MIRALLE KOSTO KALEN JAHDISTA

Nirppis60

Nyt kaikki Kalen fanit kännyt käteen ja miinuksia antamaan Miralle saadaan se vihdoinkin säheltämästä tuolta talosta. Mira ja sen fanit aiheutti Kalen häädön. Häädetään me Mira nyt mahtavilla miinuksilla.

MIRA ULOS JAHTAAMASTA JANIA.

17

1831

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tytyjä siellä

      miehet saa olla rauhassa.mitä nyt vähän mallin vuoksi flirttaa janille.

    • ++++++++++++

      Miralle. Kaarlolle myös laitoin plussaa mutta valitettavasti hän joutui lähtemään. Mira ei ollut Kalea äänestämässä täällä ulköpuolella. mitä varten kaikki mielenkintoiset persoonat pitää äänestää ulos. Kale esm. Mitä siitä tulisi kun Mia, Pirita ja Hanne tuolla söheltäs. Leikittäs varmaan leikkiä mitä taikapussista löytyy ja milloin karkkipäivä.

    • yksi fiksuimmista

      ja paljon plussia jo lähtenyt hänelle!
      Muillekin tiedoksi: pidetään Mira talossa, jotta ohjelman seuraaminen ei kävisi yksitoikkoiseksi.

    • Nyt Miralle++++++++

      Joku tokku sentään asioissa pitää olla.

      • jaska jokunen

        Haluan nähdä kun se nirppa nokka rupee itkee talk showssa! ja se on yks turhanpäivänen akka siellä!! miralle(-) äänet!!!


      • haaveesi ei toteudu
        jaska jokunen kirjoitti:

        Haluan nähdä kun se nirppa nokka rupee itkee talk showssa! ja se on yks turhanpäivänen akka siellä!! miralle(-) äänet!!!

        Tässä haetaan Bb-voittajaa, joten ku Kale putos, niin ei kovin montaa vaihtoehtoa jäljelle jää.

        Mira on myös yksi parhaimmista kilpailijoista, koten plussat Miralle.


      • Kelle Kalelle te ootte plussia antaneet, enhän näe siellä sellaista.


      • tai tän ketjun alusta alkae...
        jonne-52 kirjoitti:

        Kelle Kalelle te ootte plussia antaneet, enhän näe siellä sellaista.

        niin tiedät mistä puhutaan.

        Otappa selvää.


    • Kale on kingi

      Mira ulos niin loppuu toi akti saatana!

    • kale

      se selkärangaton lelle vittuun sieltä ny... menköön pitämään teatteriaan seduloiden vippeihin..perkele

      • EX-kAARLO FANI

        Nykyisin fanitan Miraa täysillä.
        Miralle plussat.


    • MIRASTA!

      MILLÄÄN TAVALLA TÄHÄN KISAAN.
      KALE ÄÄESTETTIIN ULOS. THAT'S IT, SUCKERS.
      MIKA TYKKÄSI MIRASTA!

    • idiootti!

      Mira ja Jani järjestävät meille vielä VIIHDETTÄ, jonka vuoksi yleensäkin koko ohjelmaa seurataan!

      Harmi, että emme saa enää nauraa Kalelle, mutta NYT on NYT.

    • vaakuli

      Emmä kyl usko et se menee ihan noinkaa.. mut, kuin vaa.. : )

    • Mitäpäluulet

      ..ja äkkiä..nyt se on tehtävä,tai voi olla tän jälkeen enää myöhäistä...LAITTAKAA NIITÄ MIINUKSIA,miinuksilla on ennenkin pelattu porukoita ulos,MIINUKSILLA KUN NÄYTTÄÄ OLEVAN ENEMMIN VALTAA KUIN NIILLÄ plussilla...Jess"""" Kalen ,Tatun, Henan ja Monkeyn fanit..antakaa nyt miinus äänet manipuloivalle tyrkylle MIRALLE!!!!!!

    • annan

      Miralle ja monta.

      • ggggggggg

        Miralle, tyrkky ja paskanjauhaja ulos. Vieläkin dissaa Kalea talossa. Kale ei ulos tullessaan haukkunut Miraa yhtään, fiksumpi oli. Janin ja Miran jutusta ei tuu mitään, koska Jani on ihastunut Hanneen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe