.

• Tanja - Liina
        Klara* kirjoitti:

Minulla on useampiakin sähköposteja käytössä. Suomi24:ssä on kolmekappaletta. Yhteen niistä tulee viikoittain roskapostia, mutta ne on helppo erottaa, sillä ne menevät operaattorin toimesta suoraan roskapostiin.

Avaan roskapostin ja rasti jokaiseen ruutuun ja pois! Avaamatta ja lukematta. Yhtään sähköpostia, jonka lähettäjää ei tunne ja varsinkin, jos se on vieraskielinen, ei kannata missään nimessä avata.
        Suoraan roskiin ja sieltä poisto saman tien.

Ainoastaan englannin ja muun maalaiset heitän roskiin.

• ...sitten annoin sen kadota...

...bittiavaruuteen. Milloin kohtaamme, emmekö milloinkaan?

-----

Haluaisin kommunikoida vähän, paljon, runsaasti, valtavasti,
      bitti- , kilobitti- , megabitti- , megapikseli- jne määrin...
      Taikka vaan jutella yölampun sammuttua illalla.

• kirjoitathan uuden!

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      84
      3402
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      25
      2014
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      194
      1924
    4. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      341
      1316
    5. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      84
      1279
    6. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      89
      1137
    7. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      82
      923
    8. Varoitus kyläläisille Suomussalmella

Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo
      Suomussalmi
      12
      915
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      23
      845
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      61
      790
    Aihe